Населенню

Для Вас працює абонентська служба:



Адреса:

м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1

(зуп. «5 школа»/«ОЦЕВУМ»)

карта


Інформаційно-довідкова лінія:

(0532) 510-455 - багатоканальний

 

Графік роботи

інформаційно-довідкової лінії:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 17.00

П’ятниця — 08.00 – 15.45

Субота, Неділя — Вихідний




 


 

Графік роботи:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 18.00

Чергов. оператор — 12.00 – 13.00

 — 17.00 – 18.00


П’ятниця — 08.00 – 15.45

Чергов. оператор — 12.00 – 13.00


Субота — 10.00 – 14.00

(Черговий оператор відділу

розрахунків з населенням)


Неділя — Вихідний


 У перший робочий день кожного

місяця прийом споживачів

не здійснюється

 
Друкувати

АКТУАЛЬНО



Нещодавно організації-надавачі житлово-комунальних послуг узгодили з органами соцзахисту механізм перепризначення субсидій для населення за умови наявності заборгованості.

Субсидія призначається на 12 місяців. Окремо робиться розрахунок на опалювальний і неопалювальний сезони. З 1 травня вступив у силу новий механізм обрахування субсидій..

КОРИСНО

ГРАФІК ПІДГОТОВКИ

до опалювального періоду 2017-2018 рр. у м. Полтава,

погоджений з виконавчим комітетом

 Полтавської міської ради


З графіками підготовки котелень, теплогенераторних, ЦТП та теплових мереж до опалювального періоду 2017-2018 рр. у м. Карлівка, смт Машівка, смт Котельва та смт Решетилівка, де обласне комунальне підприємство «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» надає свої послуги, можна ознайомитися у відповідних розділах офіційного сайту підприємства...

Архiв новин

«    Июнь 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30