Населенню

Для Вас працює абонентська служба:



Адреса:

м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1

(зуп. «5 школа»/«ОЦЕВУМ»)

карта


Інформаційно-довідкова лінія:

(0532) 510-455 - багатоканальний

 

Графік роботи

інформаційно-довідкової лінії:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 17.00

П’ятниця — 08.00 – 15.45

Субота, Неділя — Вихідний




 


 

Графік роботи:

Понеділок – Четвер — 08.00 – 18.00

Чергов. оператор — 12.00 – 13.00

 — 17.00 – 18.00


П’ятниця — 08.00 – 15.45

Чергов. оператор — 12.00 – 13.00


Субота — 10.00 – 14.00

(Черговий оператор відділу

розрахунків з населенням)


Неділя — Вихідний


 У перший робочий день кожного

місяця прийом споживачів

не здійснюється

 
Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» на початку січня провела нарахування за послуги підприємства, які споживачі отримували в грудні 2018 року. Паперові рахунки кожне домогосподарство традиційно отримає на свою поштову адресу в другій половині цього місяця. Однак уже зараз споживачі можуть ознайомитися з розміром нарахувань, скориставшись цілодобовим он-лайн сервісом «Особистий кабінет споживача»

 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

 

24 жовтня у Полтаві стартував опалювальний сезон 2018-2019 років. З появою тепла в оселях полтавців знову стало нагальним питання, як користуватися тепловою енергією, щоб і почуватися удома комфортно, і не переплачувати за опалення. Роз’яснення з цього приводу надав начальник служби контролю за збутом теплової енергії «Полтаватеплоенерго» Віктор ІВАНЧЕНКО...


Архiв новин

«    Январь 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31