Передати показники лічильника

Показники індивідуальних приладів обліку споживання гарячої води та теплової енергії необхідно передавати на підприємство щомісяця (до 25 числа звітного місяця) будь-яким зручним для Вас шляхом:

510 - 455 (багатоканальний)




Vodafone:
понеділок - четвер з 08:00 до 17:00,
(050) 303 - 34 - 02 *
(095) 278 - 47 - 06 * п'ятниця - з 08:00 до 16:00;
Київстар:
(067) 503 - 00 - 35 *




510 - 445 автовідповідач — цілодобово;



Vodafone:

(050) 303 - 34 - 02 *
SMS – повідомлення — цілодобово,
Київстар:
(067) 503 - 00 - 35 *
із зазначенням особового рахунку та/або адреси;



Viber / Telegram Viber Telegram – повідомлення — цілодобово,
(050) 303 - 34 - 02
із зазначенням особового рахунку та/або адреси;



Сайт te.pl.ua цілодобові он-лайн сервіси офіційного сайту підприємства:


"Передати показники лічильника";


"Особистий кабінет споживача".



Особисто в абонентській службі підприємства за адресою м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1.



* Вартість хвилини розмови та відправки SMS — за тарифами оператора 

  
Звертаємо увагу споживачів послуг підприємства, що користуються пільгою: у разі відсутності інформації про фактичні показники обсягів споживання гарячої води підприємство буде позбавлене можливості відшкодування суми пільгової знижки по Вашому особовому рахунку.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


15 червня завершився плановий ремонт на найбільшій котельні міста по вулиці Ціолковського, 36, що розпочався 29 травня цього року. Протягом цього часу працівники «Полтаватеплоенерго» провели гідравлічні випробування теплових мереж, повірку приладів обліку та контрольно-вимірювальних приладів, ремонт технологічного обладнання. Із суботи, 16 червня, в оселях більшості жителів мікрорайону Алмазний відновилося централізоване постачання гарячої води. 

Проте в результаті проведення гідравлічних випробувань теплових мереж від котельні по вул. Ціолковського, 36 на магістральній тепловій мережі, що проходить по території ринку «Мотель», виявлено аварійні пориви трубопроводу...
 

КОРИСНО


З 10 травня у зв’язку з підготовкою до наступного опалювального сезону в Полтаві почнуться відключення гарячої води. «Полтаватеплоенерго» розповідає, як за допомогою оновленого сервісу «Мапа комерційного обліку» можна дізнатися, коли очікувати на тимчасові незручності у тому чи іншому житловому будинку нашого міста.

Нагадаємо...
 

Архiв новин

«    Июнь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30