«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Офіційний сайт — джерело оперативної і достовірної інформації про підприємство та можливостей взаємодії з ним

2018-12-06  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: ОФІЦІЙНИЙ САЙТ — ДЖЕРЕЛО ОПЕРАТИВНОЇ І ДОСТОВІРНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ПІДПРИЄМСТВО ТА МОЖЛИВОСТЕЙ ВЗАЄМОДІЇ З НИМ

«Полтаватеплоенерго» постійно дбає, щоб його споживачі не тільки безперебійно отримували якісні послуги з теплопостачання, а й були усебічно поінформовані про його діяльність. Для цього цілодобово функціонує офіційний сайт «Полтаватеплоенерго» (http://te.pl.ua/), покликаний допомогти кожному споживачеві знайти всю корисну інформацію щодо роботи підприємства в одному місці і в зручний саме для нього час.


Для «Полтаватеплоенерго» важливо, щоб взаємодія споживачів з ним була легкою та комфортною. А споживачам в свою чергу необхідно мати змогу керувати власним особовим рахунком, не виходячи з дому, ставити в он-лайн режимі запитання й отримувати на них компетентні відповіді. Саме ці та багато інших можливостей і відкриває перед користувачами офіційний сайт ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»

На головній сторінці сайту користувач знайде меню, фотогалерею, блок он-лайн сервісів, блок останніх та актуальних новин, топ-новину, підбірку останніх найцікавіших публікацій і перелік основних засобів комунікації. Детальніше про це — далі.

Головне меню відкриває перед користувачем цілий спектр різноманітної інформації. Статистика переглядів сайту свідчить, що найбільшою популярністю користуються пункти меню «Тарифи» і «Контактна інформація»

У розділі «Тарифи» можна знайти інформацію про чинні тарифи, якими підприємство послуговується при формуванні рахунків за послуги для кожної категорії споживачів. Тут також зазначена дата набуття чинності цими тарифами, розміщена структура кожного з них і наведено посилання на нормативно-правові акти, що їх затверджують. 

Розділ «Контактна інформація» містить адреси, номери телефонів і графіки роботи тих служб підприємства, до яких найчастіше звертаються споживачі. Також тут опубліковані графік прийому споживачів начальниками цих служб і графік прийому громадян керівництвом підприємства.

Нижче розташований блок цілодобових он-лайн сервісів, які обов’язково стануть в пригоді відвідувачам сайту. 

Популярність сервісу «Особистий кабінет споживача» все більше зростає, адже він відкриває чимало можливостей. На сьогодні представники майже 23 тисяч домогосподарств — активні його користувачі. Він був створений, щоб споживачі «Полтаватеплоенерго» могли самі керувати своїм особовим рахунком: передавати поточні показники і переглядати попередні, слідкувати за терміном повірки приладів обліку, бачити, який розмір субсидій чи пільг їм надає держава. Цей сервіс дозволяє проводити он-лайн оплати послуг підприємства за допомогою різних платіжних систем і відслідковувати, коли і скільки споживач сплатив раніше. Також через «Особистий кабінет» його користувачі можуть звернутися до підприємства. Фахівці «Полтаватеплоенерго» отримають це звернення і дадуть на нього кваліфіковану відповідь, яку споживач отримає на електронну адресу, вказану при реєстрації в сервісі. До того ж в «Особистому кабінеті» можна замовити щомісячну доставку рахунка на електронну скриньку і не чекати, поки його паперова версія надійде поштою.

Щомісяця в останню декаду, коли настає час передавати показники індивідуальних приладів обліку, споживачам стає в пригоді сервіс «Передати показники лічильників». Його перевага в тому, що для користування ним реєстрація не потрібна. Отже, відправляти показники можна з будь-якого пристрою, не переймаючись безпекою своїх персональних даних. Однак варто уважно заповнювати поля форми, щоб уникнути неточностей

Усе більше полтавців, особливо чиї багатоповерхівки обладнані будинковими лічильниками теплової енергії, постійно цікавиться, скільки тепла в кожному розрахунковому місяці знадобилося їхньому будинку на опалення. Щоб це дізнатися, їм достатньо просто зайти в сервіс «Мапа комерційного обліку». В опалювальний сезон тут розміщується адресна інформація щодо кожного будинку з комерційним приладом обліку теплової енергії: поточні та попередні показники лічильника, загальний обсяг споживання тепла та кількість теплової енергії, витраченої на опалення 1кв.м площі помешкань. У міжопалювальний період «Мапа комерційного обліку» показує періоди тимчасового припинення постачання гарячої води через планові ремонтні роботи у тепловому господарстві. Водночас фахівці підприємства працюють над розширенням відомостей, що подаються на «Мапі». На початку нинішнього опалювального сезону тут можна було бачити дані про стан заборгованості мешканців кожного будинку, а невдовзі з’явиться і розділ з теплотехнічними характеристиками багатоповерхівок, мешканцям яких підприємство надає послуги.

Ще один он-лайн сервіс, яким часто послуговуються споживачі послуг «Полтаватеплоенерго», — «Надіслати нам листа». Він дозволяє звернутися до підприємства у стислій формі (не більш як на 500 символів) із запитанням, пропозицією тощо. Користування ним також не вимагає реєстрації. Звертаємо увагу, що лише правильно і повністю внесені дані (заповнені мають бути всі поля форми) дадуть можливість фахівцям підприємства вивчити предмет звернення і відповісти на нього.

Якщо споживач не ставить собі за мету якимось чином взаємодіяти з підприємством, а лише прагне дізнатися певну інформацію чи знайти відповіді на питання, що його турбують, йому варто звернути увагу на блок новин, розташований у лівій частині головної сторінки сайту. Клікнувши на один із заголовків у переліку, користувач перейде на сторінку з повним текстом обраної публікації.

Найкорисніші для споживачів статті зібрані в більш розлогому вигляді в центральній частині головної сторінки сайту в рубриках «Топ-новина», «Актуально» та «Корисно».

У правій частині головної сторінки сайту «Полтаватеплоенерго» міститься перелік основних засобів комунікації з підприємством. Оскільки споживачі найчастіше звертаються лише до окремих виробничих підрозділів «Полтаватеплоенерго», то на сайті подані міські та мобільні телефони саме цих служб: абонентської, виробничо-диспетчерської, служби контролю за збутом теплової енергії. Також у цьому розділі споживач знайде телефони для передачі показників лічильників, у тому числі й у месенджерах Viber і Telegram, та чат-боти у цих же мобільних додатках. 

Тож, шановні споживачі, читайте наш сайт — і знайдете достовірну інформацію щодо діяльності «Полтаватеплоенерго» та інструменти для комунікації з ним. А щоб завжди тримати руку на пульсі новин підприємства, підписуйтесь на нас у соціальних мережах та месенджерах. Їх перелік знайдете в правому верхньому куті головної сторінки сайту.

«Полтаватеплоенерго» — завжди на відстані в один клік!

Прес-служба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

Цьогоріч останній місяць осені був по-зимовому холодним, на відміну від листопада 2017 року, коли погода надворі більше нагадувала весну. У листопаді цього року стовпчики термометрів трималися на позначці, нижчій за нормативний показник температури для нашої кліматичної зони. Так, нормою середньомісячної температури для наших територій у листопаді є +1,3°С, насправді ж вона становила майже -0,5°С. Торік цей показник перевищував +2,7°С.


КОРИСНО

 

24 жовтня у Полтаві стартував опалювальний сезон 2018-2019 років. З появою тепла в оселях полтавців знову стало нагальним питання, як користуватися тепловою енергією, щоб і почуватися удома комфортно, і не переплачувати за опалення. Роз’яснення з цього приводу надав начальник служби контролю за збутом теплової енергії «Полтаватеплоенерго» Віктор ІВАНЧЕНКО...


Архiв новин

«    Декабрь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31