«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Розділені рахунки за лютий вже надійшли до споживачів поштою, але, як і раніше, їх можна переглянути в «Особистому кабінеті споживача»

2019-03-21   


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Розділені рахунки за лютий вже надійшли до споживачів поштою, але, як і раніше, їх можна переглянути в «Особистому кабінеті споживача»

Більшість споживачів «Полтаватеплоенерго» уже отримала розділені рахунки за отримані в лютому послуги підприємства на свої поштові адреси. Однак можна не чекати, поки паперові рахунки надійдуть поштою, а переглядати їх он-лайн в сервісі «Особистий кабінет споживача».

«Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/) — цілодобовий он-лайн сервіс офіційного сайту «Полтаватеплоенерго», який дозволяє споживачам керувати своїм особовим рахунком і відкриває цілий спектр можливостей у цьому напрямку. Одна з них — перегляд платіжок за отримані споживачем послуги за підсумками певного розрахункового періоду і замовлення їх щомісячної доставки на e-mail споживача.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Розділені рахунки за лютий вже надійшли до споживачів поштою, але, як і раніше, їх можна переглянути в «Особистому кабінеті споживача»

 

Так, уже зараз понад 25 тисяч зареєстрованих користувачів «Особистого кабінету споживача» можуть побачити в сервісі розділені рахунки за лютий цього року. Для цього необхідно клікнути на відповідній позначці біля назви місяця в таблиці, що відображається у розділі меню «Рахунки на оплату». А щоб замовити щомісячну доставку рахунків на електронну скриньку, необхідно в «Параметрах особового рахунка» знайти опцію «Рахунок на електронну пошту» і клікнути «Так». Докладні інструкції, як переглянути рахунки та замовити їх на e-mail, уже публікувалися на офіційному сайті підприємства раніше.

Звертаємо увагу, що рахунки за лютий в «Особистому кабінеті» розділені відповідно до виду послуг, які отримують споживачі. Тому в таблиці назва місяця буде повторюватися, адже до кожної з них прив’язаний рахунок — окремо за централізоване опалення й окремо за постачання гарячої води. 

Нагадаємо, що на вимогу чинного законодавства, починаючи з цього року, рахунки за послуги «Полтаватеплоенерго» були розділені за послугами. Розподіл відбувався у відсотковому співвідношенні пропорційно до суми нарахувань окремо по кожній послузі у загальній сумі нарахувань по особовому рахунку споживача за період з 1 жовтня 2014 року по 31 грудня 2018 року включно. Тому в рахунках споживачі можуть помітити деякі розбіжності з власним обліком послуг. У такому випадку, радять фахівці абонентської служби підприємства, споживачам не слід хвилюватися через такий розподіл сум у платіжках, адже сума нарахувань за послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води залишилась незмінною. Натомість, сплативши один раз відповідно до рекомендацій, зазначених у платіжці, споживач матиме змогу вже у наступних розрахункових періодах вирівняти взаєморозрахунки з обліковою базою підприємства. У такому разі в наступних платіжках, починаючи з березневих і далі, відомості в обліковій базі абонентської служби підприємства та особистий облік споживача з урахуванням попередніх платежів будуть збігатися. 


Наголошуємо, що здійснювати оплату необхідно за кожну послугу окремо, і в платіжному документі (квитанції про сплату) мають бути зазначені дві суми, які вносить споживач за опалення і за гаряче водопостачання. Якщо цієї інформації не буде, то вся сума платежу зарахується як оплата послуги з централізованого опалення. У подальшому взаєморозрахунки з підприємством можна буде скоригувати, або оплативши кожну послугу окремо за підсумками наступного розрахункового місяця, або звернувшись до абонентської служби підприємства.

Ще один момент, на який слід звернути увагу споживачам: віднині в рахунках «Полтаватеплоенерго» не відображається інформація про розмір нарахованої субсидії. Це пов’язане з тим, що розпочався процес монетизації субсидій, тобто споживачі допомогу від держави вже отримують на свій банківський рахунок готівкою для самостійної оплати комунальних послуг. Детальнішу інформацію щодо монетизації субсидій, можна знайти тут: https://bit.ly/2WbgnLx.
 
До уваги клієнтів КБ «Приватбанк», які розраховуються з «Полтаватеплоенерго» за допомогою сервісу «Регулярний платіж» системи он-лайн банкінгу «Приват24». У зв’язку з розділенням розрахунків для проведення платежів окремо за кожну послугу підприємства вам необхідно провести процедуру перепідключення «Регулярного платежу» в «Приват24».

Цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/) — це просто, швидко та зручно!

Прес-служба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Аби наступний опалювальний сезон пройшов без позаштатних ситуацій, влітку необхідно якісно підготувати теплове господарство до роботи. Запорукою безвідмовного функціонування обладнання котелень і теплових мереж,  стабільного надання послуг теплопостачання споживачам у м. Полтаві, Карлівці, Машівці, Решетилівці, Котельві, а також у Кременчуці — є своєчасне виконання фахівцями «Полтаватеплоенерго» всього комплексу профілактичних заходів. Тому щороку на деякий час необхідно зупиняти котельні, теплогенераторні і центральні теплові пункти (ЦТП). Нижче пропонуємо погоджений з органами місцевого самоврядування графік підготовки теплового господарства до опалювального періоду 2024-2025 років.

Близько половини котелень і теплогенераторних Полтави будуть зупинятися відповідно до графіку, щоб теплоенергетики змогли провести всі необхідні діагностичні та ремонтні роботи.

Термін зупинки кожної котельні залежить від її потужності та протяжності теплових мереж, задіяних у роботі. У середньому він коливається від 7 до 11 діб. 
 
Проте є винятки. Наприклад, котельня по вулиці І. Дорошенка буде зупинена для проведення планового ремонту на 23 дні: з 27 травня по 18 червня (включно). Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують, що термін зупинки потужностей зведений до мінімуму, аби незручності для споживачів тривали якнайменше!

У графіку підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону крім дат зупинки і відновлення роботи кожної котельні, теплогенераторної чи ЦТП, міститься ще й дата проведення гідравлічних випробувань. Завдяки випробуванням  фахівці підприємства можуть спрогнозувати і виявити місця можливих поривів на мережах, оперативно їх відремонтувати і запобігти виникненню аварій уже в період надання послуг.
 
Зверніть увагу, що в результаті гідравлічних випробувань можуть виникнути позаштатні ситуації, що подовжать термін зупинки котельні, а значить і період відсутності гарячої води влітку.
 
Отже, «Полтаватеплоенерго» інформує споживачів про дати проведення гідравлічних випробувань, аби можливі пориви на мережах не були для них несподіванкою.



ГРАФІК ПІДГОТОВКИ
котелень, теплогенераторних, ЦТП та теплових мереж
до опалювального періоду 2024-2025 рр. у м. Полтава,
погоджений з виконавчим комітетом
Полтавської міської ради 

 

 

АКТУАЛЬНО 

 

АКТУАЛЬНО

 

АКТУАЛЬНО

 

 

З графіками проведення робіт у районних центрах області, де «Полтаватеплоенерго» надає свої послуги, можна ознайомитися тут:

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


КОРИСНО

ОФІЦІЙНО