«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Розділені рахунки за лютий вже надійшли до споживачів поштою, але, як і раніше, їх можна переглянути в «Особистому кабінеті споживача»

2019-03-21   


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Розділені рахунки за лютий вже надійшли до споживачів поштою, але, як і раніше, їх можна переглянути в «Особистому кабінеті споживача»

Більшість споживачів «Полтаватеплоенерго» уже отримала розділені рахунки за отримані в лютому послуги підприємства на свої поштові адреси. Однак можна не чекати, поки паперові рахунки надійдуть поштою, а переглядати їх он-лайн в сервісі «Особистий кабінет споживача».

«Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/) — цілодобовий он-лайн сервіс офіційного сайту «Полтаватеплоенерго», який дозволяє споживачам керувати своїм особовим рахунком і відкриває цілий спектр можливостей у цьому напрямку. Одна з них — перегляд платіжок за отримані споживачем послуги за підсумками певного розрахункового періоду і замовлення їх щомісячної доставки на e-mail споживача.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Розділені рахунки за лютий вже надійшли до споживачів поштою, але, як і раніше, їх можна переглянути в «Особистому кабінеті споживача»

 

Так, уже зараз понад 25 тисяч зареєстрованих користувачів «Особистого кабінету споживача» можуть побачити в сервісі розділені рахунки за лютий цього року. Для цього необхідно клікнути на відповідній позначці біля назви місяця в таблиці, що відображається у розділі меню «Рахунки на оплату». А щоб замовити щомісячну доставку рахунків на електронну скриньку, необхідно в «Параметрах особового рахунка» знайти опцію «Рахунок на електронну пошту» і клікнути «Так». Докладні інструкції, як переглянути рахунки та замовити їх на e-mail, уже публікувалися на офіційному сайті підприємства раніше.

Звертаємо увагу, що рахунки за лютий в «Особистому кабінеті» розділені відповідно до виду послуг, які отримують споживачі. Тому в таблиці назва місяця буде повторюватися, адже до кожної з них прив’язаний рахунок — окремо за централізоване опалення й окремо за постачання гарячої води. 

Нагадаємо, що на вимогу чинного законодавства, починаючи з цього року, рахунки за послуги «Полтаватеплоенерго» були розділені за послугами. Розподіл відбувався у відсотковому співвідношенні пропорційно до суми нарахувань окремо по кожній послузі у загальній сумі нарахувань по особовому рахунку споживача за період з 1 жовтня 2014 року по 31 грудня 2018 року включно. Тому в рахунках споживачі можуть помітити деякі розбіжності з власним обліком послуг. У такому випадку, радять фахівці абонентської служби підприємства, споживачам не слід хвилюватися через такий розподіл сум у платіжках, адже сума нарахувань за послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води залишилась незмінною. Натомість, сплативши один раз відповідно до рекомендацій, зазначених у платіжці, споживач матиме змогу вже у наступних розрахункових періодах вирівняти взаєморозрахунки з обліковою базою підприємства. У такому разі в наступних платіжках, починаючи з березневих і далі, відомості в обліковій базі абонентської служби підприємства та особистий облік споживача з урахуванням попередніх платежів будуть збігатися. 


Наголошуємо, що здійснювати оплату необхідно за кожну послугу окремо, і в платіжному документі (квитанції про сплату) мають бути зазначені дві суми, які вносить споживач за опалення і за гаряче водопостачання. Якщо цієї інформації не буде, то вся сума платежу зарахується як оплата послуги з централізованого опалення. У подальшому взаєморозрахунки з підприємством можна буде скоригувати, або оплативши кожну послугу окремо за підсумками наступного розрахункового місяця, або звернувшись до абонентської служби підприємства.

Ще один момент, на який слід звернути увагу споживачам: віднині в рахунках «Полтаватеплоенерго» не відображається інформація про розмір нарахованої субсидії. Це пов’язане з тим, що розпочався процес монетизації субсидій, тобто споживачі допомогу від держави вже отримують на свій банківський рахунок готівкою для самостійної оплати комунальних послуг. Детальнішу інформацію щодо монетизації субсидій, можна знайти тут: https://bit.ly/2WbgnLx.
 
До уваги клієнтів КБ «Приватбанк», які розраховуються з «Полтаватеплоенерго» за допомогою сервісу «Регулярний платіж» системи он-лайн банкінгу «Приват24». У зв’язку з розділенням розрахунків для проведення платежів окремо за кожну послугу підприємства вам необхідно провести процедуру перепідключення «Регулярного платежу» в «Приват24».

Цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/) — це просто, швидко та зручно!

Прес-служба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

2023-10-09  
 

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: 
Про встановлення тарифів підприємства на 2023-2024 рр

Рішенням Полтавської обласної ради № 669 від 28 липня 2023 року «Про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, що надаються Полтавським обласним комунальним виробничим підприємством теплового господарства «Полтаватеплоенерго», зі змінами, внесеними рішенням №687 від 26 вересня 2023 року, встановлено тарифи на теплову енергію, її виробництво транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, які введено  в дію з 1 жовтня 2023 року.

Тарифи для населення залишаються на рівні тарифів, встановлених у 2021 році. Для категорії " інші споживачі" тариф зменшено,у зв'язку зі зменшенням вартості газу для цієї категорії. З тарифами можна ознайомитись на  офіційному сайті підприємства.

Пресслужба «Полтаватеплоенерго»

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

КОРИСНО

ОФІЦІЙНО