«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: «Особистий кабінет споживача» — зручний сервіс для передачі показників лічильників

2019-06-21  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
«Особистий кабінет споживача» — зручний сервіс для передачі показників лічильників

Показники індивідуальних (квартирних) лічильників гарячої води у цьому місяці слід передати не пізніше 27 червня включно. Зробити це можна через «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/).

Щомісяця для коректних нарахувань за послуги з централізованого постачання гарячої води у звітному періоді споживачам необхідно вчасно передавати показники індивідуальних приладів обліку. Цього місяця це слід зробити не пізніше 27 червня включно.

Існує кілька способів передачі показників. Та найпростіший з-поміж них — за допомогою цілодобового он-лайн сервісу «Особистий кабінет споживача». Він не вимагає від користувача додаткового введення даних і дозволяє в будь-який зручний для споживача час внести показники з будь-якого електронного пристрою з доступом до мережі Інтернет. Єдина умова користування цим сервісом — необхідно бути його зареєстрованим користувачем.

Щоб передати показники індивідуальних (квартирних) лічильників через «Особистий кабінет споживача», необхідно виконати кілька простих дій:

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: «Особистий кабінет споживача» — зручний сервіс для передачі показників лічильників


Крок 1. Зайдіть у сервіс (http://abon.te.pl.ua/); 
Крок 2. Перейдіть у розділ «Прилади обліку» (горизонтальне меню);
Крок 3. У таблиці «Постачання гарячої води» знайдіть комірку «Поточні показники»;
Крок 4. Занесіть до неї значення показників квартирних лічильників (а якщо їх кілька, то з урахуванням місця встановлення приладів обліку);
Крок 5. Натисніть кнопку «Передати показники».

У блоці «Передані показники лічильників», що розташований після таблиці «Постачання гарячої води», відображатимуться передані показники кожного лічильника із зазначенням місця його встановлення, способу внесення даних і дати, станом на яку були прийняті показники.

 
Зверніть увагу, що через «Особистий кабінет споживача» передати показники можна лише один раз на добу.


Офіційний сайт підприємства для передачі показників квартирних лічильників гарячої води пропонує й інший спосіб — цілодобовий он-лайн сервіс «Передати показники лічильника». На відміну від «Особистого кабінету споживача», цей сервіс не вимагає обов’язкової реєстрації. Однак, з іншого боку, передаючи показники через цей сервіс, необхідно бути дуже уважним і не допускати помилок при заповненні форми. 

Докладний алгоритм, як передати показники через офіційний сайт підприємства без реєстрації, можна знайти тут: https://bit.ly/2IA6wMP

Офіційний сайт підприємства — це не тільки надійне джерело інформації, а й добрий помічник для кожного споживача.

Прес-служба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.


Друкувати

АКТУАЛЬНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Аби наступний опалювальний сезон пройшов без позаштатних ситуацій, влітку необхідно якісно підготувати теплове господарство до роботи. Запорукою безвідмовного функціонування обладнання котелень і теплових мереж,  стабільного надання послуг теплопостачання споживачам у м. Полтаві, Карлівці, Машівці, Решетилівці, Котельві, а також у Кременчуці — є своєчасне виконання фахівцями «Полтаватеплоенерго» всього комплексу профілактичних заходів. Тому щороку на деякий час необхідно зупиняти котельні, теплогенераторні і центральні теплові пункти (ЦТП). Нижче пропонуємо погоджений з органами місцевого самоврядування графік підготовки теплового господарства до опалювального періоду 2024-2025 років.

Близько половини котелень і теплогенераторних Полтави будуть зупинятися відповідно до графіку, щоб теплоенергетики змогли провести всі необхідні діагностичні та ремонтні роботи.

Термін зупинки кожної котельні залежить від її потужності та протяжності теплових мереж, задіяних у роботі. У середньому він коливається від 7 до 11 діб. 
 
Проте є винятки. Наприклад, котельня по вулиці І. Дорошенка буде зупинена для проведення планового ремонту на 23 дні: з 27 травня по 18 червня (включно). Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують, що термін зупинки потужностей зведений до мінімуму, аби незручності для споживачів тривали якнайменше!

У графіку підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону крім дат зупинки і відновлення роботи кожної котельні, теплогенераторної чи ЦТП, міститься ще й дата проведення гідравлічних випробувань. Завдяки випробуванням  фахівці підприємства можуть спрогнозувати і виявити місця можливих поривів на мережах, оперативно їх відремонтувати і запобігти виникненню аварій уже в період надання послуг.
 
Зверніть увагу, що в результаті гідравлічних випробувань можуть виникнути позаштатні ситуації, що подовжать термін зупинки котельні, а значить і період відсутності гарячої води влітку.
 
Отже, «Полтаватеплоенерго» інформує споживачів про дати проведення гідравлічних випробувань, аби можливі пориви на мережах не були для них несподіванкою.



ГРАФІК ПІДГОТОВКИ
котелень, теплогенераторних, ЦТП та теплових мереж
до опалювального періоду 2024-2025 рр. у м. Полтава,
погоджений з виконавчим комітетом
Полтавської міської ради 

 

 

АКТУАЛЬНО 

 

АКТУАЛЬНО

 

АКТУАЛЬНО

 

 

З графіками проведення робіт у районних центрах області, де «Полтаватеплоенерго» надає свої послуги, можна ознайомитися тут:

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


КОРИСНО

ОФІЦІЙНО