«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Офіційний сайт — джерело оперативної і достовірної інформації про підприємство та можливостей взаємодії з ним

2018-12-06  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: ОФІЦІЙНИЙ САЙТ — ДЖЕРЕЛО ОПЕРАТИВНОЇ І ДОСТОВІРНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ПІДПРИЄМСТВО ТА МОЖЛИВОСТЕЙ ВЗАЄМОДІЇ З НИМ

«Полтаватеплоенерго» постійно дбає, щоб його споживачі не тільки безперебійно отримували якісні послуги з теплопостачання, а й були усебічно поінформовані про його діяльність. Для цього цілодобово функціонує офіційний сайт «Полтаватеплоенерго» (http://te.pl.ua/), покликаний допомогти кожному споживачеві знайти всю корисну інформацію щодо роботи підприємства в одному місці і в зручний саме для нього час.


Для «Полтаватеплоенерго» важливо, щоб взаємодія споживачів з ним була легкою та комфортною. А споживачам в свою чергу необхідно мати змогу керувати власним особовим рахунком, не виходячи з дому, ставити в он-лайн режимі запитання й отримувати на них компетентні відповіді. Саме ці та багато інших можливостей і відкриває перед користувачами офіційний сайт ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»

На головній сторінці сайту користувач знайде меню, фотогалерею, блок он-лайн сервісів, блок останніх та актуальних новин, топ-новину, підбірку останніх найцікавіших публікацій і перелік основних засобів комунікації. Детальніше про це — далі.

Головне меню відкриває перед користувачем цілий спектр різноманітної інформації. Статистика переглядів сайту свідчить, що найбільшою популярністю користуються пункти меню «Тарифи» і «Контактна інформація»

У розділі «Тарифи» можна знайти інформацію про чинні тарифи, якими підприємство послуговується при формуванні рахунків за послуги для кожної категорії споживачів. Тут також зазначена дата набуття чинності цими тарифами, розміщена структура кожного з них і наведено посилання на нормативно-правові акти, що їх затверджують. 

Розділ «Контактна інформація» містить адреси, номери телефонів і графіки роботи тих служб підприємства, до яких найчастіше звертаються споживачі. Також тут опубліковані графік прийому споживачів начальниками цих служб і графік прийому громадян керівництвом підприємства.

Нижче розташований блок цілодобових он-лайн сервісів, які обов’язково стануть в пригоді відвідувачам сайту. 

Популярність сервісу «Особистий кабінет споживача» все більше зростає, адже він відкриває чимало можливостей. На сьогодні представники майже 23 тисяч домогосподарств — активні його користувачі. Він був створений, щоб споживачі «Полтаватеплоенерго» могли самі керувати своїм особовим рахунком: передавати поточні показники і переглядати попередні, слідкувати за терміном повірки приладів обліку, бачити, який розмір субсидій чи пільг їм надає держава. Цей сервіс дозволяє проводити он-лайн оплати послуг підприємства за допомогою різних платіжних систем і відслідковувати, коли і скільки споживач сплатив раніше. Також через «Особистий кабінет» його користувачі можуть звернутися до підприємства. Фахівці «Полтаватеплоенерго» отримають це звернення і дадуть на нього кваліфіковану відповідь, яку споживач отримає на електронну адресу, вказану при реєстрації в сервісі. До того ж в «Особистому кабінеті» можна замовити щомісячну доставку рахунка на електронну скриньку і не чекати, поки його паперова версія надійде поштою.

Щомісяця в останню декаду, коли настає час передавати показники індивідуальних приладів обліку, споживачам стає в пригоді сервіс «Передати показники лічильників». Його перевага в тому, що для користування ним реєстрація не потрібна. Отже, відправляти показники можна з будь-якого пристрою, не переймаючись безпекою своїх персональних даних. Однак варто уважно заповнювати поля форми, щоб уникнути неточностей

Усе більше полтавців, особливо чиї багатоповерхівки обладнані будинковими лічильниками теплової енергії, постійно цікавиться, скільки тепла в кожному розрахунковому місяці знадобилося їхньому будинку на опалення. Щоб це дізнатися, їм достатньо просто зайти в сервіс «Мапа комерційного обліку». В опалювальний сезон тут розміщується адресна інформація щодо кожного будинку з комерційним приладом обліку теплової енергії: поточні та попередні показники лічильника, загальний обсяг споживання тепла та кількість теплової енергії, витраченої на опалення 1кв.м площі помешкань. У міжопалювальний період «Мапа комерційного обліку» показує періоди тимчасового припинення постачання гарячої води через планові ремонтні роботи у тепловому господарстві. Водночас фахівці підприємства працюють над розширенням відомостей, що подаються на «Мапі». На початку нинішнього опалювального сезону тут можна було бачити дані про стан заборгованості мешканців кожного будинку, а невдовзі з’явиться і розділ з теплотехнічними характеристиками багатоповерхівок, мешканцям яких підприємство надає послуги.

Ще один он-лайн сервіс, яким часто послуговуються споживачі послуг «Полтаватеплоенерго», — «Надіслати нам листа». Він дозволяє звернутися до підприємства у стислій формі (не більш як на 500 символів) із запитанням, пропозицією тощо. Користування ним також не вимагає реєстрації. Звертаємо увагу, що лише правильно і повністю внесені дані (заповнені мають бути всі поля форми) дадуть можливість фахівцям підприємства вивчити предмет звернення і відповісти на нього.

Якщо споживач не ставить собі за мету якимось чином взаємодіяти з підприємством, а лише прагне дізнатися певну інформацію чи знайти відповіді на питання, що його турбують, йому варто звернути увагу на блок новин, розташований у лівій частині головної сторінки сайту. Клікнувши на один із заголовків у переліку, користувач перейде на сторінку з повним текстом обраної публікації.

Найкорисніші для споживачів статті зібрані в більш розлогому вигляді в центральній частині головної сторінки сайту в рубриках «Топ-новина», «Актуально» та «Корисно».

У правій частині головної сторінки сайту «Полтаватеплоенерго» міститься перелік основних засобів комунікації з підприємством. Оскільки споживачі найчастіше звертаються лише до окремих виробничих підрозділів «Полтаватеплоенерго», то на сайті подані міські та мобільні телефони саме цих служб: абонентської, виробничо-диспетчерської, служби контролю за збутом теплової енергії. Також у цьому розділі споживач знайде телефони для передачі показників лічильників, у тому числі й у месенджерах Viber і Telegram, та чат-боти у цих же мобільних додатках. 

Тож, шановні споживачі, читайте наш сайт — і знайдете достовірну інформацію щодо діяльності «Полтаватеплоенерго» та інструменти для комунікації з ним. А щоб завжди тримати руку на пульсі новин підприємства, підписуйтесь на нас у соціальних мережах та месенджерах. Їх перелік знайдете в правому верхньому куті головної сторінки сайту.

«Полтаватеплоенерго» — завжди на відстані в один клік!

Прес-служба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

ОПАЛЮВАЛЬНИЙ ПЕРІОД 2020-2021 рр.

у м.Полтава завершиться у понеділок, 12 квітня

ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Опалювальний сезон 2020-2021 рр. завершено

РІШЕННЯ
Про закінчення опалювального сезону 2020/2021 року
від 07.04.2021 р. № 43

Відповідно до п. 5 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. №630, та керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Полтавської міської ради...


 
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram




Перша половина поточного опалювального періоду охарактеризувалась не лише найхолоднішими за кілька останніх років зимовими місяцями, а й істотними стрибками температури зовнішнього повітря упродовж календарної зими. Саме такі обставини спонукали більшість громад житлових будинків нашого міста замислитись про скорочення енергоспоживання на опалення житлових будинків. Про чинники, що дозволять зменшити розмір платіжки за опалення читайте у нашому матеріалі.

Опалювальний сезон 2020-2021 рр. розпочався в Полтаві 22 жовтня. Проте він вже виявився багатим на погодні сюрпризи: на зміну аномально теплому листопаду прийшли зимові місяці, які, на відміну від минулорічних, виявилися по-зимовому прохолодними. Та навіть у холодні місяці поточного опалювального періоду природа раз по разу випробовувала полтавців різкими стрибками температури зовнішнього повітря не характерними для наших кліматичних умов. 

Саме ці обставини спонукали більшість громад житлових будинків нашого міста замислитись про пошук шляхів заощадження на вартості опалення, без погіршення якісних показників опалення в приміщеннях житлового будинку. То які чинники необхідно враховувати аби і перебування в оселях зробить комфортним, і на опаленні заощадити?..

А ви вже готові до раціонального користування теплом у побуті?..



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

КОРИСНО


Сьогодні завершився опалювальний період 2020-2021рр. І щоб наступний опалювальний сезон також пройшов без позаштатних ситуацій, працівникам «Полтаватеплоенерго» необхідно у міжопалювальний період підготувати теплове господарство до роботи взимку. А для того, щоб провести весь комплекс робіт, щороку доводиться зупиняти котельні, теплогенераторні, центральні теплові пункти і насосні на короткий період. Графіки зупинок — у статті нижче.
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Попри те, що опалювальний період 2020-2021рр. завершився лише сьогодні, «Полтаватеплоенерго» уже спланувало і погодило з органами місцевого самоврядування, графік підготовки теплового господарства до роботи впродовж наступної зими у Полтаві, а також Карлівці, Машівці, Решетилівці і Котельві, де підприємство надає послуги. І тут без зупинки котелень ніяк не обійтися... 



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 



ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !

У зв’язку з зафіксованими новими випадками захворювання на COVID-19 серед працівників підприємства, та з метою запобігання поширення вірусу насамперед серед відвідувачів, із середи, 10 березня поточного року, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово призупиняє прийом споживачів...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.