«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Чим корисний розділ «Офіційно» сайту підприємства?

2019-12-17  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Чим корисний розділ «Офіційно» сайту підприємства?

Розділ «Офіційно» запрацював на сайті «Полтаватеплоенерго» порівняно недавно. Інформація, розміщена в ньому, містить посилання на актуальні новини та корисні матеріали для споживачів комунальних послуг.

Уже майже рік минув, як у структурі офіційного сайту «Полтаватеплоенерго» (http://te.pl.ua/) відбулися деякі зміни: додалися нові розділи та істотних змін зазнала функціональна частина одного з його ключових сервісів — «Особистого кабінету споживача» (https://abon.te.pl.ua/). І якщо друга зміна є більш очевидною, адже постійні користувачі сервісу вже високо оцінили її, то на зміні структури хотілося б зупинитися детальніше. Значення непримітного на перший погляд розділу, що з’явився в структурі сайту «Полтаватеплоенерго» ще наприкінці минулого року, переоцінити важко: він покликаний дати користувачам додаткову авторитетну інформацію стосовно комунальних послуг безпосередньо із першоджерел. Йдеться про розділ «Офіційно», розміщений унизу правої панелі сайту.

Чому варто час від часу зазирати в «Офіційно»?

Сторонній спостерігач може подумати, що цей розділ малоінформативний: у ньому немає розгорнутих статей чи інтерв’ю, ілюстрованих фотознімками або інфографіками. Проте в цьому — його перевага. Читачеві не треба витрачати час на довге вчитування в матеріал або пошуки актуальних роз’яснень стосовно внесених у законодавство змін. Він уже має перед собою витримку всіх новин, які так чи інакше пов’язані зі сферою комунальних послуг чи житлово-комунального господарства.

Наголошуємо, що матеріали, подані в рубриці «Офіційно», не відображають напряму діяльність «Полтаватеплоенерго» як надавача послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води. Однак можуть бути корисними його споживачам, оскільки торкаються суміжних тем: нарахування і виплати пільг та субсидій, змін у законодавстві, яким послуговується підприємство у своїй роботі, перспектив розвитку галузі та ролі споживача в цьому процесі тощо.

У розділі «Офіційно» можна прочитати публікації з посиланням як на органи місцевої влади, так і на міністерства чи коментарі окремих високопосадовців.

Як з короткої публікації отримати максимум користі?

Публікація в розділі «Офіційно» являє собою коротке повідомлення для читача з викладенням самої суті висвітлюваної теми. Якщо відвідувач сайту зацікавиться заголовком і відкриє її, то побачить лише кілька перших речень, які коротко окреслюють смисл порушеного питання. Прикметно, що ці речення об’єднані в посилання, клікнувши на яке, читач перейде до джерела, з якого взято тему.

Наприклад, споживача, що зайшов до розділу «Офіційно», зацікавила публікація «МІНСОЦПОЛІТИКИ: Важлива інформація для одержувачів пільг на ЖКП». Він відкриває її і бачить коротку інформацію, що з цьогорічного листопада українці отримуватимуть квитанції за комунальні послуги з повним розміром платежу — без урахування пільг та субсидій. Щоб дізнатися більше, він має клікнути на тексті публікації і перейти на офіційний веб-портал Міністерства соціальної політики України. Там він знайде розгорнуте пояснення цієї тези.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Чим корисний розділ «Офіційно» сайту підприємства?


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Чим корисний розділ «Офіційно» сайту підприємства?


Навіщо на сайті «Полтаватеплоенерго» розміщений такий розділ?

Розділ «Офіційно» призначений для тих, хто хоче знати більше. Оскільки сайт підприємства покликаний задовольнити інформаційні потреби усіх представників користувацької аудиторії, цей розділ допомагає розширити обізнаність тих, кому самих матеріалів про роботу «Полтаватеплоенерго» замало. Водночас він спрощує пошук додаткової інформації, адже всі актуальні новини та корисні посилання вже підібрані фахівцями підприємства і зібрані в одному місці.

Тож усім, хто поки що не звертав уваги на розділ «Офіційно», рекомендуємо зазирати в його публікації. Як правило, оновлення матеріалів тут відбувається відразу ж після появи новини на просторах інтернету.

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Опалювальний сезон у Полтаві завершився 10 квітня. Які були його особливості та чи вдалося полтавським теплоенергетикам пройти його без позаштатних ситуацій? Відповіді на ці та інші питання дав головний інженер «Полтаватеплоенерго» Володимир Пасічко...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

Карантинні заходи через пандемію коронавірусу COVID-19 послаблюються. У якому режимі зараз працює абонентська служба підприємства, читайте нижче.

У зв’язку з запровадженням урядом адаптивного карантину до 22 червня включно адміністрацією підприємства вирішується питання відновлення прийому споживачів у приміщенні абонентської служби

Про дату відновлення прийому споживачів буде повідомлено додатково.

Тим часом абонентська служба «Полтаватеплоенерго» продовжує працювати в штатному режимі, надаючи консультації дистанційно...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

10 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2019-2020 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів...
 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
  



Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО