«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В «Особистому кабінеті споживача» можна зареєструвати кілька особових рахунків на один e-mail

2019-08-13  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
В «Особистому кабінеті споживача» можна зареєструвати кілька особових рахунків на один e-mail
 
Донедавна «Особистий кабінет споживача» дозволяв зареєструвати лише один особовий рахунок на одну електронну адресу. Зараз ситуація змінилася і споживач має змогу контролювати кілька особових рахунків з одного акаунта в «Особистому кабінеті».
Реєстрація кількох особових рахунків в

Цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» офіційного сайту «Полтаватеплоенерго» вже завоював чимало прихильників. Адже він пропонує широкий спектр можливостей: тут можна переглянути рахунки за послуги підприємства і замовити їх доставку на електронну скриньку, оплатити спожиті послуги он-лайн, передати показники, з’ясувати термін повірки індивідуальних лічильників, дистанційно звернутися до фахівців підприємства із запитанням, записатися на прийом в абонентську службу тощо.

Однак іще донедавна для користувачів сервісу існувала деяка незручність: на одну електронну адресу можна було зареєструвати лише один особовий рахунок. І ті споживачі, хто контролює кілька особових рахунків, змушені були створювати по кілька електронних скриньок, щоб з їхньою допомогою отримати доступ до акаунта в «Особистому кабінеті».

Коли на початку цього року «Особистий кабінет споживача» оновився, у користувачів з’явилася можливість реєструвати по кілька особових рахунків на одну електронну адресу. Це досить зручно, адже для контролю всіх особових рахунків достатньо лише увійти на сервіс і перемикатися між рахунками, обираючи їх із випадаючого списка, замість того, щоб кожного разу виходити з облікового запису і заходити на інший.

Отже, щоб зареєструвати додатковий особовий рахунок в «Особистому кабінеті споживача», необхідно виконати такий алгоритм дій:

Крок 1. Зайдіть на офіційний сайт «Полтаватеплоенерго».
Крок 2. Увійдіть у сервіс «Особистий кабінет споживача», увівши логін та пароль.
Крок 3. Наведіть курсор на розділ «Додатково» та оберіть опцію «Запит на реєстрацію».

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В «Особистому кабінеті споживача» можна зареєструвати кілька особових рахунків на один e-mail


Крок 4. У вікні, що відкриється, обов’язково введіть номер особового рахунку, який ви хочете приєднати до вже існуючого облікового запису.
Крок 5. Введіть суму останнього платежу з урахуванням часу, необхідного банкові для перерахунку коштів.

Увага!
 
Зверніть увагу, що банки перераховують кошти підприємству протягом кількох робочих днів після дати оплати. Тому, можливо, необхідно буде ввести суму передостанньої оплати.
 

Крок 6. Якщо потрібно додати коментар до внесених відомостей, скористайтесь полем «Повідомлення».
Крок 7. Натисніть «Надіслати запит».

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В «Особистому кабінеті споживача» можна зареєструвати кілька особових рахунків на один e-mail


Увага!Зверніть увагу, що цей алгоритм можна застосовувати лише тоді, коли особовий рахунок, який буде додаватися до вже існуючого акаунта, реєструється в «Особистому кабінеті» вперше. Якщо ж ви вже маєте кілька особових рахунків, зареєстрованих на різні електронні адреси, вам слід спершу обрати з них один — основний, яким будете послуговуватись при вході до «Особистого кабінету», а решту облікових записів — деактивувати. Для цього необхідно в довільній формі і будь-яким зручним способом (наприклад, через сервіс «Надіслати нам листа» або повідомленням на електронну скриньку abon@pte.poltava.ua) відправити заявку на деактивацію облікового запису. Через деякий час ви отримаєте підтвердження деактивації на електронну адресу, з якої надсилали заявку. Тільки після цього можна реєструвати додатковий особовий рахунок в основному акаунті «Особистого кабінету споживача».

Якщо повідомлення про деактивацію облікового запису не надходить, перевірте папку «Спам». Швидше за все, лист загубився там, оскільки ваш поштовий сервіс розцінив лист від «Полтаватеплоенерго» як потенційно небезпечний. Так інколи трапляється через значні обсяги кореспонденції, що розсилаються з однієї поштової адреси підприємства. Знайдіть лист, позначте його як «Не спам» і додайте електронну скриньку abon@pte.poltava.ua до своєї адресної книги. 

«Особистий кабінет споживача»— це цілодобовий он-лайн сервіс, зручний та інформативний для кожного користувача.

Прес-служба «Полтаватеплоенерго».
 
 
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Через зростання кількості хворих, спричиненого пандемією коронавірусної інфекції COVID-19, Кабінет Міністрів України подовжив дію карантинних обмежень до 31 липня 2020 року. А отже, прийом споживачів фахівцями абонентської служби «Полтаватеплоенерго» продовжиться, але із суворим дотриманням вимог МОЗ України: з обов’язковою дезінфекцією приміщення та соціальним дистанціюванням між відвідувачами. Які ще обмеження супроводжують взаємодію зі споживачами, читайте у статті нижче.

Через зростання кількості хворих Кабінет Міністрів України подовжив дію карантинних обмежень до 31 липня 2020 року. Відповідне рішення Уряд ухвалив 17 червня шляхом внесення змін в низку актів Кабінету Міністрів, якими встановлені карантинні обмеження.

Упродовж запровадженого в Україні адаптивного карантину, прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за таким графіком...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram. 


КОРИСНО


Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

10 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2019-2020 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів...
 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
  



Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО