«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Де можна знайти актуальну інформацію від підприємства?

2020-02-04  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: ДЕ МОЖНА ЗНАЙТИ АКТУАЛЬНУ ІНФОРМАЦІЮ ВІД ПІДПРИЄМСТВА?

Щоб завжди бути в курсі новин від «Полтаватеплоенерго», достатньо лише слідкувати за його офіційним сайтом чи за акаунтами в соціальних мережах або месенджерах.

Уже понад рік минув, як «Полтаватеплоенерго» розширило кількість своїх каналів комунікації зі споживачами. Адже для підприємства важливо, щоб полтавці вчасно отримували від нього актуальну інформацію і завжди були в курсі його роботи, змін у законодавстві щодо надання комунальних послуг тощо. Тому воно прагне охопити якомога більшу аудиторію і пропонує різні способи отримання новин.

Найголовнішим і основним джерелом актуальної інформації від «Полтаватеплоенерго» залишається його офіційний сайт (http://te.pl.ua/). Саме тут можна знайти найдостовірніші відомості щодо розмірів чинних тарифів, діяльності підприємства в цілому та його окремих структурних підрозділів, новин у галузі комунальної теплоенергетики загалом та посилання на нормативно-правову базу, якою керується підприємство у своїй роботі. До того ж на сайті функціонує низка цілодобових он-лайн сервісів, покликаних зробити взаємодію споживача і «Полтаватеплоенерго» легкою та конструктивною: «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/), «Передати показники лічильників» (http://te.pl.ua/on_line/send.php), «Надіслати нам листа» (http://te.pl.ua/on_line/mail.php) і «Мапа комерційного обліку» (http://te.pl.ua/gmap.html)

Також рік тому в структурі офіційного сайту «Полтаватеплоенерго» (http://te.pl.ua/) з’явився розділ «Офіційно», розміщений унизу правої панелі сайту. Його значення важко переоцінити, адже він дає користувачам додаткову авторитетну інформацію стосовно комунальних послуг безпосередньо з першоджерел. 


Усі новини «Полтаватеплоенерго», висвітлені на офіційному сайті, оперативно знаходять своє відображення і на його сторінках у соціальних мережах: Facebook, Instagram, Twitter. Усі сторінки відкриті для публічного доступу, тож їх можна вподобати і регулярно отримувати свіжі інформаційні матеріали у свою стрічку публікацій.

Ще один канал інформування, який довів свою ефективність, — месенджери Viber і Telegram. Вони дозволяють не тільки передавати показники через чат-боти, а й читати дописи від «Полтаватеплоенерго» з будь-якого пристрою, на якому вони встановлені. Наші паблік акаунти в цих додатках можна знайти за іменем PoltavaTE. Тут розміщується актуальна стисла інформація щодо останніх публікацій на сайті.

Тож закликаємо всіх споживачів послуг «Полтаватеплоенерго» долучатися до широкого кола наших читачів. Обирайте зручний для вас канал комунікації (або навіть не один) і дізнавайтеся всю актуальну інформацію з перших вуст.

Пресслужба «Полтаватеплоенерго». 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

Суми у цьогорічних платіжках за січень порівняно з аналогічним періодом минулого року вже знизилися на 22%. Хоча тариф на послуги підприємства з минулого січня не змінювався. На сьогодні відкритим залишається тільки питання, яким чином проходитиме перерахунок вартості послуг, отриманих споживачами в січні, з урахуванням зниження ціни на природний газ у цьому місяці...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

 

Переважна більшість споживачів уже отримала рахунки підприємства за грудень минулого року, однак у них відсутній перерахунок вартості послуг «Полтаватеплоенерго», анонсований урядовою постановою «Деякі питання нарахування (визначення) плати за теплову енергію та послуги з централізованого опалення, централізованого постачання гарячої води для споживачів у зв’язку із зміною ціни природного газу». Це викликало хвилю звернень полтавців, що користуються послугами підприємства, на його адресу. Щоб прояснити ситуацію, в якій опинилося «Полтаватеплоенерго» і його споживачі, підприємство надає роз’яснення, як буде здійснений перерахунок вартості послуг підприємства за 2019 рік і які чинники впливають на цю процедуру.

Постанова Кабінету Міністрів України №1082 від 24.12.2019 наділяє теплопостачальні підприємства правом приймати рішення щодо зміни вартості послуг з теплопостачання для споживачів у зв’язку зі зміною ціни природного газу, що використовується для виробництва цих послуг. Тож «Полтаватеплоенерго» звернулося до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), з розрахунками тарифів на послуги, які містять коригування вартості природного газу з урахуванням зниження його ціни в період з травня по грудень 2019 року включно. На сьогодні процедура перегляду тарифів для «Полтаватеплоенерго», за якими будуть формуватися рахунки для населення, триває. Підприємство сподівається, що рішення про зміну тарифів буде ухвалене в цьому опалювальному періоді...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


Цьогоріч опалювальний сезон у Полтаві розпочався 28 жовтня, найпізніше за останні роки. Проте 2019 рік виявився багатим на погодні сюрпризи: на зміну аномально теплому жовтню прийшов листопад, який також характеризується високими денними температурами зовнішнього повітря. І хоча +10–13°С восени й навесні відчуваються по-різному, варто частіше замислюватись про скорочення енергоспоживання на опалення житлових будинків у нашому місті. Це і перебування в оселях зробить комфортнішим, й істотно заощадити на опаленні дозволить. Про можливість регулювання обсягів споживання теплової енергії на опалення житлових будинків ми поспілкувалися із заступником генерального директора із збуту «Полтаватеплоенерго» Романом КАШИНИМ... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.


 
 
 
Полтавські теплоенергетики спільно з Державною виконавчою службою продовжують роботу з примусового стягнення заборгованості зі споживачів послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води. Цього разу вирушили в рейд по боржниках разом з державними виконавцями Київського району. Питання до містян – ті самі: стосуються оплати рахунків за використане тепло...

Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують: сценарій стягнення заборгованості через суд небажаний ні для підприємства, ні для споживачів. Адже в результаті до суми боргу додаються ще й інфляційні витрати за весь час прострочення, 3% річних і судовий збір. І все це збільшує суму оплати споживача до 30%. Тому вчасно розраховуватися за отримані послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води - найкращий спосіб не допустити виникнення заборгованості. Якщо ж уникнути заборгованості все-таки не вдалося, полтавські теплоенергетики рекомендують не доводити справи до суду варто і знайти шляхи ліквідації боргу якнайшвидше.



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

ОФІЦІЙНО