2021-01-14
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Де можна знайти актуальну інформацію від підприємства?
Щоб завжди бути в курсі новин від «Полтаватеплоенерго», достатньо лише слідкувати за його офіційним сайтом чи за акаунтами в соціальних мережах або месенджерах.
Скоро три роки, як «Полтаватеплоенерго» розширило кількість своїх каналів комунікації зі споживачами. Адже для підприємства важливо, щоб полтавці вчасно отримували від нього актуальну інформацію і завжди були в курсі його роботи, змін у законодавстві щодо надання комунальних послуг тощо. Тому воно прагне охопити якомога більшу аудиторію і пропонує різні способи отримання новин.
Найголовнішим і основним джерелом актуальної інформації від «Полтаватеплоенерго» залишається його офіційний сайт. Саме тут можна знайти найдостовірніші відомості щодо розмірів чинних тарифів, діяльності підприємства в цілому та його окремих структурних підрозділів, новин у галузі комунальної теплоенергетики загалом та посилання на нормативно-правову базу, якою керується підприємство у своїй роботі. До того ж на сайті функціонує низка цілодобових он-лайн сервісів, покликаних зробити взаємодію споживача і «Полтаватеплоенерго» легкою та конструктивною: «Особистий кабінет споживача, «Передати показники лічильників» , «Надіслати нам листа» і «Мапа комерційного обліку»
Під час карантинних обмежень дистанційний режим роботи абонентської служби призвів до збільшення навантаження на сайт підприємства — оскільки більше уваги приділялось дистанційним засобам комунікації зі споживачами. Це, в свою чергу, дозволило підвищити рівень обізнаності полтавців щодо роботи сайту підприємства та його інструментів. А отже «Полтаватеплоенерго» стало ще ближче до споживача — опинилося від нього на відстані одного кліка!..
Усі новини «Полтаватеплоенерго», висвітлені на офіційному сайті, оперативно знаходять своє відображення і на його сторінках у соціальних мережах: Facebook , Twitter . Усі сторінки відкриті для публічного доступу, тож їх можна вподобати і регулярно отримувати свіжі інформаційні матеріали у свою стрічку публікацій.
Ще один канал інформування, який довів свою ефективність, — месенджери Viber і Telegram . Вони дозволяють не тільки передавати показники через чат-боти, а й читати дописи від «Полтаватеплоенерго» з будь-якого пристрою, на якому вони встановлені. Наші паблік акаунти в цих додатках можна знайти за іменем PoltavaTE. Тут розміщується актуальна стисла інформація щодо останніх публікацій на сайті.
Тож закликаємо всіх споживачів послуг «Полтаватеплоенерго» долучатися до широкого кола наших читачів. Обирайте зручний для вас канал комунікації (або навіть не один) і дізнавайтеся всю актуальну інформацію з перших вуст.
Пресслужба «Полтаватеплоенерго».