«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Із 11 травня за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води

2021-05-11  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
Із 11 травня за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води

У Полтаві триває підготовка до наступного опалювального періоду. Для споживачів підприємства це означає, що згідно з графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

12 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2020-2021 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів, аби обласний і чотири районних центри Полтавщини, мешканці яких отримують послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, залишалися з комфортом навіть у найлютіші морози. Міжопалювальний сезон — це насамперед час, коли необхідно перевірити на надійність усі виробничі потужності. Для «Полтаватеплоенерго» це напружений період, що вимагає від працівників і концентрації уваги, і прискіпливості, і наполегливості в ліквідації потенційних несправностей. А для споживачів цей час пов’язаний із традиційними короткочасними незручностями через відсутність централізованого постачання гарячої води.

Полтавські теплоенергетики розуміють важливість комфорту для містян. Однак обійтися без зупинки котелень, теплогенераторних і центральних теплових пунктів ніяк не можна. Тільки за умови повної зупинки вдасться виконати низку необхідних робіт: провести гідравлічні випробування, ліквідувати пориви, якщо вони виникнуть, повірити прилади обліку та контрольно-вимірювальні прилади і відремонтувати технологічне обладнання. Це дасть змогу звести до мінімуму ризики позаштатних ситуацій узимку. Адже, говорячи мовою медицини, краще запобігти хворобі, ніж її лікувати.

Фахівці підприємства підготували й оприлюднили два графіки тимчасової відсутності послуги з постачання гарячої води у цьогорічний міжопалювальний період: у розрізі адрес житлових будинків та в розрізі адрес об’єктів підприємства (котелень, ЦТП тощо).

Як і в минулі роки, щоб дізнатися, коли в їхньому будинку не буде гарячої води, споживачі можуть скористатися цілодобовим он-лайн сервісом «Мапа комерційного обліку» (http://te.pl.ua/gmap.html) офіційного сайту підприємства. Нещодавно сервіс оновився, і поряд з інформацією про споживання теплової енергії в березні поточного року в ньому є розділ про припинення і відновлення гарячого водопостачання. Наприклад, якщо у формі адреси ввести: м.Полтава, вул.Баленка,4, то на карті з’явиться мітка, що вказує на місце розташування будинку, і розгорнута інформація про нього: факт встановлення в ньому будинкового лічильника тепла, дані про споживання теплової енергії і період відсутності гарячої води влітку цього року.
 

 

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Із 11 травня за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води

 

У будинках, мешканці яких не отримують послуги з постачання гарячої води, ця інформація буде відсутня. Також у переліку багатоповерхівок, на які чекає призупинення постачання гарячої води, є такі, коли періодів без послуги не один, а два. Як правило, вони розташовані в мікрорайонах Алмазний, Сади-1, Сади-2 та Огнівка. Є й одиничні будинки, в яких послуга з постачання гарячої води буде надаватися без перерв. Ця інформація також зазначена на мапі.

Про графік зупинок у постачанні гарячої води в розрізі адрес об’єктів підприємства на сайті підприємства уже писалося раніше. Самі ж графіки окремо для кожного з населених пунктів, які обслуговує «Полтаватеплоенерго», розміщені в розділі головного меню «Споживачам»:


Наголошуємо, що терміни відсутності гарячої води були зведені до мінімуму, і сподіваємося на розуміння та підтримку споживачів.

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 
Сплачуйте за тепло кешбеком від держави

Національний кешбекдержавна програма, яка повертає громадянам 10% від витрат на українські товари чи послуги. Отриманий кешбек можна використати для оплати комунальних послуг. Проект реалізується Міністерством економіки у співпраці з Міністерством цифрової трансформації, Національним банком і Кабінетом міністрів України.

Як це працює:

Оформіть спеціальну картку (віртуальну в банківському додатку або фізичну у відділенні).

Визначте картку(и) для розрахунків за покупки.

Купуйте українські товари, отримуйте кешбек на спецрахунок.

Використовуйте кешбек для оплати комунальних послуг.


Ключові переваги:


Економія до 3000 гривень на місяць.

Цільове використання на комунальні послуги.

Проста система нарахування та використання коштів.

Підтримка вітчизняних виробників.

Приєднуйтесь до "Національного кешбеку" – заощаджуйте на комунальних платежах, підтримуючи українське виробництво!



КОРИСНО

ОФІЦІЙНО