«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Своєчасна оплата послуг підприємства — запорука його стабільного функціонування

2020-10-15  
Карантинні обмеження — не привід забувати оплачувати отримані комунальні послуги. Попри те, що прострочені оплати поки не загрожують штрафними санкціями, закликаємо споживачів бути відповідальними...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Нарахування за вересень 2020 року дивіться в «Особистому кабінеті споживача»

2020-10-06 
Кожен місяць для «Полтаватеплоенерго» починається однаково: фахівці підприємства проводять нарахування за спожиті протягом розрахункового періоду послуги...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» У СМАРТФОНІ: Передавати показники лічильників через чат-бот у Viber — швидко, легко та зручно!

2020-09-25  
До 29 вересня включно чекаємо цього місяця від споживачів на показники індивідуальних приладів обліку — лічильників гарячої води…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із п’ятниці, 25 вересня, абонентська служба підприємства відновлює 5-денний режим роботи

2020-09-24  
Із п’ятниці, 25 вересня, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відновлює звичний для споживачів 5-денний режим роботи. За яким графіком вона тепер працюватиме, читайте у статті нижче…

Технічний директор «Полтаватеплоенерго» Володимир ПАСІЧКО: «Підприємство готове розпочинати свій 52-й опалювальний сезон»

2020-09-24  
До холодів уже недовго, тож настав час з’ясувати, наскільки теплове господарство міста готове до роботи і чи зможе «Полтаватеплоенерго» забезпечити теплом кожну полтавську лікарню, школу, багатоповерхівку... Відповіді на ці та інші актуальні запитання у традиційному вересневому інтерв’ю дав технічний директор «Полтаватеплоенерго» Володимир ПАСІЧКО…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Графік проведення пробних пусків котелень підприємства до початку опалювального періоду 2020-2021 рр.

2020-09-22  
Перед початком опалювального періоду 2020-2021рр. «Полтаватеплоенерго» розробило та погодило в органах місцевого самоврядування графік проведення пробних пусків котелень підприємства...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Своєчасна оплата послуг підприємства — запорука його стабільного функціонування

2020-09-17  
Карантин — не привід забувати оплачувати отримані комунальні послуги. Попри те, що прострочені оплати поки не загрожують штрафними санкціями, закликаємо споживачів бути відповідальними...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Нарахування за серпень 2020 року дивіться в «Особистому кабінеті споживача»

2020-09-07 
Кожен місяць для «Полтаватеплоенерго» починається однаково: фахівці підприємства проводять нарахування за спожиті протягом розрахункового періоду послуги...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Відсьогодні абонентська служба відновлює прийом споживачів

2020-09-03  
Відсьогодні, після нетривалої вимушеної перерви, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» знову відкрила двері для відвідувачів. У якому режимі вона працює зараз, читайте у статті нижче...


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Передати показники лічильників можна через офіційний сайт підприємства без реєстрації

2020-08-25  
Постійним користувачам офіційного сайту «Полтаватеплоенерго» добре знайомий цілодобовий он-лайн сервіс «Передати показники лічильника», основною перевагою якого є відсутність обов’язкової реєстрації...

АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО