Час згадати про передачу показників квартирних лічильників гарячої води!!!

2018-06-25  

  

 ЧАС ЗГАДАТИ ПРО ПЕРЕДАЧУ ПОКАЗНИКІВ КВАРТИРНИХ ЛІЧИЛЬНИКІВ ГАРЯЧОЇ ВОДИ!!!


ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

Абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» нагадує власникам квартирних лічильників гарячої води (водомірів), що для проведення нарахувань за фактично спожиті послуги, необхідно передати до абонентської служби підприємства показники лічильників.

Аби забезпечити коректні нарахування у платіжних квитанціях за червень поточного року, зробити це слід ВЧАСНО — до 30-го червня включно триватиме передача показників лічильників гарячої води за допомогою всіх наявних сервісів, крім засобів телефонного зв'язку. Прийом показників лічильників телефоном оператори інформаційно-довідкової лінії підприємства припинять у середу, 27 червня, о 15:45. 

Передати показники квартирних приладів обліку (лічильників) можна будь-яким зручним для Вас способом: 

— чат-боти у Viber/Telegram — цілодобовий чат-бот сервіс у Viber/Telegram з іменем "PoltavaTE_Bot";
— te.pl.ua — «Передати показники лічильника» — цілодобовий он-лайн сервіс офіційного сайту підприємства;
— abon.te.pl.ua — «Особистий кабінет споживача» — цілодобовий он-лайн сервіс офіційного сайту підприємства;
— (050) 303-34-02 (Viber/Telegram) — Viber/Telegram-повідомлення — цілодобово;
— 510-445 — автовідповідач — цілодобово;
510-455 (багатоканальний) — з понеділка по четвер із 08:00 до 17:00 та у п'ятницю — з 08:00 до 15:45;
(050) 303-34-02 та (095) 278-47-06 (Vodafone Україна - МТС Україна) — з понеділка по четвер із 08:00 до 17:00 та у п'ятницю — з 08:00 до 15:45;
(067) 503-00-35 (Київстар) — з понеділка по четвер із 08:00 до 17:00 та у п'ятницю — з 08:00 до 15:45;
(050) 303-34-02 (Vodafone Україна - МТС Україна) — SMS-повідомлення — цілодобово;
— (067) 503-00-35 (Київстар) — SMS-повідомлення — цілодобово.

У разі відсутності показників приладів обліку за поточний місяць підприємство буде позбавлене можливості нарахувати споживачеві суму пільгової знижки.
 
 
Шановні споживачі, звертаємо вашу увагу, що сервіси «Viber» і «Telegram» призначені тільки для передачі повідомлень про обсяги спожитих послуг підприємства. У разі виникнення запитань радимо скористатися цілодобовим сервісом офіційного сайту підприємства «НАДІСЛАТИ НАМ ЛИСТА».

Завчасно вам вдячні.

Абонентська служба
ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».

Друкувати

АКТУАЛЬНО

За підсумками минулого опалювального сезону майже кожен другий споживач «Полтаватеплоенерго» при оплаті послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води користувався допомогою держави у вигляді субсидії. Влітку цього року число отримувачів зменшилося, проте для багатьох відвідувачів абонентської служби підприємства питання субсидій постійно залишаються актуальними. Тому ця інформація передусім для них...
 

КОРИСНО


З 10 травня у зв’язку з підготовкою до наступного опалювального сезону в Полтаві почнуться відключення гарячої води. «Полтаватеплоенерго» розповідає, як за допомогою оновленого сервісу «Мапа комерційного обліку» можна дізнатися, коли очікувати на тимчасові незручності у тому чи іншому житловому будинку нашого міста.

Нагадаємо...
 

Архiв новин

«    Июль 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31