«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Як через «Особистий кабінет споживача» замовити рахунок на e-mail та що робити, якщо листи від підприємства не приходять?

2018-09-05  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Як через «Особистий кабінет споживача» замовити рахунок на e-mail та що робити, якщо листи від підприємства не приходять?

З кожним новим місяцем кількість споживачів, котрі хочуть відмовитися від традиційної доставки паперових рахунків «Укрпоштою» й отримувати рахунки на електронну скриньку, зростає. Адже доставка рахунків підприємства на e-mail має низку переваг: споживачі швидше отримують інформацію про нарахування, їм можна не чекати на листоношу, та й відмова від зайвого паперу свідчить про їхню турботу про навколишнє середовище.


Окремо варто зазначити, що замовлення цієї послуги діє незалежно від традиційної форми доставки паперового рахунка «Укрпоштою». Тож за бажанням споживач може отримувати рахунки обома способами одночасно.

Замовити доставку рахунка на електронну скриньку дуже просто. Для цього потрібно лише бути зареєстрованим користувачем он-лайн сервісу «Особистий кабінет споживача».

Крок 2. Увійдіть у сервіс.
Крок 3. Натисніть на розділ «Редагувати профіль» справа.
Крок 4. У «Параметрах особового рахунка» перейдіть на опцію «Рахунок на електронну пошту» і натисніть «Так».
Крок 5. Натисніть на кнопку «Надіслати» внизу.

Після цього рахунки у pdf-форматі щомісяця будуть надходити на вказану при реєстрації в «Особистому кабінеті» електронну адресу зі значним випередженням свого паперового варіанту.

Якщо ви замовили послугу, але листів від підприємства все одно не отримуєте, рекомендуємо перевірити папку «Спам». Чому листи можуть потрапляти саме сюди? Оскільки у підприємства десятки тисяч споживачів, а листи їм надходять з однієї електронної адреси (abon@pte.poltava.ua), то поштові онлайн-сервіси ставляться до таких масових розсилок з підозрою. Така ж проблема виникає і на етапі реєстрації користувача в сервісі «Особистий кабінет споживача». Щоправда, для підтвердження реєстрації споживач отримує лист з іншої поштової адреси — abonreg@pte.poltava.ua.

Щоб запобігти цьому в майбутньому, зайдіть у папку «Спам» і позначте листи від підприємства як «не спам». А також додайте поштову адресу abon@pte.poltava.ua чи abonreg@pte.poltava.ua до своєї адресної книги. Надалі листи приходитимуть вам у «Вхідні» на електронну пошту без проблем.

Прес-служба «Полтаватеплоенерго».

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

До 2019 року нарахування за всі види послуг «Полтаватеплоенерго» були відображені на одному бланку рахунку, а в графі «До сплати» містилася сума за всі послуги. Однак, починаючи з цього року, споживачі отримуватимуть рахунки від підприємства на двох бланках — окремо за послугу з централізованого опалення і окремо за постачання гарячої води...

 

Звертаємо увагу, що при проведенні оплат у банківських установах необхідно зазначати суму платежу окремо по кожній послузі.




Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

 

24 жовтня у Полтаві стартував опалювальний сезон 2018-2019 років. З появою тепла в оселях полтавців знову стало нагальним питання, як користуватися тепловою енергією, щоб і почуватися удома комфортно, і не переплачувати за опалення. Роз’яснення з цього приводу надав начальник служби контролю за збутом теплової енергії «Полтаватеплоенерго» Віктор ІВАНЧЕНКО...


ОФІЦІЙНО