Термін передачі показників квартирних лічильників гарячої води та теплової енергії завершується!

2019-01-29  

  

 ТЕРМІН ПЕРЕДАЧІ ПОКАЗНИКІВ КВАРТИРНИХ ЛІЧИЛЬНИКІВ ГАРЯЧОЇ ВОДИ ТА ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ ЗАВЕРШУЄТЬСЯ!

Передати показники лічильників у 4 способи

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

Абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» нагадує власникам квартирних лічильників гарячої води (водомірів) та теплової енергії, що для проведення нарахувань за фактично спожиті послуги, необхідно передати до абонентської служби підприємства показники лічильників.

Аби забезпечити коректні нарахування у платіжних квитанціях за грудень поточного року, зробити це слід ВЧАСНО — не пізніше 30 січня включно. 

Передати показники квартирних приладів обліку (лічильників) можна будь-яким зручним для Вас способом: 

— чат-боти у Viber/Telegram — цілодобовий чат-бот сервіс у Viber/Telegram з іменем "PoltavaTE_Bot";
— abon.te.pl.ua — «Особистий кабінет споживача» — цілодобовий он-лайн сервіс офіційного сайту підприємства;
— (050) 303-34-02 (Viber/Telegram) — Viber/Telegram-повідомлення — цілодобово;
— 510-445 — автовідповідач — цілодобово.

У разі відсутності показників приладів обліку за поточний місяць підприємство буде позбавлене можливості нарахувати споживачеві суму пільгової знижки.
 
 
Шановні споживачі, звертаємо вашу увагу, що сервіси Viber і Telegram призначені тільки для передачі повідомлень про обсяги спожитих послуг підприємства.
До того ж можливість передавати показники лічильників шляхом повідомлень у Viber і Telegram буде доступна тільки до 30 квітня цього року включно. Уже з 1 травня єдиним способом передачі показників у месенджерах будуть чат-боти.

Завчасно вам вдячні.

Абонентська служба
ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».
 
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів — підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

До 2019 року нарахування за всі види послуг «Полтаватеплоенерго» були відображені на одному бланку рахунку, а в графі «До сплати» містилася сума за всі послуги. Однак, починаючи з цього року, споживачі отримуватимуть рахунки від підприємства на двох бланках — окремо за послугу з централізованого опалення і окремо за постачання гарячої води...

 

Звертаємо увагу, що при проведенні оплат у банківських установах необхідно зазначати суму платежу окремо по кожній послузі.




Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

 

24 жовтня у Полтаві стартував опалювальний сезон 2018-2019 років. З появою тепла в оселях полтавців знову стало нагальним питання, як користуватися тепловою енергією, щоб і почуватися удома комфортно, і не переплачувати за опалення. Роз’яснення з цього приводу надав начальник служби контролю за збутом теплової енергії «Полтаватеплоенерго» Віктор ІВАНЧЕНКО...


ОФІЦІЙНО