До уваги споживачів, які мають пільги на оплату житлово-комунальних послуг!

2019-11-12  


ДО УВАГИ СПОЖИВАЧІВ, ЯКІ МАЮТЬ ПІЛЬГИ НА ОПЛАТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ!

Змінився порядок надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

Починаючи з жовтня 2019 року, відповідно до Закону України від 09.11.17 №2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги» пільга надається у грошовій формі.

Розраховані органами соціального захисту населення суми пільг перераховуватимуться АТ «Ощадбанк» для подальшого проведення ним розрахунків з надавачами послуг за кожного конкретного пільговика (безготівкова форма).

Пільговикам, які подали заяву до органу соціального захисту населення на отримання пільги готівкою, виплата буде здійснюватися в готівковій формі в зазначений у заяві спосіб (банк або пошта).

 У зв’язку з цим платіж за послугу нараховується в повному обсязі, без урахування знижки, яка надається пільговику.
 


У разі отримання готівки пільговик має оплатити спожиті послуги повністю. Інші пільговики сплачують, як і раніше, частину платежу, а суму пільги за них перерахує надавачу послуг АТ «Ощадбанк» (за наявності даних про номер мобільного телефону пільговик отримає інформаційне повідомлення від банку про проведені платежі).

 Ураховуючи, що відповідний механізм запроваджується в Україні вперше, через неточності в даних з технічних причин можуть бути випадки ненарахування окремим особам суми пільги за жовтень цього року. У такому разі рекомендуємо звернутися до органу соціального захисту населення за місцем проживання. Сума пільги в такому випадку за жовтень буде донарахована в наступному місяці.

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО