«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Як дистанційно звернутися до фахівців підприємства?

2020-03-30  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Як дистанційно звернутися до фахівців підприємства?

Щоб отримати кваліфіковані відповіді фахівців підприємства, не обов’язково йти до абонентської служби. До них можна звернутись за допомогою он-лайн сервісів офіційного сайту підприємства.
 
Як звернутися до
Поки в Україні діє карантин через пандемію коронавірусу COVID-19, «Полтаватеплоенерго» не має змоги проводити особистий прийом споживачів. Однак його фахівці завжди готові надати консультації в он-лайн режимі. Тому всім споживачам, які мають питання до підприємства, рекомендуємо скористатися он-лайн сервісами його офіційного сайту. Це дасть змогу полтавським теплоенергетикам гарантовано розглянути кожне звернення і надіслати компетентну розгорнуту відповідь.

Як звернутися до «Полтаватеплоенерго» через офіційний сайт без реєстрації?

Якщо ви не зареєстровані в «Особистому кабінеті споживача», можете скористатися сервісом «Надіслати нам листа»:
 

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Як дистанційно звернутися до фахівців підприємства?


1. Визначтеся, який тип повідомлення хочете написати.
2. Введіть прізвище, ім’я та по батькові.
3. Введіть електронну пошту, домашню адресу та телефон.
4. Напишіть своє повідомлення обсягом не більше 500 символів. 
5. Натисніть «Надіслати». 
 
Увага!Зверніть увагу, що всі наявні поля форми звернення обов’язково потрібно заповнити. Особливо уважно слід вводити телефон та адресу електронної скриньки. Адже саме ці контакти будуть використовувати працівники «Полтаватеплоенерго», щоб відповісти на ваше звернення або за необхідності зв’язатися з вами для уточнення деталей вашого запиту. 


Як звернутися до «Полтаватеплоенерго» через сервіс «Особистий кабінет споживача»? 

Якщо ви вже є користувачем сервісу «Особистий кабінет споживача», то, крім можливості передавати показники та контролювати свій рахунок, маєте змогу надсилати фахівцям питання, що вас турбують. Як це зробити?

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Як дистанційно звернутися до фахівців підприємства?


1. Зайдіть у розділ «Контакти» у вкладці «Додатково».
2. У цьому розділі перейдіть на пункт «Контактна форма».
3. Ваше ім’я та пошта там уже введені. Тому вам залишається тільки написати тему листа і його текст та клікнути на кнопку «Надіслати електронного листа».


Як звернутися до «Полтаватеплоенерго», надіславши листа на електронну поштову скриньку? 

Ще один спосіб звернутися до підприємства — відправити електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua. Тут суть питання можна викласти розлогіше, ніж на он-лайн сервісах, де існує ліміт на кількість символів, та доповнити його вкладеннями файлів, якщо в цьому виникне потреба. 

Увага!
 
Звертаємо вашу увагу, що текст повідомлення обов’язково має містити вашу повну адресу, контактний телефон, прізвище та ініціали отримувача послуг.

 
Який би спосіб звернення ви не обрали, можете бути певні: фахівці відповідних структурних підрозділів «Полтаватеплоенерго» обов’язково його отримають і розглянуть, а кваліфікована відповідь надійде до вас у встановлений законодавством термін.

Увага!
 
Наголошуємо, що телефонні лінії підприємства на час карантину продовжують працювати, однак рекомендуємо надавати перевагу саме електронним засобам зв’язку.

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Через стрімке зростання вартості енергоносіїв та послуг з їх розподілу, що відбулися па початку цього року, упродовж останніх кількох тижнів країною прокотилися кілька хвиль тарифних «майданів». Не обійшли вони і наше місто. Щодо фахової оцінки ситуації на ринку енергоносіїв для надання комунальних послуг населенню та перспектив штучного втримання на плаву НАК «Нафтогаз України» за рахунок згортання соціальних програм по всій країні, читайте у матеріалі нижче.
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: До чого призведе латання «боргових дірок» Нафтогазу коштом місцевих бюджетів та рядових українців?

Тематика різкого зростання вартості енергоносіїв та послуг із їх розподілу, без перебільшення стала темою №1 для обговорення у ЗМІ, соціальних мережах та інших інтернет-майданчиках нашої країни. Багато експертів намагалося дати свою оцінку ситуації, що склалася. Але, на наше переконання, найвдалішим вийшов аналіз ситуації та передумов її виникнення у одного із провідних ділових інтернет-видань України UBR.ua. Авторам вдалося не лише фахово і багатогранно висвітлити становище галузі, але й зробити це мовою зрозумілою не лише для фахівців. Отже, до першоджерела…



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 



Кінець 2020 року запам’ятався полтавцям і всьому населенню нашої країни не лише традиційним очікуванням низки новорічних свят, а й хвилюванням через істотне здорожчання практично всіх комунальних послуг. Із настанням 2021 року це хвилювання спонукало громади цілої низки міст спочатку до стихійного перекриття доріг, а пізніше — зібрало організовані мітинги біля адміністративних будівель. То яким має бути вихід із цієї ситуації?..
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Вартість природного газу для надання послуг опалення населенню має відповідати вартості газу для населення

Питання вартості комунальних послуг та їх частки по відношенню до щомісячного сукупного сімейного бюджету кожної з українських родин — є досить болючими для обговорення на всіх рівнях. 

Підвищення тарифів на природний газ та послуги з його розподілу в Україні відбулися не вперше. Ймовірно, що підстави для такого перегляду є — але!..



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із понеділка, 19 жовтня, абонентська служба призупиняє прийом споживачів

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !
 
У зв’язку різким погіршенням епідеміологічної ситуації, пов'язаних з пандемією коронавірусу COVID-19, та віднесенням міста Полтави до «червоної» карантинної зони, із понеділка, 19 жовтня поточного року, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово призупиняє прийом споживачів.

Упродовж дії у нашому місті карантинних обмежень, які передбачені для «червоної» карантинної зони, «Полтаватеплоенерго» та його абонентська служба працюватимуть... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 
 

ОФІЦІЙНО