«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Під час проведення нарахувань «Особистий кабінет споживача» призупиняє роботу

2020-03-31  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
На час проведення нарахувань «Особистий кабінет споживача» призупиняє роботу

Поки абонентська служба підприємства формуватиме платіжки за послуги, отримані впродовж березня, доступ до «Особистого кабінету споживача» буде призупинено. Чому так відбувається, читайте нижче.
 
Через запровадження на території України карантину для подолання коронавірусу абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово не проводить прийому споживачів. Проте підприємство продовжує працювати в штатному режимі і надає полтавцям та мешканцям іще чотирьох райцентрів області послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води. Тому традиційно на початку місяця фахівці абонентської служби на основі переданих споживачами показників підбивають підсумки обсягів спожитих ними послуг та проводять нарахування. Через це робота «Особистого кабінету споживача» призупиняється.

Чому «Особистий кабінет споживача» не працює в період нарахувань?

Цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» дає змогу користувачам контролювати свій особовий рахунок: передавати показники, бачити суми нарахувань та оплат, переглядати платіжки за розрахунковий місяць, замовляти їх доставку на електронну скриньку та ще багато іншого.

Цей сервіс безпосередньо пов’язаний з абонентською базою «Полтаватеплоенерго» і синхронізується з нею в період нарахувань. У цей час фахівці підприємства користуються внесеними в нього показниками лічильників, а за підсумками нарахувань розміщують у ньому рахунки за місяць та вносять інформацію про рух фінансів на кожному особовому рахунку зареєстрованих користувачів: стан рахунку на початок місяця (переплату чи борг), розмір нарахувань та підсумкову суму до сплати. Подеколи це займає немало часу, тому щоразу, коли «Особистий кабінет» відновлює свою роботу, підприємство повідомляє про це на своєму офіційному сайті, на сторінках у соціальних мережах та каналах у месенджерах. Тож, щоб не пропустити момент відновлення роботи «Особистого кабінету споживача», рекомендуємо підписатися на «Полтаватеплоенерго» та слідкувати за оновленням інформації від підприємства.

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Опалювальний сезон у Полтаві завершився 10 квітня. Які були його особливості та чи вдалося полтавським теплоенергетикам пройти його без позаштатних ситуацій? Відповіді на ці та інші питання дав головний інженер «Полтаватеплоенерго» Володимир Пасічко...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

Карантинні заходи через пандемію коронавірусу COVID-19 послаблюються. У якому режимі зараз працює абонентська служба підприємства, читайте нижче.

У зв’язку з запровадженням урядом адаптивного карантину до 22 червня включно адміністрацією підприємства вирішується питання відновлення прийому споживачів у приміщенні абонентської служби

Про дату відновлення прийому споживачів буде повідомлено додатково.

Тим часом абонентська служба «Полтаватеплоенерго» продовжує працювати в штатному режимі, надаючи консультації дистанційно...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

10 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2019-2020 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів...
 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
  



Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО