
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Що робити, якщо термін повірки індивідуальних водолічильників припав на період карантину?
Обов’язковій періодичній повірці підлягають усі прилади обліку, у тому числі й гарячої води. Однак через карантинні заходи, оголошені урядом, «Полтаватеплоенерго» відтермінувало всі держповірки. Як відбуватимуться нарахування, якщо термін повірки водолічильника збігає в період карантину? Відповідь шукайте у статті нижче.

На сьогодні «Полтаватеплоенерго» надає послуги більш ніж 200 тис. полтавців, з них послугою з централізованого постачання гарячої води користуються понад 150 тисяч. Майже у 80% з них (тобто більш ніж у 52 тис. домогосподарствах) встановлені індивідуальні (квартирні) прилади обліку гарячої води.
Обов’язковій періодичній повірці підлягають усі без винятку індивідуальні прилади обліку.
Завжди за місяць до терміну закінчення міжповірочного інтервалу «Полтаватеплоенерго» листом інформує кожного споживача про необхідність проведення повірки із зазначенням строків. Водночас аналогічне нагадування споживач тричі бачить у щомісячних рахунках (перший і другий рази — за два місяці і за місяць до терміну повірки відповідно, а втретє — після закінчення зазначеного терміну). Однак навіть із такою поінформованістю все одно трапляється, що споживач просто забуває про закінчення міжповірочного періоду. У такому випадку через два місяці після його завершення підприємство змушене при нарахуванні вартості отриманих споживачем послуг з централізованого постачання гарячої води послуговуватися нормативним споживанням, тобто за кількістю зареєстрованих у домогосподарстві осіб.
Але як бути тим споживачам, котрі пам’ятають про термін держповірки, але він збігся з оголошеною урядом надзвичайною ситуацією через боротьбу з коронавірусом COVID-19?

Це означає, що нарахування за послугу з централізованого постачання гарячої води до 1 липня цього року проводитимуться:
— для лічильників, що підлягають держповірці у період карантинних заходів — за їхніми показниками;
— для лічильників, що перебувають на стадії повірки (розпломбовані, демонтовані) — за середньомісячними (за останні три місяці) обсягами споживання.
Метою такого відтермінування є забезпечення споживачів часом, достатнім для проведення держповірки, після відміни карантинних заходів.

У поточному місяці їх слід передати не пізніше 29 квітня включно.
Подбайте про своїх рідних і близьких,
а ми потурбуємося про комфорт і затишок у ваших оселях!
Пресслужба «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.