«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: До 24 квітня включно абонентська служба споживачів не приймає

2020-04-03  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
До 24 квітня включно абонентська служба споживачів не приймає

Поки в Україні діє карантин, взаємодіяти з підприємством краще дистанційно. Усі можливості для цього є. 
Карантин на підприємстві продовжено
 
Наприкінці березня Кабінет Міністрів України продовжив карантин для боротьби з коронавірусом COVID-19 до 24 квітня включно. Протягом цього часу відвідувати абонентську службу «Полтаватеплоенерго» споживачі не зможуть. 

Увага!
 
Нагадаємо, що прийом споживачів на підприємстві призупинився ще раніше, коли почав діяти загальнонаціональний карантин, який мав тривати до 3 квітня включно.

Попри карантинні заходи «Полтаватеплоенерго» продовжує працювати в штатному режимі, забезпечуючи споживачів теплом в оселях і гарячою водою. Приміром, зараз, як і зазвичай на початку місяця, проводяться нарахування за надані протягом березня послуги. І вже зовсім скоро полтавці, а також мешканці Решетилівки, Машівки, Карлівки і Котельви зможуть побачити розміри сум до сплати в «Особистому кабінеті споживача».

У звичному режимі працюють й інформаційно-довідкова та аварійно-диспетчерська служби «Полтаватеплоенерго», які щодня приймають безліч дзвінків. Та попри те, що кол-центр підприємства оснащений багатоканальними телефонними лініями, бувають періоди, коли кількість одночасних звернень переважає число операторів. 

Увага!
 
Тож для отримання консультації фахівців підприємства радимо все ж надавати перевагу доступним каналам електронного зв’язку:

без реєстрації — через сервіс «Надіслати нам листа»;
з реєстрацією — через сервіс «Особистий кабінет споживача»;
— відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.

Водночас хочемо наголосити, що протягом карантину рівень оплати споживачами послуг підприємства знизився до критичного рівня. Через брак обігових коштів «Полтаватеплоенерго» не може своєчасно розраховуватися з постачальниками за енергоносії, а це створює загрозу повної зупинки виробничих потужностей підприємства, а отже, і припинення надання послуг його споживачам

Багато споживачів сприймає карантин як звільнення від оплати житлово-комунальних послуг, але це не так. На законодавчому рівні дійсно гарантується, що в разі несвоєчасної оплати рахунків за «комуналку» протягом карантинного періоду і ще впродовж місяця після нього до споживачів не буде застосовано жодних штрафних санкцій (пені, припинення теплопостачання тощо). Однак це не означає, що віднині оплачувати послуги «Полтаватеплоенерго» не потрібно. Карантин скінчиться, а борги залишаться. Тому просимо відповідально ставитися до питань розрахунків і своєчасно оплачувати спожиті послуги. 

Увага!
 
Підприємство створило всі умови, щоб споживачі могли, не наражаючи себе на небезпеку, розраховуватися за отримане тепло прямо з дому, і пропонує кілька електронних платіжних систем на вибір:

EasyPay.

Не забувайте не тільки оплачувати власні рахунки, а й допомагати проводити он-лайн розрахунки своїм рідним, які перебувають у зоні ризику захворіти на коронавірус COVID-19.

Подбайте про своїх рідних і близьких,
а ми потурбуємося про тепло і затишок у ваших оселях!


Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Аби наступний опалювальний сезон пройшов без позаштатних ситуацій, влітку необхідно якісно підготувати теплове господарство до роботи. Запорукою безвідмовного функціонування обладнання котелень і теплових мереж,  стабільного надання послуг теплопостачання споживачам у м. Полтаві, Карлівці, Машівці, Решетилівці, Котельві, а також у Кременчуці — є своєчасне виконання фахівцями «Полтаватеплоенерго» всього комплексу профілактичних заходів. Тому щороку на деякий час необхідно зупиняти котельні, теплогенераторні і центральні теплові пункти (ЦТП). Нижче пропонуємо погоджений з органами місцевого самоврядування графік підготовки теплового господарства до опалювального періоду 2024-2025 років.

Близько половини котелень і теплогенераторних Полтави будуть зупинятися відповідно до графіку, щоб теплоенергетики змогли провести всі необхідні діагностичні та ремонтні роботи.

Термін зупинки кожної котельні залежить від її потужності та протяжності теплових мереж, задіяних у роботі. У середньому він коливається від 7 до 11 діб. 
 
Проте є винятки. Наприклад, котельня по вулиці І. Дорошенка буде зупинена для проведення планового ремонту на 23 дні: з 27 травня по 18 червня (включно). Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують, що термін зупинки потужностей зведений до мінімуму, аби незручності для споживачів тривали якнайменше!

У графіку підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону крім дат зупинки і відновлення роботи кожної котельні, теплогенераторної чи ЦТП, міститься ще й дата проведення гідравлічних випробувань. Завдяки випробуванням  фахівці підприємства можуть спрогнозувати і виявити місця можливих поривів на мережах, оперативно їх відремонтувати і запобігти виникненню аварій уже в період надання послуг.
 
Зверніть увагу, що в результаті гідравлічних випробувань можуть виникнути позаштатні ситуації, що подовжать термін зупинки котельні, а значить і період відсутності гарячої води влітку.
 
Отже, «Полтаватеплоенерго» інформує споживачів про дати проведення гідравлічних випробувань, аби можливі пориви на мережах не були для них несподіванкою.



ГРАФІК ПІДГОТОВКИ
котелень, теплогенераторних, ЦТП та теплових мереж
до опалювального періоду 2024-2025 рр. у м. Полтава,
погоджений з виконавчим комітетом
Полтавської міської ради 

 

 

АКТУАЛЬНО 

 

АКТУАЛЬНО

 

АКТУАЛЬНО

 

 

З графіками проведення робіт у районних центрах області, де «Полтаватеплоенерго» надає свої послуги, можна ознайомитися тут:

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


КОРИСНО

ОФІЦІЙНО