«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із серпня підприємство переходить на 4-денний робочий тиждень

2020-07-30  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Із серпня підприємство переходить на 4-денний робочий тиждень

Зміна графіка пов’язана з фінансовими труднощами, з якими цьогоріч зіткнулося «Полтаватеплоенерго». Як підприємство працюватиме за нових умов, читайте у статті нижче.

Цього року «Полтаватеплоенерго» опинилося в надзвичайно скрутному фінансовому становищі. Підприємство не має змоги застосовувати нові економічно обґрунтовані тарифи, затверджені НКРЕКП у березні цього року, у зв’язку з карантинним відтермінуванням реалізації низки законодавчих актів на п’ять місяців. Ситуацію додатково ускладнює зростання заборгованості споживачів за отримані послуги. Ці та інші фактори призвели до гострого дефіциту обігових коштів підприємства, які мали б бути спрямовані на заробітну плату працівників, обслуговування та ремонт мереж, котелень, обладнання, на сплату податків.

Через скрутне фінансове становище підприємство змушене перейти на чотириденний робочий тиждень. Тож уже із 3 серпня абонентська служба «Полтаватеплоенерго», інформаційно-довідкова лінія та інші структурні підрозділи, що не задіяні в підготовці теплового господарства до наступного опалювального періоду, працюватимуть за таким графіком:

— понеділок–четвер — з 8:00 до 17:00 (з 12:00 до 13:00 — перерва на санітарну обробку приміщення),
— п’ятниця, субота, неділя — вихідні.

Про термін відновлення звичного графіка роботи «Полтаватеплоенерго» буде повідомлено додатково.

Наголошуємо, що якість і безперервність надання послуг підприємства напряму залежить від рівня розрахунків споживачів. Тож нагадуємо про необхідність своєчасної і повної оплати отриманих послуг. Тільки за такої умови можна розраховувати на безперебійне теплопостачання, адже нині «Полтаватеплоенерго» не має чим розраховуватись із постачальниками за енергоносії, а це загрожує повною зупинкою виробничих потужностей підприємства.

Також нагадуємо, що карантин для боротьби з поширенням коронавірусу в Україні продовжено до 31 серпня включно. Тож на період його дії абонентська служба «Полтаватеплоенерго» продовжує працювати з дотриманням обмежувальних заходів для відвідувачів. З повним їх переліком можна ознайомитись тут.

Просимо наших споживачів відповідально ставитись до свого здоров’я й без нагальної потреби не відвідувати людних місць. За виникнення необхідності консультації з фахівцями «Полтаватеплоенерго» рекомендуємо вирішувати питання дистанційно: телефоном чи он-лайн.
 

Бережіть себе та своїх рідних,
а ми подбаємо про комфорт і затишок у ваших оселях!

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із понеділка, 19 жовтня, абонентська служба призупиняє прийом споживачів

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !
 
У зв’язку різким погіршенням епідеміологічної ситуації, пов'язаних з пандемією коронавірусу COVID-19, та віднесенням міста Полтави до «червоної» карантинної зони, із понеділка, 19 жовтня поточного року, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово призупиняє прийом споживачів.

Упродовж дії у нашому місті карантинних обмежень, які передбачені для «червоної» карантинної зони, «Полтаватеплоенерго» та його абонентська служба працюватимуть... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


 «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: 22 ЖОВТНЯ У ПОЛТАВІ РОЗПОЧИНАЄТЬСЯ ОПАЛЮВАЛЬНИЙ СЕЗОН 2020-2021рр.
У зв’язку зі зниженням середньодобової температури зовнішнього повітря на території міста Полтава... 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

КОРИСНО


Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО