«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Під час проведення нарахувань «Особистий кабінет споживача» призупиняє роботу

2020-11-30  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
На час проведення нарахувань «Особистий кабінет споживача» призупиняє роботу

Поки абонентська служба підприємства формуватиме платіжки за послуги, отримані впродовж листопада, доступ до «Особистого кабінету споживача» буде призупинено. Чому так відбувається, читайте нижче.
 
 
Через стрімке погіршення епідеміологічної ситуації  абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово не проводить прийому споживачів. Проте підприємство продовжує працювати в штатному режимі і надає споживачам послуги з централізованого постачання гарячої води. Тому традиційно на початку місяця фахівці абонентської служби на основі переданих споживачами показників підбивають підсумки обсягів спожитих ними послуг та проводять нарахування. Через це робота «Особистого кабінету споживача» призупиняється.

Чому «Особистий кабінет споживача» не працює в період нарахувань?

Цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» дає змогу користувачам контролювати свій особовий рахунок: передавати показники, бачити суми нарахувань та оплат, переглядати платіжки за розрахунковий місяць, замовляти їх доставку на електронну скриньку та ще багато іншого.

Цей сервіс безпосередньо пов’язаний з абонентською базою «Полтаватеплоенерго» і синхронізується з нею в період нарахувань. У цей час фахівці підприємства користуються внесеними в нього показниками лічильників, а за підсумками нарахувань розміщують у ньому рахунки за місяць та вносять інформацію про рух фінансів на кожному особовому рахунку зареєстрованих користувачів: стан рахунку на початок місяця (переплату чи борг), розмір нарахувань та підсумкову суму до сплати. Подеколи це займає немало часу, тому щоразу, коли «Особистий кабінет» відновлює свою роботу, підприємство повідомляє про це на своєму офіційному сайті, на сторінках у соціальних мережах та каналах у месенджерах. Тож, щоб не пропустити момент відновлення роботи «Особистого кабінету споживача», рекомендуємо підписатися на «Полтаватеплоенерго» та слідкувати за оновленням інформації від підприємства.
 
Увага!Нагадуємо, віднедавна абонентська служба «Полтаватеплоенерго» працює  у дистанційному режимі. Просимо з розумінням поставитися до таких вимушених кроків.

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Через стрімке зростання вартості енергоносіїв та послуг з їх розподілу, що відбулися па початку цього року, упродовж останніх кількох тижнів країною прокотилися кілька хвиль тарифних «майданів». Не обійшли вони і наше місто. Щодо фахової оцінки ситуації на ринку енергоносіїв для надання комунальних послуг населенню та перспектив штучного втримання на плаву НАК «Нафтогаз України» за рахунок згортання соціальних програм по всій країні, читайте у матеріалі нижче.
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: До чого призведе латання «боргових дірок» Нафтогазу коштом місцевих бюджетів та рядових українців?

Тематика різкого зростання вартості енергоносіїв та послуг із їх розподілу, без перебільшення стала темою №1 для обговорення у ЗМІ, соціальних мережах та інших інтернет-майданчиках нашої країни. Багато експертів намагалося дати свою оцінку ситуації, що склалася. Але, на наше переконання, найвдалішим вийшов аналіз ситуації та передумов її виникнення у одного із провідних ділових інтернет-видань України UBR.ua. Авторам вдалося не лише фахово і багатогранно висвітлити становище галузі, але й зробити це мовою зрозумілою не лише для фахівців. Отже, до першоджерела…



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 



Кінець 2020 року запам’ятався полтавцям і всьому населенню нашої країни не лише традиційним очікуванням низки новорічних свят, а й хвилюванням через істотне здорожчання практично всіх комунальних послуг. Із настанням 2021 року це хвилювання спонукало громади цілої низки міст спочатку до стихійного перекриття доріг, а пізніше — зібрало організовані мітинги біля адміністративних будівель. То яким має бути вихід із цієї ситуації?..
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Вартість природного газу для надання послуг опалення населенню має відповідати вартості газу для населення

Питання вартості комунальних послуг та їх частки по відношенню до щомісячного сукупного сімейного бюджету кожної з українських родин — є досить болючими для обговорення на всіх рівнях. 

Підвищення тарифів на природний газ та послуги з його розподілу в Україні відбулися не вперше. Ймовірно, що підстави для такого перегляду є — але!..



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із понеділка, 19 жовтня, абонентська служба призупиняє прийом споживачів

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !
 
У зв’язку різким погіршенням епідеміологічної ситуації, пов'язаних з пандемією коронавірусу COVID-19, та віднесенням міста Полтави до «червоної» карантинної зони, із понеділка, 19 жовтня поточного року, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово призупиняє прийом споживачів.

Упродовж дії у нашому місті карантинних обмежень, які передбачені для «червоної» карантинної зони, «Полтаватеплоенерго» та його абонентська служба працюватимуть... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 
 

ОФІЦІЙНО