«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із понеділка, 19 жовтня, абонентська служба призупиняє прийом споживачів

2020-10-16  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Із понеділка, 19 жовтня, абонентська служба призупиняє прийом споживачів
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із понеділка, 19 жовтня, абонентська служба призупиняє прийом споживачів

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !
 
У зв’язку різким погіршенням епідеміологічної ситуації, пов'язаних з пандемією коронавірусу COVID-19, та віднесенням міста Полтави до «червоної» карантинної зони, із понеділка, 19 жовтня поточного року, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово призупиняє прийом споживачів.

Упродовж дії у нашому місті карантинних обмежень, які передбачені для «червоної» карантинної зони, «Полтаватеплоенерго» та його абонентська служба працюватимуть у штатному режимі, але дистанційно щодо взаємодії зі споживачами. Просимо з розумінням поставитися до такого вимушеного кроку

Про відновлення прийому споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» буде повідомлено додатково

Звертаємо увагу, що підприємство створило всі умови для дистанційного спілкування зі споживачами без необхідності особистого відвідування абонентської служби.

Для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків ви можете в робочий час зателефонувати на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію абонентської служби: (0532) 510-455.


Для отримання консультації фахівців підприємства радимо скористатися доступними каналами електронного зв’язку
без реєстрації — через сервіс «Надіслати нам листа»;
з реєстрацією — через сервіс «Особистий кабінет споживача»;
— відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.

Телефони аварійно-диспетчерської служби та інформаційно-довідкової лінії працюють у штатному режимі. Проте, рекомендуємо надавати перевагу саме зазначеним вище електронним засобам зв’язку.

Бережіть себе та своїх рідних,
а ми подбаємо про комфорт і затишок у ваших оселях!

Адміністрація
ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із понеділка, 19 жовтня, абонентська служба призупиняє прийом споживачів

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !
 
У зв’язку різким погіршенням епідеміологічної ситуації, пов'язаних з пандемією коронавірусу COVID-19, та віднесенням міста Полтави до «червоної» карантинної зони, із понеділка, 19 жовтня поточного року, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово призупиняє прийом споживачів.

Упродовж дії у нашому місті карантинних обмежень, які передбачені для «червоної» карантинної зони, «Полтаватеплоенерго» та його абонентська служба працюватимуть... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


 «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: 22 ЖОВТНЯ У ПОЛТАВІ РОЗПОЧИНАЄТЬСЯ ОПАЛЮВАЛЬНИЙ СЕЗОН 2020-2021рр.
У зв’язку зі зниженням середньодобової температури зовнішнього повітря на території міста Полтава... 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

КОРИСНО


Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО