«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Під час проведення нарахувань «Особистий кабінет споживача» призупиняє роботу

2020-12-30  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
На час проведення нарахувань «Особистий кабінет споживача» призупиняє роботу

Поки абонентська служба підприємства формуватиме платіжки за послуги, отримані впродовж грудня, доступ до «Особистого кабінету споживача» буде призупинено. Чому так відбувається, читайте нижче.

 
 
Через стрімке погіршення епідеміологічної ситуації  абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово не проводить прийому споживачів. Проте підприємство продовжує працювати в штатному режимі і надає споживачам послуги з централізованого постачання гарячої води. Тому традиційно на початку місяця фахівці абонентської служби на основі переданих споживачами показників підбивають підсумки обсягів спожитих ними послуг та проводять нарахування. Через це робота «Особистого кабінету споживача» призупиняється.

Чому «Особистий кабінет споживача» не працює в період нарахувань?

Цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» дає змогу користувачам контролювати свій особовий рахунок: передавати показники, бачити суми нарахувань та оплат, переглядати платіжки за розрахунковий місяць, замовляти їх доставку на електронну скриньку та ще багато іншого.

Цей сервіс безпосередньо пов’язаний з абонентською базою «Полтаватеплоенерго» і синхронізується з нею в період нарахувань. У цей час фахівці підприємства користуються внесеними в нього показниками лічильників, а за підсумками нарахувань розміщують у ньому рахунки за місяць та вносять інформацію про рух фінансів на кожному особовому рахунку зареєстрованих користувачів: стан рахунку на початок місяця (переплату чи борг), розмір нарахувань та підсумкову суму до сплати. Подеколи це займає немало часу, тому щоразу, коли «Особистий кабінет» відновлює свою роботу, підприємство повідомляє про це на своєму офіційному сайті, на сторінках у соціальних мережах та каналах у месенджерах. Тож, щоб не пропустити момент відновлення роботи «Особистого кабінету споживача», рекомендуємо підписатися на «Полтаватеплоенерго» та слідкувати за оновленням інформації від підприємства.
 
Увага!Нагадуємо, віднедавна абонентська служба «Полтаватеплоенерго» працює  у дистанційному режимі. Просимо з розумінням поставитися до таких вимушених кроків.

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Аби наступний опалювальний сезон пройшов без позаштатних ситуацій, влітку необхідно якісно підготувати теплове господарство до роботи. Запорукою безвідмовного функціонування обладнання котелень і теплових мереж,  стабільного надання послуг теплопостачання споживачам у м. Полтаві, Карлівці, Машівці, Решетилівці, Котельві, а також у Кременчуці — є своєчасне виконання фахівцями «Полтаватеплоенерго» всього комплексу профілактичних заходів. Тому щороку на деякий час необхідно зупиняти котельні, теплогенераторні і центральні теплові пункти (ЦТП). Нижче пропонуємо погоджений з органами місцевого самоврядування графік підготовки теплового господарства до опалювального періоду 2024-2025 років.

Близько половини котелень і теплогенераторних Полтави будуть зупинятися відповідно до графіку, щоб теплоенергетики змогли провести всі необхідні діагностичні та ремонтні роботи.

Термін зупинки кожної котельні залежить від її потужності та протяжності теплових мереж, задіяних у роботі. У середньому він коливається від 7 до 11 діб. 
 
Проте є винятки. Наприклад, котельня по вулиці І. Дорошенка буде зупинена для проведення планового ремонту на 23 дні: з 27 травня по 18 червня (включно). Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують, що термін зупинки потужностей зведений до мінімуму, аби незручності для споживачів тривали якнайменше!

У графіку підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону крім дат зупинки і відновлення роботи кожної котельні, теплогенераторної чи ЦТП, міститься ще й дата проведення гідравлічних випробувань. Завдяки випробуванням  фахівці підприємства можуть спрогнозувати і виявити місця можливих поривів на мережах, оперативно їх відремонтувати і запобігти виникненню аварій уже в період надання послуг.
 
Зверніть увагу, що в результаті гідравлічних випробувань можуть виникнути позаштатні ситуації, що подовжать термін зупинки котельні, а значить і період відсутності гарячої води влітку.
 
Отже, «Полтаватеплоенерго» інформує споживачів про дати проведення гідравлічних випробувань, аби можливі пориви на мережах не були для них несподіванкою.



ГРАФІК ПІДГОТОВКИ
котелень, теплогенераторних, ЦТП та теплових мереж
до опалювального періоду 2024-2025 рр. у м. Полтава,
погоджений з виконавчим комітетом
Полтавської міської ради 

 

 

АКТУАЛЬНО 

 

АКТУАЛЬНО

 

АКТУАЛЬНО

 

 

З графіками проведення робіт у районних центрах області, де «Полтаватеплоенерго» надає свої послуги, можна ознайомитися тут:

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


КОРИСНО

ОФІЦІЙНО