2021-04-06
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Опитування щодо завершення опалювального періоду триває, вже маємо результати другого періоду!
Завершився другий період опитування на офіційному сайті «Полтаватеплоенерго» Нагадаємо, цьогоріч на підприємстві «Полтаватеплоенерго» започаткували традицію он-лайн голосування, аби містяни могли висловити свою думку щодо термінів завершення опалювального періоду у Полтаві. Які ж підсумки маємо на сьогодні, читайте у нашому матеріалі.
За результатами першого періоду голосування, який тривав впродовж вихідних, 3 і 4 квітня, 69% полтавців висловились позитивно щодо завершення опалювального періоду «Вже зараз», тоді як 31% з усіх опитаних дали з цього приводу негативну відповідь.
Нагадаємо, «Полтаватеплоенерго» на своєму офіційному сайті започаткувало он-лайн опитування щодо доцільності вже зараз у житловому секторі нашого міста завершувати опалювальний сезон.
Слід зазначити, що згідно з чинним законодавством, рішення про завершення опалювального періоду ухвалюють органи місцевого самоврядування. Підставою для цього є температурний режим зовнішнього повітря. Отже, для того щоб рішення про завершення опалювального сезону було ухвалено, необхідно аби середньодобова температура зовнішнього повітря упродовж 3-х діб поспіль була вищою за +8°С. Однак, і винятки також можуть бути…
Опитування на нашому сайті триває — сьогодні стартував його третій період. У другому періоді, який тривав упродовж 5 квітня, відповіді полтавців розподілились так:
Нагадаємо, згідно з регламентом проведення опитування, останнє триватиме до рішення про остаточне вимкнення опалення. Зазначене вище рішення може бути ухваленим Виконкомом Полтавської міської ради на найближчому засіданні, призначеному на ранок 7 квітня поточного року. Хочемо ще раз звернути увагу, що це опитування має консультаційний характер.
А Ви сьогодні вже висловили свою думку, щодо доцільності вже зараз завершувати опалювальний період? НІ — тоді переходьте за посиланням.
Думка кожного полтавця дуже важлива для нас!
Пресслужба «Полтаватеплоенерго».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook , Instagram , Viber чи Telegram .