«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Абонентська служба відновлює прийом споживачів

2021-05-07  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
З 11 травня абонентська служба відновлює прийом споживачів

З 11 травня, після вимушеної перерви, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів. У якому режимі вона працює зараз, читайте у статті нижче.

З 11 травня,  після вимушеної перерви абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів.

Упродовж запровадженого в Україні  карантину прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за таким графіком:

— понеділок – четвер — з 08:00 до 17:00
(із 12:00 до 13:00 на час прибирання та дезінфекції приміщення абонентської служби прийом споживачів не проводитиметься);

— п'ятниця — з 08:00 до 16:00
(із 12:00 до 13:00 на час прибирання та дезінфекції приміщення абонентської служби прийом споживачів не проводитиметься);

 субота і неділя — вихідні.

Звертаємо увагу, що на час діючих у державі карантинних обмежень відповідно до рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України запроваджено додаткові обмеження на режим відвідування споживачами абонентської служби, а саме:
 
— усім відвідувачам проводитиметься температурний скринінг. Ті, в кого буде виявлено температуру тіла понад 37,2°С або ознаки респіраторних захворювань, не допускатимуться до приміщення абонентської служби;
— на вході до приміщення буде організоване місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками;
очікування прийому відбуватиметься ззовні приміщення абонентської служби з дотриманням принципів соціального дистанціювання (відповідно до нанесеного маркування на відстані 1,5 м);
— до офісного приміщення допускатимуться відвідувачі тільки в респіраторі або захисній масці, у тому числі виготовленій самостійно;
— прийом здійснюватиметься з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м);
— дозволятиметься одночасне перебування відвідувачів з розрахунку не більше однієї особи на 10 кв. м площі зали обслуговування.

«Полтаватеплоенерго» рекомендує полтавцям надавати перевагу дистанційному отриманню консультацій. Це дозволить не лише отримати консультацію в більш комфортних умовах та в зручний для споживача час, а й уникнути черг і зменшить ризики через скупчення людей під приміщенням абонслужби підприємства. До того ж набутий у період минулорічного карантину досвід довів ефективність такого підходу.

Для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків споживачі можуть у робочий час зателефонувати на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію абонентської служби на номер (0532) 510-455.

Отже, щоб звернутися до фахівців підприємства, ми рекомендуємо скористатися он-лайн інструментами. Зокрема:

без реєстрації — через сервіс «Надіслати нам листа»;
з реєстрацією — через сервіс «Особистий кабінет споживача»;
— відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.

Якщо ж обставини вимагають від споживача особистої присутності в процесі звернення до підприємства та/або підготовка відповіді на звернення потребуватиме певного часу, то споживачеві буде запропоновано замість тривалого очікування повернутися по документи пізніше. Строк готовності документів у кожному окремому випадку визначатиметься індивідуально (на конкретний час, конкретну дату, по дзвінку представника підприємства тощо). У такому разі споживачу достатньо буде у домовлений раніше час (без очікування в черзі) просто забрати свої документи в адміністратора при вході до абонентської служби. 

Також нагадуємо споживачам про необхідність своєчасно розраховуватись за отримані послуги «Полтаватеплоенерго». Ці кошти потрібні підприємству, щоб розраховуватися з постачальниками за енергоносії .

Бережіть себе та своїх рідних,
а ми подбаємо про комфорт і затишок у ваших оселях!

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Здається, лише нещодавно завершився опалювальний період, а вже майже до екватора добігає ремонтна кампанія з підготовки до наступного. Тож, у яких умовах полтавські теплоенергетики готуються до наступної зими, про це і багато іншого —у нашому матеріалі нижче. 
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Розрахунки споживачів з підприємством покращилися, однак загальна заборгованість населення зросла

Після затяжної весни, нарешті прийшло довгоочікуване літо із його обов’язковими атрибутами — спекою, відпустками та відпочинком на лоні природи. Проте полтавські тепловики гарно пам’ятають: після швидкоплинного літа прийде похмура осінь, а з нею і новий опалювальний сезон, до якого обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» має бути повністю готовим ще наприкінці літа. А для якісної підготовки до зими та виконання повного обсягу запланованих заходів, конче необхідне і належне фінансування підготовчої кампанії. Тож на обласному комунальному підприємстві «Полтаватеплоенерго» підбивають фінансові підсумки платіжної дисципліни споживачів послуг. То як полтавці розраховувалися за спожиті послуги з теплопостачання та як це впливає на роботу підприємства в цілому?..
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

 

Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді в статті нижче. 

Уже четвертий рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2020-2021 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram .

КОРИСНО


Сьогодні завершився опалювальний період 2020-2021рр. І щоб наступний опалювальний сезон також пройшов без позаштатних ситуацій, працівникам «Полтаватеплоенерго» необхідно у міжопалювальний період підготувати теплове господарство до роботи взимку. А для того, щоб провести весь комплекс робіт, щороку доводиться зупиняти котельні, теплогенераторні, центральні теплові пункти і насосні на короткий період. Графіки зупинок — у статті нижче.
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Попри те, що опалювальний період 2020-2021рр. завершився лише сьогодні, «Полтаватеплоенерго» уже спланувало і погодило з органами місцевого самоврядування, графік підготовки теплового господарства до роботи впродовж наступної зими у Полтаві, а також Карлівці, Машівці, Решетилівці і Котельві, де підприємство надає послуги. І тут без зупинки котелень ніяк не обійтися... 



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

 

Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

12 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2020-2021 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів, аби обласний і чотири районних центри Полтавщини, мешканці яких отримують послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, залишалися з комфортом навіть у найлютіші морози. Міжопалювальний сезон — це насамперед час, коли необхідно перевірити на надійність усі виробничі потужності. Для «Полтаватеплоенерго» це напружений період, що вимагає від працівників і концентрації уваги, і прискіпливості, і наполегливості в ліквідації потенційних несправностей. А для споживачів цей час пов’язаний із традиційними короткочасними незручностями через відсутність централізованого постачання гарячої води...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.