«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» повертається до практики осучаснення котелень

2021-11-25  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»
повертається до практики осучаснення котелень

Щороку на підприємстві «Полтаватеплоенерго» у міжопалювальний період виконують ремонтні роботи, готують теплове господарство до зими. І, останнім часом, усе рідше це означало повну реконструкцію і переоснащення котелень новітнім обладнанням

Попри фінансову скруту, підприємство повертається до практики проведення реконструкції і модернізації об’єктів теплового господарства міста. 



Котельня по вул. Шведська Могила, 24 опалює школу, житловий будинок та адмінбудівлю інституту Свинарства. Перед початком цьогорічного опалювального сезону її було повністю реконструйовано та переведено в автоматизований режим роботи, що не потребує постійного перебування обслуговуючого персоналу. 

«В ході реконструкції були встановлені нові сучасні котли із ККД вище 93% і нова сучасна димова труба. Вона виготовлена із матеріалу стійкого до корозії, що спричиняється агресивним хімічним складом конденсаційних речовин, — зауважує технічний директор ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» Володимир Пасічко.

Загальна вартість реконструкції котельні по вул. Шведська Могила, 24 склала майже 4 млн грн. За оцінками фахівців «Полтаватеплоенерго», термін окупності даного проекту не перевищить терміну у 5 років. Володимир Пасічко підкреслює: ефективність сучасних котлів на 20% вища у порівнянні зі старими, чимало переваг має і автоматизація котелень.

«Котельня працює повністю в погодозалежному автоматизованому режимі без будь-якої сторонньої участі. При виборі режиму роботи обладнання орієнтується на показники температурного датчика зовнішнього повітря. Всі сигнали про роботу котельні передаються на диспетчерський пункт: як про поточний стан, так і будь-які позаштатні чи аварійні ситуації.»

За режимом роботи цієї котельні та цілої низки інших, які також вже переведені в автоматизований режим роботи, працівники підприємства можуть стежити дистанційно — як із пульта керування, так і навіть зі власного смартфону. 

Начальник виробничої служби ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» Валерій Бородавка зазначає, що дистанційне управління відбувається у виробничо-диспетчерській службі, куди власне і надходить вся інформація про роботу котелень «Полтаватеплоенерго».

«Система диспетчеризації дозволяє безпосередньо моніторити роботу 38 наших котелень, ще до 11 котелень ми можемо застосувати керування у дистанційному режимі. Зокрема, можемо здійснювати запуск, зупинку, коригування роботи технологічного обладнання.»

В разі будь-якої позаштатної чи аварійної ситуації чергові фахівці підрозділу мають змогу оперативно реагувати на неї. Часто таке реагування навіть не потребує негайного виїзду на об’єкт.

В найближчих планах «Полтаватеплоенерго» – повне переоснащення котельні підприємства по вул. Квітучій, 6 зі збільшенням її потужності вдвічі. 

Ця котельня вже із наступного опалювального сезону має забезпечувати теплом не лише нинішніх споживачів підприємства, а й мешканців багатостраждального 109-мікрорайону Полтави. 

Підготовчий етап до реалізації цього, вкрай важливого проєкту, вже стартував. На сьогодні вже відбувся тендер безпосередньо на проведення робіт з переоснащення, а також замовлено і, із власних коштів «Полтаватеплоенерго», сплачено аванс за виготовлення теплогенеруючого обладнання. Котельня на Квітучій, 6, яка подає тепло на 109 мікрорайон, буде 50-ю (ювілейною) серед автоматизованих об’єктів підприємства.

Нагадаємо, практика осучаснення об’єктів «Полтаватеплоенерго» започаткована у 2010 році і інтенсивно тривала до 2015 року включно.  Останні кілька років велика увага приділяється переводу котелень підприємства в погодозалежний автоматизований режим роботи , що не потребує постійної присутності обслуговуючого персоналу.

За матеріалами
пресслужби «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

  
 Директор комерційний «Полтаватеплоенерго» Роман Кашин:«Запровадження двоставкового тарифу є взаємовигідним варіантом у відносинах між підприємством і споживачами теплової енергії»

Як змінився порядок нарахувань на підприємстві? Чому відбулось збільшення тарифів з 1 травня під час дії воєнного стану, чи потрібно платити  за опалення в літній період? Відповіді на ці та інші запитання дав - директор комерційний  «Полтаватеплоенерго» Роман Кашин.

— Дійсно за травень місяць підприємство «Полтватеплоенерго» здійснило нарахування за послугу з постачання теплової енергії. Ця величина має назву умовно-постійна частина плати і є складовою двоставкового тарифу.

Двоставковий тариф – фактично одноставковий тариф, розподілений на дві складові: умовно-змінна частина, умовно-постійна частина.
Умовно-змінна частина складається з витрат на паливо - природний газ та електроенергію і обліковується комерційними приладами обліку.
Постійна частина тарифу нараховується впродовж року, щомісяця рівними частинами. Це витрати підприємства на ремонтні роботи котелень та теплових мереж, оновлення обладнання, заробітну плату, податкові зобов’язання, амортизацію обладнання, розподіл газу, за який підприємство також сплачує щомісячно.
Для підприємства такий підхід до застосування тарифу дає змогу отримувати кошти для проведення робіт з підготовки теплового господарства до опалювального періоду.
Перевагою двоставкового тарифу для споживачів є те що для них зменшується фінансове навантаження в опалювальний період (з квітня по жовтень вони сплачують 25% вартості теплової енергії в опалювальний період).
До речі, протягом декількох років підприємство в міжопалювальний період в рахунках рекомендувало споживачам оплачувати 50% від нарахування в зимові місяці. Кожен третій цим користувався, чим зменшував фінансове навантаження зимою.

Якщо згадати історію застосування тарифів, то до 2014 року нарахування  вже проводилися щомісячно, протягом року, а в 2015 році перейшли на нарахування лише в опалювальний період.
Запровадження двоставкового тарифу є взаємовигідним варіантом у відносинах між підприємством і споживачами теплової енергії, тому такий підхід вже застосовується в багатьох містах...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


КОРИСНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:  З 1 травня підприємство вводить в дію тарифи на послуги з постачання теплової енергії та гарячої води, прийняті рішенням Полтавської обласної ради № 286 від 21 жовтня 2021 року. 

З 1 травня 2022 року у розрахунках з населенням ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» застосовуватиме тарифи на послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, затверджені рішенням Полтавської обласної ради від 21 жовтня 2021 року № 286, зі змінами, внесеними рішенням  № 326 від 09 грудня 2021 року. Ці тарифи були встановлені ще 21 жовтня 2021 року, але, у зв’язку з підписанням "Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр.", застосування тарифів було відтерміновано до закінчення опалювального періоду 2021/2022 років. 

Ознайомитись з текстом рішення та розміром тарифів споживачі мають змогу за наступним посиланням:Полтавська обласна рада рішення №286
Звертаємо увагу, що тарифи розраховані і встановлені в залежності від способу виробництва та постачання послуги, а саме:
- без урахування витрат на утримання та ремонту центральних теплових пунктів та без урахування витрат на утримання та ремонту індивідуальних теплових пунктів (надання послуги здійснюється безпосередньо від котелень підприємства);
- з урахуванням витрат на утримання та ремонт центральних теплових пунктів та без урахування витрат на утримання та ремонт індивідуальних теплових пунктів (надання послуги здійснюється від центральних теплових пунктів - ЦТП);
- без урахування витрат на утримання та ремонт центральних теплових пунктів та з урахуванням витрат на утримання та ремонт індивідуальних теплових пунктів (надання послуги здійснюється за допомогою індивідуального теплопункту – ІТП);
- для будинків, обладнаних системою автономного теплопостачання (дахові котельні).

Необхідно зауважити, що тарифи на послугу з постачання теплової енергії для багатоквартирних будинків, обладнаних системами автономного опалення встановлені окремо для кожного будинку (дахові котельні).

Тарифи на послугу з постачання гарячої води у разі, коли гаряча вода виробляється за допомогою систем автономного опалення або індивідуального теплового пункту, що перебувають на балансі ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» також встановлені окремо для кожного будинку.
Більш детальна інформація розміщена на офіційному сайті підприємства  «Полтаватеплоенерго» у розділі «Тарифи для потреб населення».

Пресслужба «Полтаватеплоенерго»

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram.
 


 

ОФІЦІЙНО