«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» повертається до практики осучаснення котелень

2021-11-25  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»
повертається до практики осучаснення котелень

Щороку на підприємстві «Полтаватеплоенерго» у міжопалювальний період виконують ремонтні роботи, готують теплове господарство до зими. І, останнім часом, усе рідше це означало повну реконструкцію і переоснащення котелень новітнім обладнанням

Попри фінансову скруту, підприємство повертається до практики проведення реконструкції і модернізації об’єктів теплового господарства міста. 



Котельня по вул. Шведська Могила, 24 опалює школу, житловий будинок та адмінбудівлю інституту Свинарства. Перед початком цьогорічного опалювального сезону її було повністю реконструйовано та переведено в автоматизований режим роботи, що не потребує постійного перебування обслуговуючого персоналу. 

«В ході реконструкції були встановлені нові сучасні котли із ККД вище 93% і нова сучасна димова труба. Вона виготовлена із матеріалу стійкого до корозії, що спричиняється агресивним хімічним складом конденсаційних речовин, — зауважує технічний директор ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» Володимир Пасічко.

Загальна вартість реконструкції котельні по вул. Шведська Могила, 24 склала майже 4 млн грн. За оцінками фахівців «Полтаватеплоенерго», термін окупності даного проекту не перевищить терміну у 5 років. Володимир Пасічко підкреслює: ефективність сучасних котлів на 20% вища у порівнянні зі старими, чимало переваг має і автоматизація котелень.

«Котельня працює повністю в погодозалежному автоматизованому режимі без будь-якої сторонньої участі. При виборі режиму роботи обладнання орієнтується на показники температурного датчика зовнішнього повітря. Всі сигнали про роботу котельні передаються на диспетчерський пункт: як про поточний стан, так і будь-які позаштатні чи аварійні ситуації.»

За режимом роботи цієї котельні та цілої низки інших, які також вже переведені в автоматизований режим роботи, працівники підприємства можуть стежити дистанційно — як із пульта керування, так і навіть зі власного смартфону. 

Начальник виробничої служби ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» Валерій Бородавка зазначає, що дистанційне управління відбувається у виробничо-диспетчерській службі, куди власне і надходить вся інформація про роботу котелень «Полтаватеплоенерго».

«Система диспетчеризації дозволяє безпосередньо моніторити роботу 38 наших котелень, ще до 11 котелень ми можемо застосувати керування у дистанційному режимі. Зокрема, можемо здійснювати запуск, зупинку, коригування роботи технологічного обладнання.»

В разі будь-якої позаштатної чи аварійної ситуації чергові фахівці підрозділу мають змогу оперативно реагувати на неї. Часто таке реагування навіть не потребує негайного виїзду на об’єкт.

В найближчих планах «Полтаватеплоенерго» – повне переоснащення котельні підприємства по вул. Квітучій, 6 зі збільшенням її потужності вдвічі. 

Ця котельня вже із наступного опалювального сезону має забезпечувати теплом не лише нинішніх споживачів підприємства, а й мешканців багатостраждального 109-мікрорайону Полтави. 

Підготовчий етап до реалізації цього, вкрай важливого проєкту, вже стартував. На сьогодні вже відбувся тендер безпосередньо на проведення робіт з переоснащення, а також замовлено і, із власних коштів «Полтаватеплоенерго», сплачено аванс за виготовлення теплогенеруючого обладнання. Котельня на Квітучій, 6, яка подає тепло на 109 мікрорайон, буде 50-ю (ювілейною) серед автоматизованих об’єктів підприємства.

Нагадаємо, практика осучаснення об’єктів «Полтаватеплоенерго» започаткована у 2010 році і інтенсивно тривала до 2015 року включно.  Останні кілька років велика увага приділяється переводу котелень підприємства в погодозалежний автоматизований режим роботи , що не потребує постійної присутності обслуговуючого персоналу.

За матеріалами
пресслужби «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які мешканці багатоповерхівок невдовзі отримають поштою. Проте вже зараз із інформацією про вартість послуг, отриманих споживачами у грудні 2021 року можна ознайомитися скориставшись інфо-ботами «Полтаватеплоенерго» у Viber чи Telegram (розділ "Стан рахунку"), а також як і раніше — у «Особистому кабінеті споживача» (у розділах "Взаєморозрахунки" та "Нарахування").
 
 
Наразі триває процес формування рахунків  за послуги отримані споживачами упродовж грудня 2021 року. Після цього рахунки будуть відображені на електронних ресурсах та направлені споживачам поштою. Цього разу процес формування рахунків потребував більше часу, оскільки відбулася зміна методології проведення формування вартості послуг... 



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


З понеділка, 13 грудня, після вимушеної перерви, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів. У якому режимі вона працює зараз, читайте у статті нижче.

З 13 грудня,  після вимушеної перерви абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів.

Упродовж запровадженого в Україні  карантину прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

ОФІЦІЙНО