«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Своєчасна оплата послуг підприємства — запорука його стабільного функціонування

2022-02-18  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:

Своєчасна оплата послуг підприємства — запорука його стабільного функціонування

Карантинні обмеження — не привід забувати оплачувати отримані комунальні послуги. Попри те, що прострочені оплати поки не загрожують штрафними санкціями, закликаємо споживачів бути відповідальними і вчасно розраховуватись із підприємством. 
 
Щомісяця, в перших числах, «Полтаватеплоенерго» проводить нарахування за отримані в попередньому розрахунковому періоді послуги. Так, з платіжками за січень можна ознайомитись за допомогою інфо-ботів у Viber чи Telegram або в «Особистому кабінеті споживача» -  сервісів дистанційного керування особовим рахунком у обліковій базі підприємства. Вони будуть особливо корисним для тих відповідальних споживачів, які прагнуть розраховуватись за отримані послуги, не чекаючи, поки платіжки надійдуть до них поштою.

Отримані від споживачів кошти «Полтаватеплоенерго» спрямовує передусім на оплату енергоносіїв і на проведення поточних та капітальних ремонтів.

Увага! Шкода, що платіжна дисципліна багатьох споживачів підприємства лишається на низькому рівні. Далеко не всі своєчасно розраховуються за отримані послуги, особливо під час карантинних обмежень. Через це підприємство увесь час ризикує опинитися на межі повної  зупинки виробничих потужностей підприємства, а отже, і призупинення надання послуг його споживачам
 
Увага!
 
Просимо відповідально ставитися до питань розрахунків і своєчасно оплачувати спожиті послуги.
 
 

Підприємство створило всі умови, щоб споживачі могли, не наражаючи себе на небезпеку, розраховуватися за отримане теплопостачання прямо з дому, і пропонує кілька електронних платіжних систем на вибір:

EasyPay;
NovaPay.

Не забувайте не тільки оплачувати власні рахунки, а й допомагати проводити он-лайн розрахунки своїм рідним, які перебувають у зоні ризику захворіти на коронавірус COVID-19.

Звертаємо увагу, абонентська служба працює в умовах карантинних обмежень.

Подбайте про своїх рідних і близьких,
а ми потурбуємося про комфорт і затишок у ваших оселях!

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону
 
Аби наступний опалювальний сезон пройшов без позаштатних ситуацій, необхідно влітку належним чином підготувати теплове господарство до роботи. Запорукою безвідмовного функціонування обладнання котелень і теплових мереж, та, як наслідок, стабільного надання послуг теплопостачання споживачам у м. Полтаві, Карлівці, Машівці, Решетилівці, Котельві, а також й у м. Кременчук — є своєчасне виконання всього комплексу профілактичних заходів. Для цього щороку необхідно зупиняти котельні, теплогенераторні і центральні теплові пункти (ЦТП) на деякий час. Тож, спланований «Полтаватеплоенерго» і погоджений з органами місцевого самоврядування, графік підготовки теплового господарства до опалювального періоду 2023-2024 рр. — у статті нижче.

Нагадаємо, в обласному центрі функціонує 80 котелень і теплогенераторних підприємства, що забезпечують мешканців міста теплом і гарячою водою. Робота 32 з них має сезонний характер, тобто вони працюють лише упродовж опалювального періоду і на час проведення підготовчих робіт в технологічному процесі задіяні не будуть. Решта котелень і теплогенераторних будуть зупинятися, щоб теплоенергетики змогли провести всі необхідні діагностичні та ремонтні роботи. Виняток - котельня по вул. Д. Коряка, 7,  яка працюватиме цьогоріч влітку без зупинки.

Термін зупинки кожної котельні залежить від її потужності та протяжності теплових мереж, задіяних у роботі. У середньому він коливається від 7 до 11 діб. Щоправда, і винятки також є. Наприклад, найбільша котельня Полтави по вулиці Ціолковського, яка забезпечує послугами майже третину міста, буде зупинена для проведення планового ремонту на 18 днів: з 29 травня до 15 червня включно. 

Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують, що термін зупинки потужностей зведений до мінімуму, аби незручності для споживачів тривали якомога менше.

 

З графіками проведення робіт у районних центрах області, де «Полтаватеплоенерго» надає свої послуги, можна ознайомитися тут:

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


 
Шановні споживачі підприємства «Полтаватеплоенерго» у місті Кременчук. До вашої уваги контакти нашого Кременчуцького підрозділу, що розташований за адресою проспект Свободи, 8
 
 
ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ (Абонентський відділ) м. Кременчук

Прийом показників приладів обліку гарячого водопостачання, питання по виставленим рахункам, якості послуг.
050-457-42-66 
050-457-42-65
050-457-42-74 

З питань аварійних ситуацій, що можуть виникнути у житловому будинку, необхідно звертатись до організації, яка здійснює обслуговування внутрішньобудинкової системи опалення. А щодо стану зовнішніх інженерних мереж - до КП «Теплоенерго» м. Кременчук.

ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ м. Кременчук
 
Консультації щодо нарахувань, звірки взаєморозрахунків з юридичними особами, прийому показників приладів обліку.
050-810-17-80

Питання з приводу укладання договорів з юридичними особами.
050-457-42-72

Робота зі споживачами - юридичними особами, щодо якості послуг та контролю теплоспоживання.
050-810-11-89

Пломбування, розпломбування приладів обліку теплової енергії та гарячої води.
050-457-42-68


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.



КОРИСНО

ОФІЦІЙНО