
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
Своєчасна оплата послуг підприємства — запорука його стабільного функціонування
Карантинні обмеження — не привід забувати оплачувати отримані комунальні послуги. Попри те, що прострочені оплати поки не загрожують штрафними санкціями, закликаємо споживачів бути відповідальними і вчасно розраховуватись із підприємством.

Щомісяця, в перших числах, «Полтаватеплоенерго» проводить нарахування за отримані в попередньому розрахунковому періоді послуги. Так, з платіжками за січень можна ознайомитись за допомогою інфо-ботів у Viber чи Telegram або в «Особистому кабінеті споживача» - сервісів дистанційного керування особовим рахунком у обліковій базі підприємства. Вони будуть особливо корисним для тих відповідальних споживачів, які прагнуть розраховуватись за отримані послуги, не чекаючи, поки платіжки надійдуть до них поштою.
Отримані від споживачів кошти «Полтаватеплоенерго» спрямовує передусім на оплату енергоносіїв і на проведення поточних та капітальних ремонтів.


Просимо відповідально ставитися до питань розрахунків і своєчасно оплачувати спожиті послуги.
Підприємство створило всі умови, щоб споживачі могли, не наражаючи себе на небезпеку, розраховуватися за отримане теплопостачання прямо з дому, і пропонує кілька електронних платіжних систем на вибір:
— «Приват24»;
— Portmone.com;
— EasyPay;
— NovaPay.
Не забувайте не тільки оплачувати власні рахунки, а й допомагати проводити он-лайн розрахунки своїм рідним, які перебувають у зоні ризику захворіти на коронавірус COVID-19.
Звертаємо увагу, абонентська служба працює в умовах карантинних обмежень.
Подбайте про своїх рідних і близьких,
а ми потурбуємося про комфорт і затишок у ваших оселях!
Пресслужба «Полтаватеплоенерго».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.