2020-11-11
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» У СМАРТФОНІ:
ЯК ОПЛАТИТИ РАХУНОК ПІДПРИЄМСТВА ОН-ЛАЙН?
Чимало споживачів послуг «Полтаватеплоенерго» надають перевагу дистанційним способам оплати рахунків. Особливо актуальною така можливість стала у період цьогорічних карантинних обмежень через протидію поширенню COVID-19 та зараз, коли Полтава перебуває у «червоній» карантинній зоні. Підприємство створило всі умови для проведення розрахунків за вже отримані споживачами послуги шляхом он-лайн платежів.
Уже зараз полтавці, які користуються послугами «Полтаватеплоенерго» і зареєстровані в «Особистому кабінеті споживача», мають змогу ознайомитися з рахунками за жовтень. Адже щойно абонентська служба підприємства завершує нарахування за спожиті послуги, рахунки в електронному вигляді потрапляють до «Особистого кабінету» (https://abon.te.pl.ua/) і доступні для перегляду або завантаження. До решти споживачів рахунки мають надійти до 20 листопада поштою.
Щоб не стояти в чергах до кас у банках, немало споживачів «Полтаватеплоенерго» і раніше обирали для себе зручніший спосіб оплати рахунків від підприємства — через платіжні інтернет-системи. А зараз, у період коли Полтава перебуває у «червоній» карантинній зоні через протидію поширенню COVID-19, підприємство усіляко підтримує прагнення полтавців економити свій час і кошти, адже комісійний збір через он-лайн банкінг або взагалі відсутній, або значно менший, ніж у самому банку. Тож споживачі мають на вибір кілька способів розрахунку за отримані послуги.
Як уже згадувалося, на офіційному сайті «Полтаватеплоенерго» діє цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» (http://abon.te.pl.ua/). Тут не тільки можна ознайомитися з розміром нарахувань за певний розрахунковий період, а й, власне, здійснити оплату. У сервісі представлені дві платіжні системи: «Приват24» та Portmone.com.
Щоб оплатити рахунок від «Полтаватеплоенерго» через «Особистий кабінет споживача», необхідно здійснити 6 простих кроків:
Крок 1. Зайдіть на сайт «Полтаватеплоенерго».
Крок 2. Зайдіть на сторінку сервісу «Особистий кабінет споживача» (http://abon.te.pl.ua/).
Крок 3. Увійдіть у сервіс.
Крок 4. У нижньому правому куті побачите, скільки маєте сплатити, і варіанти платіжних систем. Оберіть, наприклад, «Приват24».
Крок 5. Введіть свій пароль та логін сервісу «Приват24»;
Крок 6. Натисніть кнопку «Підтвердити».
Так само «Особистий кабінет» перенаправить користувача і на сайт платіжного сервісу Portmone.com. Увійшовши або зареєструвавшись у ньому, споживач має спершу обрати в розділі меню «Каталог послуг» пункт «Комунальні послуги». Далі в поле пошуку слід ввести «Полтаватеплоенерго», і система автоматично завантажить усі розрахункові реквізити підприємства. Споживачеві залишається тільки ввести номер особового рахунку та номер платіжної картки і натиснути кнопку «Оплатити».
Крім перших двох платіжних систем, представлених в «Особистому кабінеті споживача», послуги «Полтаватеплоенерго» можна оплатити і через сервіс EasyPay. Процес такий самий, як і в Portmone.com, необхідно просто уважно виконувати всі дії, які пропонує система.
Який би спосіб оплати не обрав споживач, головне, щоб він розраховувався за отримані послуги підприємства своєчасно та в повному обсязі. Адже відповідальне ставлення до розрахунків гарантує безперебійне отримання якісних послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води.
Окремо хочемо звернути увагу на те, що із заборгованістю споживачів послуг підприємства в розрізі адрес житлових будинків та зазначенням переліку осель із найбільшими боргами можна ознайомитися у цілодобовому он-лайн сервісі «Мапа комерційного обліку» (http://te.pl.ua/gmap.html) офіційного сайту підприємства (http://te.pl.ua/). Дані на мапі відповідають стану розрахунків на початок цьогорічного опалювального періоду.
Бережіть себе та своїх рідних,
а ми подбаємо про комфорт і затишок у ваших оселях!
Пресслужба «Полтаватеплоенерго».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.