«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: До уваги мешканців мікрорайону Сади-2

2018-08-23  
У період з 27 серпня по 6 вересня цього року включно у зв’язку із завершенням робіт із заміни магістрального трубопроводу…

Час згадати про передачу показників квартирних лічильників гарячої води!!!

2018-08-22  
Абонентська служба підприємства нагадує власникам квартирних лічильників гарячої води (водомірів) про…

А ви цього місяця вже отримали паперовий рахунок підприємства до своєї поштової скриньки?..

2018-08-20  
На адресу підприємства продовжують надходити поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на відсутність доставки рахунків на оплату послуг теплопостачання…

ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: До уваги споживачів послуг підприємства (крім населення)

2018-08-17
Постановами НКРЕКП № 404 та № 407 від 14.06.2018 встановлені тарифи на теплову енергію та на послугу з централізованого постачання гарячої води для потреб бюджетних установ, релігійних організацій та інших споживачів (крім населення)…

Ставлячи за пріоритет якість обслуговування і повагу до споживача: абонентській службі «Полтаватеплоенерго» – 20 років

2018-08-16  
Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» – структурний підрозділ, який являє собою своєрідний авангард підприємства, адже саме його працівники найтісніше спілкуються з абонентами… 

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як за допомогою онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» звернутися до фахівців підприємства?

2018-08-15  
Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» продовжує серію роз’яснювальних матеріалів щодо можливостей, які пропонують онлайн-сервіси офіційного сайту підприємства… 

Заступник гендиректора «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» Роман Кашин: «З початку року споживачі заборгували підприємству 170 млн грн»

2018-08-14  
Отримати субсидію на наступний опалювальний сезон полтавці зможуть лише за умови відсутності заборгованості або укладення договору про поступове погашення боргу…

"ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО": Сорокарічна історія праці змінного майстра ВДС Михайла Кравченка

2018-08-09  
За плечима Михайла Олексійовича – сорок років роботи в галузі комунального господарства. І майже всі ці літа він провів на «Полтаватеплоенерго»…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Що робити, якщо ви замовили щомісячне надходження рахунку на електронну пошту, а його немає?

2018-08-06

Щомісячна розсилка рахунків на оплату послуг «Полтаватеплоенерго» відбувається з поштової скриньки abon@pte.poltava.ua. Оскільки у нас десятки тисяч споживачів, то поштові онлайн-сервіси ставляться до таких масових розсилок з підозрою...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як уникнути заборгованості, маючи субсидію чи пільги на послуги підприємства?

2018-08-02  
За підсумками опалювального періоду почастішали звернення споживачів, які користувалися субсидією або мали пільги в опалювальному сезоні 2017-2018 рр. щодо…

АКТУАЛЬНО

 

До 2019 року нарахування за всі види послуг «Полтаватеплоенерго» були відображені на одному бланку рахунку, а в графі «До сплати» містилася сума за всі послуги. Однак, починаючи з цього року, споживачі отримуватимуть рахунки від підприємства на двох бланках — окремо за послугу з централізованого опалення і окремо за постачання гарячої води...

 

Звертаємо увагу, що при проведенні оплат у банківських установах необхідно зазначати суму платежу окремо по кожній послузі.




Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

 

24 жовтня у Полтаві стартував опалювальний сезон 2018-2019 років. З появою тепла в оселях полтавців знову стало нагальним питання, як користуватися тепловою енергією, щоб і почуватися удома комфортно, і не переплачувати за опалення. Роз’яснення з цього приводу надав начальник служби контролю за збутом теплової енергії «Полтаватеплоенерго» Віктор ІВАНЧЕНКО...


ОФІЦІЙНО