«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Записатися на прийом в абонентську службу підприємства можна в «Особистому кабінеті споживача»

2019-07-17  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
Записатися на прийом в абонентську службу підприємства можна в «Особистому кабінеті споживача»

Через «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/) можна не тільки дізнатися розмір нарахувань чи звернутися по консультацію і роз’яснення, а й записатися на прийом до фахівців абонентської служби. Для цього слід виконати простий порядок дій. 

Цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/) офіційного сайту «Полтаватеплоенерго» (http://te.pl.ua/) пропонує чимало можливостей для користувачів. З його допомогою багато полтавців уже давно передає показники індивідуальних лічильників теплової енергії і гарячої води, переглядає рахунки за отримані в певному місяці послуги та оплачує їх он-лайн. Хтось використовує «Особистий кабінет», щоб звернутися до підприємства з питанням і отримати письмову відповідь на електронну скриньку. Однак це далеко не всі можливості «Особистого кабінету». Завдяки цьому сервісу споживачі можуть записатися на прийом до фахівців абонентської служби «Полтаватеплоенерго» на будь-який зручний для них день і час.

Можливість попереднього запису в абонслужбу підприємства існує ще з березня 2015 року, коли на підприємстві запрацювала система керування чергою «Електронна черга». Щоправда раніше, аби скористатися нею, необхідно було або особисто завітати до абонентської служби «Полтаватеплоенерго», або ж зателефонувати на номер інформаційно-довідкової лінії і здійснити запис у телефонному режимі. Однак уже з початку поточного року ця можливість стала доступною і для користувачів сервісу «Особистий кабінет споживача» після його оновлення.

«Особистий кабінет», як і електронний термінал у приміщення абонентської служби, дозволяє записатися на прийом до фахівців відділу розрахунків з населенням абонентської служби «Полтаватеплоенерго» на будь-яку дату з найближчих 30 календарних днів (крім вихідних). Передбачається, що в середньому на прийом одного споживача оператор абонслужби витрачає до 20 хвилин. Тому й розклад запису/прийому на кожен день розроблений із 20-хвилинними інтервалами. Залежно від тривалості робочого дня це дає змогу щоденно консультувати в середньому 20 споживачів, які попередньо записалися на прийом.

Щоб, не виходячи з дому, забронювати собі місце в черзі до працівників відділу розрахунків з населенням і заощадити час на відвідування абонентської служби «Полтаватеплоенерго», достатньо виконати лише кілька кроків.

Крок 1. Зайдіть на офіційний сайт «Полтаватеплоенерго» (http://te.pl.ua/).

Крок 2. Увійдіть до сервісу «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/), увівши логін та пароль.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Записатися на прийом в абонентську службу підприємства можна в «Особистому кабінеті споживача»

 

Крок 3. Зайдіть у розділ «Попередній запис» (другий справа пункт горизонтального меню).

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Записатися на прийом в абонентську службу підприємства можна в «Особистому кабінеті споживача»


Крок 4. Якщо ви не належите до пільгової категорії громадян, натисніть на «Прийом споживачів». Якщо ж маєте статус інваліда війни, учасника бойових дій, учасника Другої світової війни чи трудитесь соціальним працівником, клікніть на відповідну кнопку нижче.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Записатися на прийом в абонентську службу підприємства можна в «Особистому кабінеті споживача»

 

Крок 5. У календарі, що з’явиться на екрані, оберіть зручну для себе дату.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Записатися на прийом в абонентську службу підприємства можна в «Особистому кабінеті споживача»

 

 Доступні для вибору дні підсвічені зеленим кольором. При цьому під час наведення курсора на комірку з датою ви побачите, скільки вільних місць у черзі попереднього запису лишилося.



Крок 6. У розкладі прийому споживачів виберіть час.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Записатися на прийом в абонентську службу підприємства можна в «Особистому кабінеті споживача»

 

 Якщо день чи час у розкладі позначені червоним кольором, значить, можливість попереднього запису на цю дату або часовий період недоступна.
 


Крок 7. У вікні, що з’явиться на екрані, перевірте правильність вибраних вами дати і часу та клікніть «Підтвердити реєстрацію».

Крок 8. Талончик з порядковим номером у черзі можна роздрукувати прямо з «Особистого кабінету споживача», натиснувши кнопку «Роздрукувати»

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Записатися на прийом в абонентську службу підприємства можна в «Особистому кабінеті споживача»

 

Копія талона надсилається на електронну адресу, вказану при реєстрації користувача сервісу. Тож її можна зберегти на мобільний телефон: в електронному вигляді з поштового сервісу; сфотографувавши з екрану монітора комп’ютера чи зробивши скриншот з екрану мобільного телефона. Вибір будь-якого із зазначених варіантів дасть можливість потрапити на прийом до працівника абонентської служби.

 Однак, перш ніж записуватися он-лайн чи особисто, перевірте, чи дійсно питання, яке вам необхідно вирішити, потребує вашої присутності в абонентській службі. З переліком таких питань можна ознайомитися тут (https://bit.ly/2S1Ebkk). Якщо ви не знайшли в переліку питання, що вас турбує, значить, його можна вирішити і дистанційно — шляхом електронного звернення або телефонного дзвінка

Цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/) — це цілий спектр можливостей для зручності користувачів.

Прес-служба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

Маєте борги за «комуналку» – на допомогу держави при сплаті за неї можна не розраховувати. А заодно, й відпочинок за кордоном чи відрядження за межі країни стають неможливими. Якщо і далі не звертати уваги на заборгованість, то наступним кроком може стати опис рухомого і нерухомого майна та його арешт і вилучення. Які ще «сюрпризи» чекають на боржників за комунальні послуги?...


Полтавські теплоенергетики просять споживачів вчасно розраховуватися за отримані послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води, а боржників — знайти можливість терміново розрахуватися за послуги підприємства. Сподіваються, що полтавці відповідальніше ставитимуться до питань оплати рахунків, а тому спільних виїздів з державними виконавцями до боржників за адресами їх проживання можна буде уникнути. 
 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

КОРИСНО

 
До уваги мешканців житлових будинків, у яких надається послуга з централізованого постачання гарячої води, а також власників (співвласників) приміщень у таких будинках!


Відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» (далі — Закон) на оператора зовнішніх інженерних мереж строком до серпня 2019 року покладено обов’язок забезпечити оснащення будівель вузлами комерційного обліку гарячої води...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

  
 

Комерційний облік теплової енергії, що використовується для централізованого опалення житлового фонду міста, уже практично забезпечений, і більшість полтавців до нього вже звикла. Однак чинним законодавством передбачений іще й комерційний облік гарячої води. Нещодавня наша публікація щодо забезпечення цього виду обліку показала неабияку зацікавленість споживачів послуг підприємства цією темою. Відповіді на основні запитання споживачів щодо процедури встановлення будинкових лічильників гарячої води — у матеріалі нижче...


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

 

Протягом цього міжопалювального періоду багатоповерхівки Полтави буде обладнано будинковими лічильниками гарячої води 

Будинкові лічильники гарячої води 

Як здійснюватиметься комерційний облік гарячої води у житлових будинках обласного центру та що у зв’язку з цим зміниться для споживачів послуг «Полтаватеплоенерго», розповів начальник служби контролю за збутом теплової енергії підприємства Віктор ІВАНЧЕНКО...

 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

ОФІЦІЙНО