«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Записатися на прийом в абонентську службу підприємства можна в «Особистому кабінеті споживача»

2019-07-17  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
Записатися на прийом в абонентську службу підприємства можна в «Особистому кабінеті споживача»

Через «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/) можна не тільки дізнатися розмір нарахувань чи звернутися по консультацію і роз’яснення, а й записатися на прийом до фахівців абонентської служби. Для цього слід виконати простий порядок дій. 

Цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/) офіційного сайту «Полтаватеплоенерго» (http://te.pl.ua/) пропонує чимало можливостей для користувачів. З його допомогою багато полтавців уже давно передає показники індивідуальних лічильників теплової енергії і гарячої води, переглядає рахунки за отримані в певному місяці послуги та оплачує їх он-лайн. Хтось використовує «Особистий кабінет», щоб звернутися до підприємства з питанням і отримати письмову відповідь на електронну скриньку. Однак це далеко не всі можливості «Особистого кабінету». Завдяки цьому сервісу споживачі можуть записатися на прийом до фахівців абонентської служби «Полтаватеплоенерго» на будь-який зручний для них день і час.

Можливість попереднього запису в абонслужбу підприємства існує ще з березня 2015 року, коли на підприємстві запрацювала система керування чергою «Електронна черга». Щоправда раніше, аби скористатися нею, необхідно було або особисто завітати до абонентської служби «Полтаватеплоенерго», або ж зателефонувати на номер інформаційно-довідкової лінії і здійснити запис у телефонному режимі. Однак уже з початку поточного року ця можливість стала доступною і для користувачів сервісу «Особистий кабінет споживача» після його оновлення.

«Особистий кабінет», як і електронний термінал у приміщення абонентської служби, дозволяє записатися на прийом до фахівців відділу розрахунків з населенням абонентської служби «Полтаватеплоенерго» на будь-яку дату з найближчих 30 календарних днів (крім вихідних). Передбачається, що в середньому на прийом одного споживача оператор абонслужби витрачає до 20 хвилин. Тому й розклад запису/прийому на кожен день розроблений із 20-хвилинними інтервалами. Залежно від тривалості робочого дня це дає змогу щоденно консультувати в середньому 20 споживачів, які попередньо записалися на прийом.

Щоб, не виходячи з дому, забронювати собі місце в черзі до працівників відділу розрахунків з населенням і заощадити час на відвідування абонентської служби «Полтаватеплоенерго», достатньо виконати лише кілька кроків.

Крок 1. Зайдіть на офіційний сайт «Полтаватеплоенерго» (http://te.pl.ua/).

Крок 2. Увійдіть до сервісу «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/), увівши логін та пароль.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Записатися на прийом в абонентську службу підприємства можна в «Особистому кабінеті споживача»

 

Крок 3. Зайдіть у розділ «Попередній запис» (другий справа пункт горизонтального меню).

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Записатися на прийом в абонентську службу підприємства можна в «Особистому кабінеті споживача»


Крок 4. Якщо ви не належите до пільгової категорії громадян, натисніть на «Прийом споживачів». Якщо ж маєте статус інваліда війни, учасника бойових дій, учасника Другої світової війни чи трудитесь соціальним працівником, клікніть на відповідну кнопку нижче.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Записатися на прийом в абонентську службу підприємства можна в «Особистому кабінеті споживача»

 

Крок 5. У календарі, що з’явиться на екрані, оберіть зручну для себе дату.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Записатися на прийом в абонентську службу підприємства можна в «Особистому кабінеті споживача»

 

 Доступні для вибору дні підсвічені зеленим кольором. При цьому під час наведення курсора на комірку з датою ви побачите, скільки вільних місць у черзі попереднього запису лишилося.



Крок 6. У розкладі прийому споживачів виберіть час.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Записатися на прийом в абонентську службу підприємства можна в «Особистому кабінеті споживача»

 

 Якщо день чи час у розкладі позначені червоним кольором, значить, можливість попереднього запису на цю дату або часовий період недоступна.
 


Крок 7. У вікні, що з’явиться на екрані, перевірте правильність вибраних вами дати і часу та клікніть «Підтвердити реєстрацію».

Крок 8. Талончик з порядковим номером у черзі можна роздрукувати прямо з «Особистого кабінету споживача», натиснувши кнопку «Роздрукувати»

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Записатися на прийом в абонентську службу підприємства можна в «Особистому кабінеті споживача»

 

Копія талона надсилається на електронну адресу, вказану при реєстрації користувача сервісу. Тож її можна зберегти на мобільний телефон: в електронному вигляді з поштового сервісу; сфотографувавши з екрану монітора комп’ютера чи зробивши скриншот з екрану мобільного телефона. Вибір будь-якого із зазначених варіантів дасть можливість потрапити на прийом до працівника абонентської служби.

 Однак, перш ніж записуватися он-лайн чи особисто, перевірте, чи дійсно питання, яке вам необхідно вирішити, потребує вашої присутності в абонентській службі. З переліком таких питань можна ознайомитися тут (https://bit.ly/2S1Ebkk). Якщо ви не знайшли в переліку питання, що вас турбує, значить, його можна вирішити і дистанційно — шляхом електронного звернення або телефонного дзвінка

Цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/) — це цілий спектр можливостей для зручності користувачів.

Прес-служба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Через зростання кількості хворих, спричиненого пандемією коронавірусної інфекції COVID-19, Кабінет Міністрів України подовжив дію карантинних обмежень до 31 липня 2020 року. А отже, прийом споживачів фахівцями абонентської служби «Полтаватеплоенерго» продовжиться, але із суворим дотриманням вимог МОЗ України: з обов’язковою дезінфекцією приміщення та соціальним дистанціюванням між відвідувачами. Які ще обмеження супроводжують взаємодію зі споживачами, читайте у статті нижче.

Через зростання кількості хворих Кабінет Міністрів України подовжив дію карантинних обмежень до 31 липня 2020 року. Відповідне рішення Уряд ухвалив 17 червня шляхом внесення змін в низку актів Кабінету Міністрів, якими встановлені карантинні обмеження.

Упродовж запровадженого в Україні адаптивного карантину, прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за таким графіком...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram. 


КОРИСНО


Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

10 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2019-2020 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів...
 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
  



Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО