«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Офіційний сайт — надійне джерело інформації про підприємство та способів взаємодії з ним

2019-08-07  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
Офіційний сайт — надійне джерело інформації про підприємство та способів взаємодії з ним
 
На офіційному сайті «Полтаватеплоенерго» можна не тільки знайти багато корисної, достовірної й оперативної інформації, а й передати показники лічильників, дізнатися про розмір нарахувань за підсумками місяця, написати листа до фахівців підприємства. Детальніше про можливості, які відкриває сайт «Полтаватеплоенерго», — у статті нижче.
Сайт — надійне джерело

Якість послуг, що отримують споживачі, для «Полтаватеплоенерго» завжди була на першому місці. Водночас одними з пріоритетних завдань підприємства є й усебічне інформування про його діяльність та взаємодія зі споживачами. Для нього важливо, щоб споживачі мали вдосталь можливостей керувати власним особовим рахунком, ставити запитання, що їх турбують, не виходячи з дому, та отримувати на них відповіді без потреби відвідування абонентської служби. З усіма цими завданнями покликаний упоратися офіційний сайт підприємства, кількість користувачів якого щодня зростає.

Навігація сайтом проста й інтуїтивно зрозуміла: на головній сторінці розміщені меню, фотогалерея, блок он-лайн сервісів, блок останніх та актуальних новин, топ-новини і перелік основних засобів комунікації.
 


Головне меню дає доступ до різноманітної та корисної інформації — від списку документів, необхідних для укладання договору про надання послуг, і до відеофайлів, що ілюструють будні полтавських теплоенергетиків. Найчастіше користувачі відвідують пункти меню «Тарифи» і «Контактна інформація».

У розділі «Тарифи» розміщена інформація про всі тарифи, на які підприємство спирається під час проведення нарахувань для кожної категорії споживачів. Для кожного тарифу вказується дата набуття ним чинності, його структура і посилання на нормативно-правовий акт, яким його було встановлено.

У розділі «Контактна інформація» користувач знайде адреси, номери телефонів і графіки роботи служб підприємства, до яких найчастіше звертаються споживачі. Також тут опубліковані графік прийому споживачів начальниками цих служб, графік прийому громадян керівництвом підприємства і телефони для запису на прийом.

Нижче розташований блок цілодобових он-лайн сервісів, які завдяки своєму широкому функціоналу вже давно завоювали чимало прихильників.

Популярність сервісу «Особистий кабінет споживача» все більше зростає, адже він відкриває чимало можливостей. На сьогодні уже понад 25 тисяч користувачів оцінили його переваги. Він був створений, щоб споживачі «Полтаватеплоенерго» могли самі керувати своїм особовим рахунком: передавати поточні показники і переглядати попередні, слідкувати за терміном повірки приладів обліку, бачити, який розмір субсидій чи пільг їм надає держава. Цей сервіс дозволяє проводити он-лайн оплати послуг підприємства за допомогою різних платіжних систем і відслідковувати, коли і скільки споживач уже сплатив. Також через «Особистий кабінет» його користувачі можуть звернутися до підприємства. Фахівці «Полтаватеплоенерго» отримають це звернення і якнайшвидше нададуть на нього кваліфіковану відповідь, яку споживач отримає на вказану при реєстрації в сервісі електронну адресу. До того ж в «Особистому кабінеті» можна замовити доставку рахунка на електронну скриньку і не чекати, поки його паперова версія надійде поштою.

Коли настає час передавати показники індивідуальних приладів обліку (а це, як правило, остання декада місяця), споживачам стає в пригоді сервіс «Передати показники лічильників». Його перевага в тому, що для користування ним реєстрація не потрібна. Однак споживачам варто бути дуже уважними при заповненні полів форми відправки показників, щоб уникнути помилок.

Усе більше полтавців, у чиїх багатоповерхівках встановлені будинкові лічильники теплової енергії, цікавиться, скільки тепла знадобилося їхній багатоповерхівці на опалення в кожному розрахунковому місяці. Щоб отримати ці відомості, їм достатньо зайти в сервіс «Мапа комерційного обліку». В опалювальний сезон тут розміщується адресна інформація щодо кожного будинку з комерційним приладом обліку теплової енергії, зокрема поточні та попередні показники лічильника, загальний обсяг споживання тепла та кількість теплової енергії, витраченої на опалення 1 кв. м площі помешкань. У міжопалювальний період «Мапа комерційного обліку» показує періоди тимчасового припинення постачання гарячої води через планові ремонтні роботи у тепловому господарстві. Зараз тут також можна знайти підсумки теплоспоживання житловим фондом, який користується послугами «Полтаватеплоенерго», за опалювальний період 2018-2019 років. У планах — створення розділу з теплотехнічними характеристиками кожної багатоповерхівки.

Ще один он-лайн сервіс, яким часто послуговуються споживачі послуг «Полтаватеплоенерго», — «Надіслати нам листа». Він дозволяє звернутися до підприємства із запитанням, пропозицією тощо, і для цього теж не обов’язково бути зареєстрованим користувачем сервісу. Достатньо лише уважно заповнити всі поля і в стислій формі (не більш як на 500 символів) написати лист. Кваліфіковану й оперативну відповідь на своє звернення від фахівців «Полтаватеплоенерго» споживач отримає на електронну пошту.

Якщо споживач не прагне взаємодіяти з підприємством, а лише хоче дізнатися актуальну для себе інформацію чи знайти відповіді на певні питання, йому варто звернути увагу на блок новин, розташований у лівій частині головної сторінки сайту. Клікнувши на один із заголовків у переліку, користувач перейде на сторінку з повним текстом обраної публікації.

Найбільш корисні статті розміщені в розширеному вигляді в центральній частині головної сторінки сайту в рубриках «Топ-новина», «Актуально» та «Корисно».

У правій частині головної сторінки сайту «Полтаватеплоенерго» розташований перелік основних засобів комунікації з підприємством. Оскільки споживачі найчастіше звертаються лише до окремих виробничих підрозділів «Полтаватеплоенерго», то на сайті подані міські та мобільні телефони саме цих служб: абонентської, виробничо-диспетчерської, служби контролю за збутом теплової енергії. Також у цьому розділі споживач знайде телефони для передачі показників лічильників, у тому числі й чат-боти у месенджерах Viber і Telegram.

Тож закликаємо споживачів «Полтаватеплоенерго»: читайте наш сайт, саме тут знайдете достовірну й оперативну інформацію щодо діяльності підприємства та інструменти для ефективної взаємодії з ним.

Щоб завжди першими читати наші публікації, підписуйтесь на нас у соціальних мережах та месенджерах: FacebookInstagramViber чи Telegram.

«Полтаватеплоенерго» — завжди на відстані в один клік!


Прес-служба «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 
Сплачуйте за тепло кешбеком від держави

Національний кешбекдержавна програма, яка повертає громадянам 10% від витрат на українські товари чи послуги. Отриманий кешбек можна використати для оплати комунальних послуг. Проект реалізується Міністерством економіки у співпраці з Міністерством цифрової трансформації, Національним банком і Кабінетом міністрів України.

Як це працює:

Оформіть спеціальну картку (віртуальну в банківському додатку або фізичну у відділенні).

Визначте картку(и) для розрахунків за покупки.

Купуйте українські товари, отримуйте кешбек на спецрахунок.

Використовуйте кешбек для оплати комунальних послуг.


Ключові переваги:


Економія до 3000 гривень на місяць.

Цільове використання на комунальні послуги.

Проста система нарахування та використання коштів.

Підтримка вітчизняних виробників.

Приєднуйтесь до "Національного кешбеку" – заощаджуйте на комунальних платежах, підтримуючи українське виробництво!



КОРИСНО

ОФІЦІЙНО