«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Офіційний сайт — надійне джерело інформації про підприємство та способів взаємодії з ним

2019-08-07  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
Офіційний сайт — надійне джерело інформації про підприємство та способів взаємодії з ним
 
На офіційному сайті «Полтаватеплоенерго» можна не тільки знайти багато корисної, достовірної й оперативної інформації, а й передати показники лічильників, дізнатися про розмір нарахувань за підсумками місяця, написати листа до фахівців підприємства. Детальніше про можливості, які відкриває сайт «Полтаватеплоенерго», — у статті нижче.
Сайт — надійне джерело

Якість послуг, що отримують споживачі, для «Полтаватеплоенерго» завжди була на першому місці. Водночас одними з пріоритетних завдань підприємства є й усебічне інформування про його діяльність та взаємодія зі споживачами. Для нього важливо, щоб споживачі мали вдосталь можливостей керувати власним особовим рахунком, ставити запитання, що їх турбують, не виходячи з дому, та отримувати на них відповіді без потреби відвідування абонентської служби. З усіма цими завданнями покликаний упоратися офіційний сайт підприємства, кількість користувачів якого щодня зростає.

Навігація сайтом проста й інтуїтивно зрозуміла: на головній сторінці розміщені меню, фотогалерея, блок он-лайн сервісів, блок останніх та актуальних новин, топ-новини і перелік основних засобів комунікації.
 


Головне меню дає доступ до різноманітної та корисної інформації — від списку документів, необхідних для укладання договору про надання послуг, і до відеофайлів, що ілюструють будні полтавських теплоенергетиків. Найчастіше користувачі відвідують пункти меню «Тарифи» і «Контактна інформація».

У розділі «Тарифи» розміщена інформація про всі тарифи, на які підприємство спирається під час проведення нарахувань для кожної категорії споживачів. Для кожного тарифу вказується дата набуття ним чинності, його структура і посилання на нормативно-правовий акт, яким його було встановлено.

У розділі «Контактна інформація» користувач знайде адреси, номери телефонів і графіки роботи служб підприємства, до яких найчастіше звертаються споживачі. Також тут опубліковані графік прийому споживачів начальниками цих служб, графік прийому громадян керівництвом підприємства і телефони для запису на прийом.

Нижче розташований блок цілодобових он-лайн сервісів, які завдяки своєму широкому функціоналу вже давно завоювали чимало прихильників.

Популярність сервісу «Особистий кабінет споживача» все більше зростає, адже він відкриває чимало можливостей. На сьогодні уже понад 25 тисяч користувачів оцінили його переваги. Він був створений, щоб споживачі «Полтаватеплоенерго» могли самі керувати своїм особовим рахунком: передавати поточні показники і переглядати попередні, слідкувати за терміном повірки приладів обліку, бачити, який розмір субсидій чи пільг їм надає держава. Цей сервіс дозволяє проводити он-лайн оплати послуг підприємства за допомогою різних платіжних систем і відслідковувати, коли і скільки споживач уже сплатив. Також через «Особистий кабінет» його користувачі можуть звернутися до підприємства. Фахівці «Полтаватеплоенерго» отримають це звернення і якнайшвидше нададуть на нього кваліфіковану відповідь, яку споживач отримає на вказану при реєстрації в сервісі електронну адресу. До того ж в «Особистому кабінеті» можна замовити доставку рахунка на електронну скриньку і не чекати, поки його паперова версія надійде поштою.

Коли настає час передавати показники індивідуальних приладів обліку (а це, як правило, остання декада місяця), споживачам стає в пригоді сервіс «Передати показники лічильників». Його перевага в тому, що для користування ним реєстрація не потрібна. Однак споживачам варто бути дуже уважними при заповненні полів форми відправки показників, щоб уникнути помилок.

Усе більше полтавців, у чиїх багатоповерхівках встановлені будинкові лічильники теплової енергії, цікавиться, скільки тепла знадобилося їхній багатоповерхівці на опалення в кожному розрахунковому місяці. Щоб отримати ці відомості, їм достатньо зайти в сервіс «Мапа комерційного обліку». В опалювальний сезон тут розміщується адресна інформація щодо кожного будинку з комерційним приладом обліку теплової енергії, зокрема поточні та попередні показники лічильника, загальний обсяг споживання тепла та кількість теплової енергії, витраченої на опалення 1 кв. м площі помешкань. У міжопалювальний період «Мапа комерційного обліку» показує періоди тимчасового припинення постачання гарячої води через планові ремонтні роботи у тепловому господарстві. Зараз тут також можна знайти підсумки теплоспоживання житловим фондом, який користується послугами «Полтаватеплоенерго», за опалювальний період 2018-2019 років. У планах — створення розділу з теплотехнічними характеристиками кожної багатоповерхівки.

Ще один он-лайн сервіс, яким часто послуговуються споживачі послуг «Полтаватеплоенерго», — «Надіслати нам листа». Він дозволяє звернутися до підприємства із запитанням, пропозицією тощо, і для цього теж не обов’язково бути зареєстрованим користувачем сервісу. Достатньо лише уважно заповнити всі поля і в стислій формі (не більш як на 500 символів) написати лист. Кваліфіковану й оперативну відповідь на своє звернення від фахівців «Полтаватеплоенерго» споживач отримає на електронну пошту.

Якщо споживач не прагне взаємодіяти з підприємством, а лише хоче дізнатися актуальну для себе інформацію чи знайти відповіді на певні питання, йому варто звернути увагу на блок новин, розташований у лівій частині головної сторінки сайту. Клікнувши на один із заголовків у переліку, користувач перейде на сторінку з повним текстом обраної публікації.

Найбільш корисні статті розміщені в розширеному вигляді в центральній частині головної сторінки сайту в рубриках «Топ-новина», «Актуально» та «Корисно».

У правій частині головної сторінки сайту «Полтаватеплоенерго» розташований перелік основних засобів комунікації з підприємством. Оскільки споживачі найчастіше звертаються лише до окремих виробничих підрозділів «Полтаватеплоенерго», то на сайті подані міські та мобільні телефони саме цих служб: абонентської, виробничо-диспетчерської, служби контролю за збутом теплової енергії. Також у цьому розділі споживач знайде телефони для передачі показників лічильників, у тому числі й чат-боти у месенджерах Viber і Telegram.

Тож закликаємо споживачів «Полтаватеплоенерго»: читайте наш сайт, саме тут знайдете достовірну й оперативну інформацію щодо діяльності підприємства та інструменти для ефективної взаємодії з ним.

Щоб завжди першими читати наші публікації, підписуйтесь на нас у соціальних мережах та месенджерах: FacebookInstagramViber чи Telegram.

«Полтаватеплоенерго» — завжди на відстані в один клік!


Прес-служба «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

 АКТУАЛЬНО

 Обласне виробниче комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» у м. Полтаві на постійну роботу запрошує:


   — слюсаря–ремонтника; 
   — слюсаря з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (електроніка) газової служби;
   — асфальтобетонника;
   — муляра;
   — електрозварника ручного зварювання;
   — електромонтера з ремонту і обслуговування електроустаткування;
   — майстра служби головного енергетика;
   — машиніста крана автомобільного;
   — водія автотранспортних засобів категорій В, С, Е;
   — інженера служби контролю за збутом теплової енергії;
   — оператора котельні.

Докладніше про умови працевлаштування щодо кожної позиції можна дізнатися на офіційному сайті «Полтаватеплоенерго» у розділі «Вакансії».

Ми пропонуємо офіційне працевлаштування, постійну зайнятість, повний соціальний пакет.

По більш детальну інформацію звертайтеся до відділу кадрів ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» телефонами: (0532)510-427, (0532)510-428 або особисто на адресу: м. Полтава, вул. Комарова, 2-А.

Адміністрація ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.





Змінився порядок надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

Починаючи з жовтня 2019 року, відповідно до Закону України від 09.11.17 №2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги» пільга надається у грошовій формі...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

КОРИСНО


Цьогоріч опалювальний сезон у Полтаві розпочався 28 жовтня, найпізніше за останні роки. Проте 2019 рік виявився багатим на погодні сюрпризи: на зміну аномально теплому жовтню прийшов листопад, який також характеризується високими денними температурами зовнішнього повітря. І хоча +10–13°С восени й навесні відчуваються по-різному, варто частіше замислюватись про скорочення енергоспоживання на опалення житлових будинків у нашому місті. Це і перебування в оселях зробить комфортнішим, й істотно заощадити на опаленні дозволить. Про можливість регулювання обсягів споживання теплової енергії на опалення житлових будинків ми поспілкувалися із заступником генерального директора із збуту «Полтаватеплоенерго» Романом КАШИНИМ... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.


 
 
 
Полтавські теплоенергетики спільно з Державною виконавчою службою продовжують роботу з примусового стягнення заборгованості зі споживачів послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води. Цього разу вирушили в рейд по боржниках разом з державними виконавцями Київського району. Питання до містян – ті самі: стосуються оплати рахунків за використане тепло...

Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують: сценарій стягнення заборгованості через суд небажаний ні для підприємства, ні для споживачів. Адже в результаті до суми боргу додаються ще й інфляційні витрати за весь час прострочення, 3% річних і судовий збір. І все це збільшує суму оплати споживача до 30%. Тому вчасно розраховуватися за отримані послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води - найкращий спосіб не допустити виникнення заборгованості. Якщо ж уникнути заборгованості все-таки не вдалося, полтавські теплоенергетики рекомендують не доводити справи до суду варто і знайти шляхи ліквідації боргу якнайшвидше.



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

ОФІЦІЙНО