«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В «Особистому кабінеті споживача» можна зареєструвати кілька особових рахунків на один e-mail

2019-08-13  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
В «Особистому кабінеті споживача» можна зареєструвати кілька особових рахунків на один e-mail
 
Донедавна «Особистий кабінет споживача» дозволяв зареєструвати лише один особовий рахунок на одну електронну адресу. Зараз ситуація змінилася і споживач має змогу контролювати кілька особових рахунків з одного акаунта в «Особистому кабінеті».
Реєстрація кількох особових рахунків в

Цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» офіційного сайту «Полтаватеплоенерго» вже завоював чимало прихильників. Адже він пропонує широкий спектр можливостей: тут можна переглянути рахунки за послуги підприємства і замовити їх доставку на електронну скриньку, оплатити спожиті послуги он-лайн, передати показники, з’ясувати термін повірки індивідуальних лічильників, дистанційно звернутися до фахівців підприємства із запитанням, записатися на прийом в абонентську службу тощо.

Однак іще донедавна для користувачів сервісу існувала деяка незручність: на одну електронну адресу можна було зареєструвати лише один особовий рахунок. І ті споживачі, хто контролює кілька особових рахунків, змушені були створювати по кілька електронних скриньок, щоб з їхньою допомогою отримати доступ до акаунта в «Особистому кабінеті».

Коли на початку цього року «Особистий кабінет споживача» оновився, у користувачів з’явилася можливість реєструвати по кілька особових рахунків на одну електронну адресу. Це досить зручно, адже для контролю всіх особових рахунків достатньо лише увійти на сервіс і перемикатися між рахунками, обираючи їх із випадаючого списка, замість того, щоб кожного разу виходити з облікового запису і заходити на інший.

Отже, щоб зареєструвати додатковий особовий рахунок в «Особистому кабінеті споживача», необхідно виконати такий алгоритм дій:

Крок 1. Зайдіть на офіційний сайт «Полтаватеплоенерго».
Крок 2. Увійдіть у сервіс «Особистий кабінет споживача», увівши логін та пароль.
Крок 3. Наведіть курсор на розділ «Додатково» та оберіть опцію «Запит на реєстрацію».

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В «Особистому кабінеті споживача» можна зареєструвати кілька особових рахунків на один e-mail


Крок 4. У вікні, що відкриється, обов’язково введіть номер особового рахунку, який ви хочете приєднати до вже існуючого облікового запису.
Крок 5. Введіть суму останнього платежу з урахуванням часу, необхідного банкові для перерахунку коштів.

Увага!
 
Зверніть увагу, що банки перераховують кошти підприємству протягом кількох робочих днів після дати оплати. Тому, можливо, необхідно буде ввести суму передостанньої оплати.
 

Крок 6. Якщо потрібно додати коментар до внесених відомостей, скористайтесь полем «Повідомлення».
Крок 7. Натисніть «Надіслати запит».

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В «Особистому кабінеті споживача» можна зареєструвати кілька особових рахунків на один e-mail


Увага!Зверніть увагу, що цей алгоритм можна застосовувати лише тоді, коли особовий рахунок, який буде додаватися до вже існуючого акаунта, реєструється в «Особистому кабінеті» вперше. Якщо ж ви вже маєте кілька особових рахунків, зареєстрованих на різні електронні адреси, вам слід спершу обрати з них один — основний, яким будете послуговуватись при вході до «Особистого кабінету», а решту облікових записів — деактивувати. Для цього необхідно в довільній формі і будь-яким зручним способом (наприклад, через сервіс «Надіслати нам листа» або повідомленням на електронну скриньку abon@pte.poltava.ua) відправити заявку на деактивацію облікового запису. Через деякий час ви отримаєте підтвердження деактивації на електронну адресу, з якої надсилали заявку. Тільки після цього можна реєструвати додатковий особовий рахунок в основному акаунті «Особистого кабінету споживача».

Якщо повідомлення про деактивацію облікового запису не надходить, перевірте папку «Спам». Швидше за все, лист загубився там, оскільки ваш поштовий сервіс розцінив лист від «Полтаватеплоенерго» як потенційно небезпечний. Так інколи трапляється через значні обсяги кореспонденції, що розсилаються з однієї поштової адреси підприємства. Знайдіть лист, позначте його як «Не спам» і додайте електронну скриньку abon@pte.poltava.ua до своєї адресної книги. 

«Особистий кабінет споживача»— це цілодобовий он-лайн сервіс, зручний та інформативний для кожного користувача.

Прес-служба «Полтаватеплоенерго».
 
 
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram

Друкувати

АКТУАЛЬНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Аби наступний опалювальний сезон пройшов без позаштатних ситуацій, влітку необхідно якісно підготувати теплове господарство до роботи. Запорукою безвідмовного функціонування обладнання котелень і теплових мереж,  стабільного надання послуг теплопостачання споживачам у м. Полтаві, Карлівці, Машівці, Решетилівці, Котельві, а також у Кременчуці — є своєчасне виконання фахівцями «Полтаватеплоенерго» всього комплексу профілактичних заходів. Тому щороку на деякий час необхідно зупиняти котельні, теплогенераторні і центральні теплові пункти (ЦТП). Нижче пропонуємо погоджений з органами місцевого самоврядування графік підготовки теплового господарства до опалювального періоду 2024-2025 років.

Близько половини котелень і теплогенераторних Полтави будуть зупинятися відповідно до графіку, щоб теплоенергетики змогли провести всі необхідні діагностичні та ремонтні роботи.

Термін зупинки кожної котельні залежить від її потужності та протяжності теплових мереж, задіяних у роботі. У середньому він коливається від 7 до 11 діб. 
 
Проте є винятки. Наприклад, котельня по вулиці І. Дорошенка буде зупинена для проведення планового ремонту на 23 дні: з 27 травня по 18 червня (включно). Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують, що термін зупинки потужностей зведений до мінімуму, аби незручності для споживачів тривали якнайменше!

У графіку підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону крім дат зупинки і відновлення роботи кожної котельні, теплогенераторної чи ЦТП, міститься ще й дата проведення гідравлічних випробувань. Завдяки випробуванням  фахівці підприємства можуть спрогнозувати і виявити місця можливих поривів на мережах, оперативно їх відремонтувати і запобігти виникненню аварій уже в період надання послуг.
 
Зверніть увагу, що в результаті гідравлічних випробувань можуть виникнути позаштатні ситуації, що подовжать термін зупинки котельні, а значить і період відсутності гарячої води влітку.
 
Отже, «Полтаватеплоенерго» інформує споживачів про дати проведення гідравлічних випробувань, аби можливі пориви на мережах не були для них несподіванкою.



ГРАФІК ПІДГОТОВКИ
котелень, теплогенераторних, ЦТП та теплових мереж
до опалювального періоду 2024-2025 рр. у м. Полтава,
погоджений з виконавчим комітетом
Полтавської міської ради 

 

 

АКТУАЛЬНО 

 

АКТУАЛЬНО

 

АКТУАЛЬНО

 

 

З графіками проведення робіт у районних центрах області, де «Полтаватеплоенерго» надає свої послуги, можна ознайомитися тут:

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


КОРИСНО

ОФІЦІЙНО