«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Прийом споживачів не здійснюватиметься до 11 травня включно

2020-04-24  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Прийом споживачів не здійснюватиметься до 11 травня включно 

Карантин в Україні продовжено до 11 травня включно, тож приймати споживачів абонентська служба підприємства поки що не  може. Але для дистанційної взаємодії з підприємством є всі можливості. 

Карантин на підприємстві продовжено
 
22 квітня Кабінет Міністрів України продовжив карантин для боротьби з коронавірусною інфекцією COVID-19 до 11 травня включно. Протягом цього часу відвідувати абонентську службу «Полтаватеплоенерго» споживачі не зможуть. 

Увага!
 
Нагадаємо, що прийом споживачів на підприємстві призупинився ще із самого початку загальнонаціонального карантину.
 
 
Попри карантинні заходи «Полтаватеплоенерго» продовжує працювати в штатному режимі. Зокрема, кожного дня безліч дзвінків приймають інформаційно-довідкова та аварійно-диспетчерська служби «Полтаватеплоенерго». Однак, незважаючи на те, що кол-центр підприємства оснащений багатоканальними телефонними лініями, трапляється, що кількість одночасних звернень переважає число операторів. 

Тож для отримання консультації фахівців підприємства радимо все ж надавати перевагу доступним каналам електронного зв’язку:

без реєстрації — через сервіс «Надіслати нам листа»;
з реєстрацією — через сервіс «Особистий кабінет споживача»;
— відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.

Увага!Водночас хочемо наголосити, що кінець календарного місяця — це період, коли споживачам потрібно передавати показники лічильників, за якими проводитимуться нарахування за надані послуги. Так, цього місяця показники приймаються до 29 квітня включно

Підприємство традиційно пропонує кілька способів, як це зробити. Одні з найзручніших — через он-лайн сервіси «Передати показники лічильників» та «Особистий кабінет споживача» офіційного сайту «Полтаватеплоенерго». Докладні інструкції, як користуватися цими сервісами, можна знайти за посиланням

Увага!Також нагадуємо споживачам про необхідність своєчасно розраховуватись за отримані послуги «Полтаватеплоенерго». Ці кошти потрібні підприємству, щоб розраховуватися з постачальниками за енергоносії та якісно проводити підготовку теплового господарства до наступного опалювального сезону.

Бережіть себе та своїх рідних,
а ми подбаємо про комфорт і затишок у ваших оселях!


Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Аби наступний опалювальний сезон пройшов без позаштатних ситуацій, влітку необхідно якісно підготувати теплове господарство до роботи. Запорукою безвідмовного функціонування обладнання котелень і теплових мереж,  стабільного надання послуг теплопостачання споживачам у м. Полтаві, Карлівці, Машівці, Решетилівці, Котельві, а також у Кременчуці — є своєчасне виконання фахівцями «Полтаватеплоенерго» всього комплексу профілактичних заходів. Тому щороку на деякий час необхідно зупиняти котельні, теплогенераторні і центральні теплові пункти (ЦТП). Нижче пропонуємо погоджений з органами місцевого самоврядування графік підготовки теплового господарства до опалювального періоду 2024-2025 років.

Близько половини котелень і теплогенераторних Полтави будуть зупинятися відповідно до графіку, щоб теплоенергетики змогли провести всі необхідні діагностичні та ремонтні роботи.

Термін зупинки кожної котельні залежить від її потужності та протяжності теплових мереж, задіяних у роботі. У середньому він коливається від 7 до 11 діб. 
 
Проте є винятки. Наприклад, котельня по вулиці І. Дорошенка буде зупинена для проведення планового ремонту на 23 дні: з 27 травня по 18 червня (включно). Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують, що термін зупинки потужностей зведений до мінімуму, аби незручності для споживачів тривали якнайменше!

У графіку підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону крім дат зупинки і відновлення роботи кожної котельні, теплогенераторної чи ЦТП, міститься ще й дата проведення гідравлічних випробувань. Завдяки випробуванням  фахівці підприємства можуть спрогнозувати і виявити місця можливих поривів на мережах, оперативно їх відремонтувати і запобігти виникненню аварій уже в період надання послуг.
 
Зверніть увагу, що в результаті гідравлічних випробувань можуть виникнути позаштатні ситуації, що подовжать термін зупинки котельні, а значить і період відсутності гарячої води влітку.
 
Отже, «Полтаватеплоенерго» інформує споживачів про дати проведення гідравлічних випробувань, аби можливі пориви на мережах не були для них несподіванкою.



ГРАФІК ПІДГОТОВКИ
котелень, теплогенераторних, ЦТП та теплових мереж
до опалювального періоду 2024-2025 рр. у м. Полтава,
погоджений з виконавчим комітетом
Полтавської міської ради 

 

 

АКТУАЛЬНО 

 

АКТУАЛЬНО

 

АКТУАЛЬНО

 

 

З графіками проведення робіт у районних центрах області, де «Полтаватеплоенерго» надає свої послуги, можна ознайомитися тут:

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


КОРИСНО

ОФІЦІЙНО