«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Прийом споживачів не здійснюватиметься до 11 травня включно

2020-04-24  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Прийом споживачів не здійснюватиметься до 11 травня включно 

Карантин в Україні продовжено до 11 травня включно, тож приймати споживачів абонентська служба підприємства поки що не  може. Але для дистанційної взаємодії з підприємством є всі можливості. 

Карантин на підприємстві продовжено
 
22 квітня Кабінет Міністрів України продовжив карантин для боротьби з коронавірусною інфекцією COVID-19 до 11 травня включно. Протягом цього часу відвідувати абонентську службу «Полтаватеплоенерго» споживачі не зможуть. 

Увага!
 
Нагадаємо, що прийом споживачів на підприємстві призупинився ще із самого початку загальнонаціонального карантину.
 
 
Попри карантинні заходи «Полтаватеплоенерго» продовжує працювати в штатному режимі. Зокрема, кожного дня безліч дзвінків приймають інформаційно-довідкова та аварійно-диспетчерська служби «Полтаватеплоенерго». Однак, незважаючи на те, що кол-центр підприємства оснащений багатоканальними телефонними лініями, трапляється, що кількість одночасних звернень переважає число операторів. 

Тож для отримання консультації фахівців підприємства радимо все ж надавати перевагу доступним каналам електронного зв’язку:

без реєстрації — через сервіс «Надіслати нам листа»;
з реєстрацією — через сервіс «Особистий кабінет споживача»;
— відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.

Увага!Водночас хочемо наголосити, що кінець календарного місяця — це період, коли споживачам потрібно передавати показники лічильників, за якими проводитимуться нарахування за надані послуги. Так, цього місяця показники приймаються до 29 квітня включно

Підприємство традиційно пропонує кілька способів, як це зробити. Одні з найзручніших — через он-лайн сервіси «Передати показники лічильників» та «Особистий кабінет споживача» офіційного сайту «Полтаватеплоенерго». Докладні інструкції, як користуватися цими сервісами, можна знайти за посиланням

Увага!Також нагадуємо споживачам про необхідність своєчасно розраховуватись за отримані послуги «Полтаватеплоенерго». Ці кошти потрібні підприємству, щоб розраховуватися з постачальниками за енергоносії та якісно проводити підготовку теплового господарства до наступного опалювального сезону.

Бережіть себе та своїх рідних,
а ми подбаємо про комфорт і затишок у ваших оселях!


Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 
Сплачуйте за тепло кешбеком від держави

Національний кешбекдержавна програма, яка повертає громадянам 10% від витрат на українські товари чи послуги. Отриманий кешбек можна використати для оплати комунальних послуг. Проект реалізується Міністерством економіки у співпраці з Міністерством цифрової трансформації, Національним банком і Кабінетом міністрів України.

Як це працює:

Оформіть спеціальну картку (віртуальну в банківському додатку або фізичну у відділенні).

Визначте картку(и) для розрахунків за покупки.

Купуйте українські товари, отримуйте кешбек на спецрахунок.

Використовуйте кешбек для оплати комунальних послуг.


Ключові переваги:


Економія до 3000 гривень на місяць.

Цільове використання на комунальні послуги.

Проста система нарахування та використання коштів.

Підтримка вітчизняних виробників.

Приєднуйтесь до "Національного кешбеку" – заощаджуйте на комунальних платежах, підтримуючи українське виробництво!



КОРИСНО

ОФІЦІЙНО