2021-11-03
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Із четверга, 4 листопада, абонентська служба призупиняє прийом споживачів
ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !
У зв’язку з різким погіршенням епідеміологічної ситуації, пов'язаних з пандемією коронавірусу COVID-19, із четверга, 4 листопада поточного року, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово призупиняє прийом споживачів.
Просимо з розумінням поставитися до такого вимушеного кроку.
Про відновлення прийому споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» буде повідомлено додатково.
Звертаємо увагу, що підприємство створило всі умови для дистанційного спілкування зі споживачами без необхідності особистого відвідування абонентської служби.
Для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків ви можете в робочий час зателефонувати на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію абонентської служби: (0532) 510-455.
Нагадуємо, що на офіційному сайті підприємства (te.pl.ua) функціонує цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача», де можна отримати повну і достовірну інформацію про стан особового рахунку й розрахунки за послуги з теплопостачання.
Для отримання консультації фахівців підприємства радимо скористатися доступними каналами електронного зв’язку:
— без реєстрації — через сервіс «Надіслати нам листа»;
— з реєстрацією — через сервіс «Особистий кабінет споживача»;
— відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.
Телефони аварійно-диспетчерської служби та інформаційно-довідкової лінії працюють у штатному режимі. Проте, рекомендуємо надавати перевагу саме зазначеним вище електронним засобам зв’язку.
Бережіть себе та своїх рідних,
а ми подбаємо про комфорт і затишок у ваших оселях!
ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.