
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Прийом споживачів не здійснюватиметься до 11 травня включно
Карантин в Україні продовжено до 11 травня включно, тож приймати споживачів абонентська служба підприємства поки що не може. Але для дистанційної взаємодії з підприємством є всі можливості.

22 квітня Кабінет Міністрів України продовжив карантин для боротьби з коронавірусною інфекцією COVID-19 до 11 травня включно. Протягом цього часу відвідувати абонентську службу «Полтаватеплоенерго» споживачі не зможуть.

Нагадаємо, що прийом споживачів на підприємстві призупинився ще із самого початку загальнонаціонального карантину.
Попри карантинні заходи «Полтаватеплоенерго» продовжує працювати в штатному режимі. Зокрема, кожного дня безліч дзвінків приймають інформаційно-довідкова та аварійно-диспетчерська служби «Полтаватеплоенерго». Однак, незважаючи на те, що кол-центр підприємства оснащений багатоканальними телефонними лініями, трапляється, що кількість одночасних звернень переважає число операторів.
Тож для отримання консультації фахівців підприємства радимо все ж надавати перевагу доступним каналам електронного зв’язку:
— без реєстрації — через сервіс «Надіслати нам листа»;
— з реєстрацією — через сервіс «Особистий кабінет споживача»;
— відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.

Підприємство традиційно пропонує кілька способів, як це зробити. Одні з найзручніших — через он-лайн сервіси «Передати показники лічильників» та «Особистий кабінет споживача» офіційного сайту «Полтаватеплоенерго». Докладні інструкції, як користуватися цими сервісами, можна знайти за посиланням.

Бережіть себе та своїх рідних,
а ми подбаємо про комфорт і затишок у ваших оселях!
Пресслужба «Полтаватеплоенерго».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.