«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Своєчасна оплата послуг підприємства — запорука стабільного перебігу опалювального періоду

2020-11-18  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:

Своєчасна оплата послуг підприємства — запорука стабільного перебігу опалювального періоду

Карантинні обмеження — не привід забувати оплачувати отримані комунальні послуги. Попри те, що прострочені оплати поки не загрожують штрафними санкціями, закликаємо споживачів бути відповідальними і вчасно розраховуватись із підприємством. 
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Оплачувати рахунки слід своєчасно і повністю
 
Щомісяця, в перших числах, «Полтаватеплоенерго» проводить нарахування за отримані в попередньому розрахунковому періоді послуги. Так, з платіжками за жовтень можна ознайомитись в «Особистому кабінеті споживача», це один з найзручніших способів дистанційного керування особовим рахунком, які пропонує підприємство. І він буде особливо корисним для тих відповідальних споживачів, які прагнуть розраховуватись за отримані послуги, не чекаючи, поки платіжки надійдуть до них поштою.

Отримані від споживачів упродовж опалювального періоду кошти «Полтаватеплоенерго» спрямовує передусім на оплату енергоносіїв і на проведення поточних та капітальних ремонтів.

Увага!Однак, на жаль, далеко не всі споживачі «Полтаватеплоенерго» своєчасно оплачують рахунки від підприємства. Протягом карантину рівень оплати послуг «Полтаватеплоенерго» знизився до критичного рівня. Через брак обігових коштів упродовж цьогорічного міжопалювального періоду підприємство змушене було переходити на 4-денний робочий тиждень. І  зараз також полтавські теплоенергетики не в змозі своєчасно розраховуватися з постачальниками за енергоносії, а це у розпал опалювального періоду(!) створює загрозу зупинки виробничих потужностей підприємства, а отже, і обмеження надання послуг його споживачам

Багато споживачів сприймає карантин як звільнення від оплати житлово-комунальних послуг, але це не так. На законодавчому рівні дійсно гарантується, що в разі несвоєчасної оплати рахунків за «комуналку» протягом карантинного періоду і ще впродовж місяця після нього до споживачів не буде застосовано жодних штрафних санкцій (пені, припинення надання послуг тощо). Однак це не означає, що віднині оплачувати послуги «Полтаватеплоенерго» не потрібно. Карантин скінчиться, а борги залишаться. Тому просимо відповідально ставитися до питань розрахунків і своєчасно оплачувати спожиті послуги

Увага!
Підприємство створило всі умови, щоб споживачі могли, не наражаючи себе на небезпеку, розраховуватися за отримане теплопостачання прямо з дому, і пропонує кілька електронних платіжних систем на вибір:

EasyPay.

Не забувайте не тільки оплачувати власні рахунки, а й допомагати проводити он-лайн розрахунки своїм рідним, які перебувають у зоні ризику захворіти на коронавірус COVID-19.

Подбайте про своїх рідних і близьких,
а ми потурбуємося про комфорт і затишок у ваших оселях!

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Перша половина поточного опалювального періоду охарактеризувалась не лише найхолоднішими за кілька останніх років зимовими місяцями, а й істотними стрибками температури зовнішнього повітря упродовж календарної зими. Саме такі обставини спонукали більшість громад житлових будинків нашого міста замислитись про скорочення енергоспоживання на опалення житлових будинків. Про чинники, що дозволять зменшити розмір платіжки за опалення читайте у нашому матеріалі.

Опалювальний сезон 2020-2021 рр. розпочався в Полтаві 22 жовтня. Проте він вже виявився багатим на погодні сюрпризи: на зміну аномально теплому листопаду прийшли зимові місяці, які, на відміну від минулорічних, виявилися по-зимовому прохолодними. Та навіть у холодні місяці поточного опалювального періоду природа раз по разу випробовувала полтавців різкими стрибками температури зовнішнього повітря не характерними для наших кліматичних умов. 

Саме ці обставини спонукали більшість громад житлових будинків нашого міста замислитись про пошук шляхів заощадження на вартості опалення, без погіршення якісних показників опалення в приміщеннях житлового будинку. То які чинники необхідно враховувати аби і перебування в оселях зробить комфортним, і на опаленні заощадити?..

А ви вже готові до раціонального користування теплом у побуті?..



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 



Грудень 2020 року видався незвично холодним. Температура повітря першого місяця календарної зими була доволі низькою і коливалась від -10°С в середині місяця до +5°С в останні дні минулого року. Загалом, початок календарної зими був незвично морозним, і з-поміж аналогічних періодів упродовж кількох останніх років встановив своєрідний температурний рекорд. Як вплинула температура зовнішнього повітря на обсяги споживання тепла, а отже і вартість опалення, читайте у статті нижче.

Перший місяць зими був без значних погодних аномалій, проте із доволі низькою температурою повітря. Температура коливалась в межах допустимих значень для цього періоду року. Найнижчою була температура 23 грудня у -10°С, а найтеплішим був передноворічний день 30 грудня, коли стовпчик термометра показував майже +5°С тепла. Загалом грудень, за даними Полтавського обласного гідрометеорологічного центру, був холодним і малосніжним із середньою температурою зовнішнього повітря -2,3°С. Якщо ж порівнювати грудень 2020 року з минулорічним, то він був значно холоднішим ніж торік. З поміж груднів за кілька останніх років він найбільше нагадує останній місяць 2018 року. 

Загалом, грудень 2020 року ознаменувався різким змінами нічної і денної температури повітря, і, порівняно з досить теплим і сухим листопадом із середньомісячною температурою у +3,2°С, був холоднішим майже на 5,5°С. Природньо, що це істотно вплинуло й на обсяги теплоспоживання житловими будинками для опалення помешкань споживачів... 



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

КОРИСНО


Відсьогодні, після вимушеної перерви, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів. У якому режимі вона працює зараз, читайте у статті нижче.

Із  8 лютого, після вимушеної перерви абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів.

Упродовж запровадженого в Україні  карантину прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за таким графіком...


Звертаємо увагу, що на час діючих у державі карантинних обмежень відповідно до рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України запроваджено додаткові обмеження на режим відвідування споживачами абонентської служби. 
 
 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.