«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Графік роботи абонентської служби підприємства змінено в зв'язку з технічними причинами

2022-08-23 
У вівторок, 23 серпня, починаючи з 13 години і середу, 24 серпня абонентська служба «Полтаватеплоенерго» прийом споживачів здійснювати не буде...

"ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО": З Днем Державного прапора України!

2022-08-23  
Сьогодні День Державного прапора України...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Своєчасна оплата послуг підприємства — запорука його стабільного функціонування

2022-08-22  
У зв’язку із військовою агресією та повномаштабним вторгненням Російської Федерації, в Україні вже пів року триває воєнний стан. Та, незважаючи на на цю складну ситуацію, підприємства критичної інфраструктури працюють і забезпечують  своїх споживачів послугами...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: А ви цього місяця вже отримали паперовий рахунок підприємства до своєї поштової скриньки?..

2022-08-19  
На адресу підприємства продовжують надходити поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на періодичну відсутність чи несвоєчасність доставки рахунків на оплату послуг підприємства…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Запрошуємо на постійну роботу (м.Полтава)

2022-08-10  
Обласне виробниче комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» у м. Полтаві на постійну роботу запрошує…

ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО РОЗ’ЯСНЮЄ: Що таке плата за абонентське обслуговування та чому вона нараховується споживачам?

2022-08-05  
Що таке плата за абонентське обслуговування  та чому вона нараховується споживачам? 

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Нарахування за липень 2022 року дивіться в «Особистому кабінеті споживача»

ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»2022-08-05  
Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які надсилаються мешканцям багатоповерхівок поштою. Проте вже зараз електронні версії платіжок за липень 2022 року можна побачити скориставшись інфо-ботами «Полтаватеплоенерго» у Viber чи Telegram, а також як і раніше — у «Особистому кабінеті споживача»…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Що робити, якщо термін повірки індивідуальних приладів обліку припав на період воєнного стану?

2022-08-04  
Обов’язковій періодичній повірці підлягають усі прилади обліку, у тому числі теплової енергії і гарячої води. Однак через воєнний стан «Полтаватеплоенерго» продовжує брати до розрахунку показники вузлів обліку, термін повірки яких закінчився у цей період. Як відбуватимуться нарахування, якщо термін повірки приладів обліку закінчується в період воєнного стану? Відповідь шукайте у статті нижче.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Графік роботи абонентської служби підприємства в період формування рахунків

2022-07-29 
У понеділок, 1 серпня, у зв'язку з проведенням розрахунків спожитих протягом липня цього року послуг підприємства абонентська служба…

29 липня - День системного адміністратора!

2022-07-29  
В останню п’ятницю липня працівники відділу інформаційних технологій «Полтаватеплоенерго» відзначають професійне свято — День системного адміністратора. Цього року воно припадає на 29 липня...


АКТУАЛЬНО




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО