2021-11-25
Щороку на підприємстві «Полтаватеплоенерго» у міжопалювальний період виконують ремонтні роботи, готують теплове господарство до зими. І, останнім часом, усе рідше це означало повну реконструкцію і переоснащення котелень новітнім обладнанням…
2021-11-22
На адресу підприємства продовжують надходити поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на періодичну відсутність чи несвоєчасність доставки рахунків на оплату послуг з підігріву води…
2021-11-18
Карантинні обмеження — не привід забувати оплачувати отримані комунальні послуги. Попри те, що прострочені оплати поки не загрожують штрафними санкціями, закликаємо споживачів бути відповідальними...
2021-11-17
Щороку 17 листопада у світі відзначають Міжнародний день студентів. Сьогодні наші щирі вітання линуть на адресу тих, хто лише здобуває професійну освіту…
2021-11-15
Блокування діяльності комунального підприємства, самовільне захоплення та умисне пошкодження його майна і демонстративне нехтування вимог поліціянтів — «Лихі 90-ті» знову повернулись у Полтаву?..
2021-11-15
Рішенням Полтавської облради для «Полтаватеплоенерго» було затверджено тарифи на теплову енергію, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, які зросли у порівнянні з минулими тарифами…
2021-11-10
Рішенням Полтавської облради для «Полтаватеплоенерго» було затверджено тарифи на теплову енергію, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, які зросли у порівнянні з минулими тарифами…
2021-11-08
Обласне виробниче комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» у м. Полтаві на постійну роботу запрошує…
2021-11-05
Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які надсилаються мешканцям багатоповерхівок поштою. Проте вже зараз електронні версії платіжок за жовтень 2021 року можна побачити скориставшись інфо-ботами «Полтаватеплоенерго» у Viber чи Telegram, а також як і раніше — у «Особистому кабінеті споживача»…