2020-08-24
У зв’язку з різким погіршенням епідеміологічної ситуації, пов'язаних з пандемією коронавірусу COVID-19, із вівторка, 25 серпня поточного року...
2020-08-18
Карантин — не привід забувати оплачувати отримані комунальні послуги. Попри те, що прострочені оплати не загрожують штрафними санкціями, закликаємо споживачів бути відповідальними...
2020-08-12
В умовах карантину і 4-денного робочого тижня підприємства споживачам варто надавати перевагу дистанційному вирішенню питань. Проте з деякими питаннями доведеться все-таки звертатись особисто...
2020-08-07
Низка служб, які не задіяні в підготовці теплового господарства до опалювального сезону, у п’ятницю не працюватимуть. Як підприємство працюватиме за нових умов, читайте у статті нижче...
2020-08-05
Кожен місяць для «Полтаватеплоенерго» починається однаково: фахівці підприємства проводять нарахування за спожиті протягом розрахункового періоду послуги...
2020-07-23
Зареєстрованим користувачам «Особистого кабінету споживача» знадобиться всього кілька хвилин, щоб передати показники лічильників...
2020-07-15
Раніше «Особистий кабінет споживача» дозволяв зареєструвати лише один особовий рахунок на одну електронну адресу. Зараз ситуація змінилася...
2020-07-06
Кожен місяць для «Полтаватеплоенерго» починається однаково: фахівці підприємства проводять нарахування за спожиті протягом розрахункового періоду послуги...
2020-06-24
Нещодавно після планової зупинки на технічне обслуговування запрацювала котельня «Полтаватеплоенерго» на вул. Соборності, 77-а. І повернулася вона до роботи з оновленою системою автоматизації. Для чого полтавські теплоенергетики переводять свої потужності в автоматизований режим та як це відбувається, розповів начальник газової служби «Полтаватеплоенерго» Анатолій ЯКОВЕНКО…
2020-06-23
До 29 червня включно чекаємо цього разу від споживачів на показники індивідуальних лічильників гарячої води…