«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із вівторка, 25 серпня, абонентська служба призупиняє прийом споживачів

2020-08-24  
У зв’язку з різким погіршенням епідеміологічної ситуації, пов'язаних з пандемією коронавірусу COVID-19, із вівторка, 25 серпня поточного року...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Своєчасна оплата послуг підприємства — запорука його стабільного функціонування

2020-08-18  
Карантин — не привід забувати оплачувати отримані комунальні послуги. Попри те, що прострочені оплати не загрожують штрафними санкціями, закликаємо споживачів бути відповідальними...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» — У СМАРТФОНІ: Особистої присутності споживача в абонентській службі потребує лише обмежене коло питань

2020-08-12  
В умовах карантину і 4-денного робочого тижня підприємства споживачам варто надавати перевагу дистанційному вирішенню питань. Проте з деякими питаннями доведеться все-таки звертатись особисто...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Через фінансові труднощі із серпня підприємство переходить на 4-денний робочий тиждень

2020-08-07  
Низка служб, які не задіяні в підготовці теплового господарства до опалювального сезону, у п’ятницю не працюватимуть. Як підприємство працюватиме за нових умов, читайте у статті нижче...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Нарахування за липень 2020 року дивіться в «Особистому кабінеті споживача»

2020-08-05 
Кожен місяць для «Полтаватеплоенерго» починається однаково: фахівці підприємства проводять нарахування за спожиті протягом розрахункового періоду послуги...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Показники лічильників можна передати через «Особистий кабінет споживача»

2020-07-23  
Зареєстрованим користувачам «Особистого кабінету споживача» знадобиться всього кілька хвилин, щоб передати показники лічильників...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Як в «Особистому кабінеті споживача» зареєструвати кілька особових рахунків на один e-mail?

2020-07-15 
Раніше «Особистий кабінет споживача» дозволяв зареєструвати лише один особовий рахунок на одну електронну адресу. Зараз ситуація змінилася...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Нарахування за червень 2020 року дивіться в «Особистому кабінеті споживача»

2020-07-06 
Кожен місяць для «Полтаватеплоенерго» починається однаково: фахівці підприємства проводять нарахування за спожиті протягом розрахункового періоду послуги...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Віднедавна моніторити роботу виробничих потужностей підприємства можна зі смартфону

2020-06-24  
Нещодавно після планової зупинки на технічне обслуговування запрацювала котельня «Полтаватеплоенерго» на вул. Соборності, 77-а. І повернулася вона до роботи з оновленою системою автоматизації. Для чого полтавські теплоенергетики переводять свої потужності в автоматизований режим та як це відбувається, розповів начальник газової служби «Полтаватеплоенерго» Анатолій ЯКОВЕНКО…


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Передавати показники лічильників через чат-бот у Telegram — швидко, легко та зручно!

2020-06-23  
До 29 червня включно чекаємо цього разу від споживачів на показники індивідуальних лічильників гарячої води…


АКТУАЛЬНО

 
Сплачуйте за тепло кешбеком від держави

Національний кешбекдержавна програма, яка повертає громадянам 10% від витрат на українські товари чи послуги. Отриманий кешбек можна використати для оплати комунальних послуг. Проект реалізується Міністерством економіки у співпраці з Міністерством цифрової трансформації, Національним банком і Кабінетом міністрів України.

Як це працює:

Оформіть спеціальну картку (віртуальну в банківському додатку або фізичну у відділенні).

Визначте картку(и) для розрахунків за покупки.

Купуйте українські товари, отримуйте кешбек на спецрахунок.

Використовуйте кешбек для оплати комунальних послуг.


Ключові переваги:


Економія до 3000 гривень на місяць.

Цільове використання на комунальні послуги.

Проста система нарахування та використання коштів.

Підтримка вітчизняних виробників.

Приєднуйтесь до "Національного кешбеку" – заощаджуйте на комунальних платежах, підтримуючи українське виробництво!



КОРИСНО

ОФІЦІЙНО