«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Абонентська служба відновлює прийом споживачів

2021-12-10  
З понеділка, 13 грудня, після  вимушеної перерви, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів. У якому режимі вона працює зараз, читайте у статті нижче...


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Від сьогодні 109-мікрорайон опалює «Полтаватепло»

ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»2021-12-09  
Сьогодні, 9 грудня, о 9-й годині ранку на прохання ТОВ «Полтаватепло», припинено постачання теплової енергії від котельні «Полтаватеплоенерго», розташованої за адресою вул. Квітуча, 6, до мереж 109-мікрорайону міста Полтава…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із нарахуваннями за листопад 2021 року можна ознайомитися за допомогою інфо-ботів та в «Особистому кабінеті споживача»

ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»2021-12-07  
Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які надсилаються мешканцям багатоповерхівок поштою. Проте вже зараз електронні версії платіжок за листопад 2021 року можна побачити скориставшись інфо-ботами «Полтаватеплоенерго» у Viber чи Telegram, а також як і раніше — у «Особистому кабінеті споживача»…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Безперебійність теплопостачання низки лікарняних закладів обласного центру опинилось під загрозою.

2021-12-03  
Якісне і безперебійне теплопостачання — така мета діяльності полтавських теплоенергетиків. А особливо, якщо мова йде про опалення лікарняних установ та освітніх закладів. Проте, саме ці принципи при забезпеченні теплом і гарячою водою об’єктів критичної інфраструктури міста і опинились під загрозою…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» повертається до практики осучаснення котелень

2021-11-25  
Щороку на підприємстві «Полтаватеплоенерго» у міжопалювальний період виконують ремонтні роботи, готують теплове господарство до зими. І, останнім часом, усе рідше це означало повну реконструкцію і переоснащення котелень новітнім обладнанням…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Інфо-боти у Viber і Telegram — найзручніший спосіб передавати показники індивідуальних лічильників

2021-11-24  
Швидко, зручно і надійно — саме так характеризують інфо-боти у месенджерах споживачі, які вже вподобали цей спосіб передачі показників індивідуальних лічильників. Чому ж саме через месенджери найзручніше передавати показники — читайте нижче...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Своєчасна оплата послуг підприємства — запорука його стабільного функціонування

2021-11-18  
Карантинні обмеження — не привід забувати оплачувати отримані комунальні послуги. Попри те, що прострочені оплати поки не загрожують штрафними санкціями, закликаємо споживачів бути відповідальними...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: До уваги бюджетних установ, інших споживачів (крім населення) та релігійних організацій

2021-11-10  
Рішенням Полтавської облради для «Полтаватеплоенерго» було затверджено тарифи на теплову енергію, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, які зросли у порівнянні з минулими тарифами…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із нарахуваннями за жовтень 2021 року можна ознайомитися за допомогою інфо-ботів та в «Особистому кабінеті споживача»

ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»2021-11-05  
Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які надсилаються мешканцям багатоповерхівок поштою. Проте вже зараз електронні версії платіжок за жовтень 2021 року можна побачити скориставшись інфо-ботами «Полтаватеплоенерго» у Viber чи Telegram, а також як і раніше — у «Особистому кабінеті споживача»…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Що спонукає міського голову Полтави власні фантазії видавати за факти?

2021-11-04  
Днями у сесійній залі Полтавської міської ради відбулася зустріч міського голови Полтави Мамая Олександра Федоровича із розлюченими представниками громади 109 мікрорайону міста. Їй передувала акція протесту під стінами Полтавської міської ради. Про що йшлося на ній?..



АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО