«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із нарахуваннями за липень 2021 року можна ознайомитися за допомогою інфо-ботів та в «Особистому кабінеті споживача»

ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»2021-08-04  
Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які надсилаються мешканцям багатоповерхівок поштою. Проте вже зараз електронні версії платіжок за липень 2021 року можна побачити скориставшись інфо-ботами «Полтаватеплоенерго» у Viber чи Telegram, а також як і раніше — у «Особистому кабінеті споживача»…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Інфо-боти у Viber і Telegram — найзручніший спосіб передавати показники лічильників

2021-04-23  
Швидко, зручно і надійно — саме так характеризують інфо-боти у месенджерах споживачі, які вже встигли вподобати цей спосіб передачі показників індивідуальних лічильників. Чому ж саме через месенджери найзручніше передавати показники — читайте нижче.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Фінансова скрута «по-нафтогазівськи»

2021-07-07  
Правління НАК «Нафтогаз України», навіть у збитковому для компанії 2020 році, отримало 610 мільйонів гривень винагороди…

«УКРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО»: Звернення теплопостачальників України до РНБО

2021-07-06  
Асоціація «Укртеплокомуненерго», до складу якої входять найбільші теплопостачальні підприємства України, запропонувала РНБО фахові пропозиції галузі щодо термінових антикризових заходів для врегулювання системної кризи в теплоенергетиці, яка додатково загострилась через дискримінаційні умови постачання газу…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із нарахуваннями за червень 2021 року можна ознайомитися за допомогою інфо-ботів та в «Особистому кабінеті споживача»

ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»2021-07-05  
Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які надсилаються мешканцям багатоповерхівок поштою. Проте вже зараз електронні версії платіжок за червень 2021 року можна побачити скориставшись інфо-ботами «Полтаватеплоенерго» у Viber чи Telegram, а також як і раніше — у «Особистому кабінеті споживача»…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Інфо-боти у Viber і Telegram — найзручніший спосіб передавати показники індивідуальних лічильників

2021-06-24  
Швидко, зручно і надійно — саме так характеризують інфо-боти у месенджерах споживачі, які вже вподобали цей спосіб передачі показників індивідуальних лічильників. Чому ж саме через месенджери найзручніше передавати показники — читайте нижче...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Розрахунки споживачів з підприємством покращилися, однак загальна заборгованість населення зросла

2021-06-23  
Здається, лише нещодавно завершився опалювальний період, а вже майже до екватора добігає ремонтна кампанія з підготовки до наступного. Тож, у яких умовах полтавські теплоенергетики готуються до наступної зими, про це і багато іншого —у нашому матеріалі нижче…


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Своєчасна оплата послуг підприємства — запорука його стабільного функціонування

2021-06-17  
Карантинні обмеження — не привід забувати оплачувати отримані комунальні послуги. Попри те, що прострочені оплати поки не загрожують штрафними санкціями, закликаємо споживачів бути відповідальними...

Асоціація «Укртеплокомуненерго»: Газові угоди від НАК «Нафтогаз» спричинять стрімке зростання тарифів на тепло

2021-06-15  
Асоціація «Укртеплокомуненерго» переконана, що газові угоди від НАК «Нафтогаз» лише поглиблюють галузеву кризу. Як наслідок, тарифи на опалення в Україні вже восени, залежно від міста, зростуть на 15-40%...


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: «Коштовне» сміття — тягар для міста чи його стратегічний потенціал?

ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»2021-06-14  
Нещодавно майже одночасно Полтава відчула відразу кілька потрясінь: тимчасову відсутність гарячого водопостачання та кількаденний сміттєвий колапс...



АКТУАЛЬНО

 
Сплачуйте за тепло кешбеком від держави

Національний кешбекдержавна програма, яка повертає громадянам 10% від витрат на українські товари чи послуги. Отриманий кешбек можна використати для оплати комунальних послуг. Проект реалізується Міністерством економіки у співпраці з Міністерством цифрової трансформації, Національним банком і Кабінетом міністрів України.

Як це працює:

Оформіть спеціальну картку (віртуальну в банківському додатку або фізичну у відділенні).

Визначте картку(и) для розрахунків за покупки.

Купуйте українські товари, отримуйте кешбек на спецрахунок.

Використовуйте кешбек для оплати комунальних послуг.


Ключові переваги:


Економія до 3000 гривень на місяць.

Цільове використання на комунальні послуги.

Проста система нарахування та використання коштів.

Підтримка вітчизняних виробників.

Приєднуйтесь до "Національного кешбеку" – заощаджуйте на комунальних платежах, підтримуючи українське виробництво!



КОРИСНО

ОФІЦІЙНО