«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Чим жило підприємство у 2019 році?

2020-01-08  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: ЧИМ ЖИЛО ПІДПРИЄМСТВО У 2019 РОЦІ?

2019 рік для обласного комунального підприємства «Полтаватеплоенерго» видався непростим. Які труднощі полтавські теплоенергетики здолали в минулому році, а що так і лишилось нереалізованим? Підсумки роботи «Полтаватеплоенерго» — у статті нижче.

На початку нового року прийнято підбивати підсумки попереднього. Адже такий аналіз завжди корисний: він допомагає зробити конструктивні висновки з невдач і взяти за приклад успіхи та досягнення. Тож «Полтаватеплоенерго» вже традиційно підводить риску під результатами своєї роботи в році, що минув.

2019-й був для підприємства непростим. Розпочався він зі встановлення нових тарифів на послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, які почали діяти уже з 1 січня. І хоча самі тарифи зросли, фінансовий стан підприємства це жодним чином не покращило. Швидше навпаки. Тарифи, встановлені НКРЕКП для «Полтватеплоенерго», «не встигають» за зміною своїх складових. Зокрема, зміна вартості природного газу й води, які підприємство використовує для надання своїх послуг, знайшла відображення у тарифах «Полтаватеплоенерго» із суттєвим запізненням. А оскільки вартість енергоносіїв займає левову частку складових тарифів підприємства, це призвело до значних збитків. До того ж рівень заробітної плати, закладеної в тарифи підприємства, лишається мізерним. Через це «Полтаватеплоенерго» не може запропонувати своїм працівникам конкурентоспроможну зарплату і в результаті втрачає висококваліфікованих фахівців. Тож увесь 2019 рік підприємство провело в гострій нестачі коштів та робочих рук.

Попри скрутну ситуацію «Полтаватеплоенерго» продовжило рух у напрямку енергоощадності та гарантування споживачам стабільного і безперебійного теплопостачання. Так, у 2019 році воно реалізувало кілька масштабних проєктів. Один з них — встановлення утилізатора тепла продуктів горіння на котельні по пров. Космічному, 9. Це був уже другий утилізатор, яким підприємство обладнало свої потужності, перший почав працювати ще три роки тому на Леваді. У чому його користь? Він допомагає використовувати теплову енергію димових газів, які до цього викидалися в атмосферу, і знизити собівартість виробництва, транспортування і постачання тепла, адже газу й електроенергії в результаті витрачається менше. За прогнозами, обладнання має окупити себе за 2,5 роки, а потім дозволить заощаджені кошти спрямовувати на інші заходи з енергозбереження.

2019-й був роком оновлення і для найбільшої котельні міста, що на вул. Ціолковського, 36. Вона стала плацдармом для реалізації одного з найбільш масштабних проєктів підприємства, передбачених його інвестиційною програмою. Йдеться про повну реконструкцію одного з чотирьох встановлених на котельні котлоагрегатів — котла ПТВМ-50, який пропрацював уже 40 років — удвічі більше, ніж передбачено нормою. Його модернізація стартувала ще 2018 року, а цьогоріч продовжилася. У рамках проєкту була проведена заміна поверхонь нагріву котла, його обшивка й обмурування, підключення газопроводів і пальникових блоків. На 2020 рік запланований третій етап проєкту — заміна димової труби діаметром 2,5 м і понад 50 м заввишки.

У 2019 році «Полтаватеплоенерго» завершило реконструкцію ділянки теплової магістралі в районі ринку «Мотель». Підприємству вдалося дійти згоди з адміністрацією ринку і погодити варіант ремонту мережі, який влаштував обидві сторони. Нова мережа була прокладена надземно в обхід ринку з надійних попередньоізольованих труб. І це стало плюсом для всіх: теплоенергетики віднині мають постійний доступ до магістралі, працівники ринку можуть не турбуватися через необхідність демонтажу торговельних павільйонів для проведення ремонтних робіт, а мешканці мікрорайону стабільно отримуватимуть послуги з теплопостачання.

На другу половину року припали перипетії з опаленням так званого 109-го мікрорайону міста, і «Полтаватеплоенерго» опинилося в самому центрі подій. Коли постало питання, хто опалюватиме мікрорайон, який до цього отримував тепло від відомчої котельні Полтавського турбомеханічного заводу, усі спрямували погляди в бік «Полтаватеплоенерго». Виходом стало переведення будинку по вул. Зіньківській, 11/31 на опалення від котельні на вул. Ст. Кондратенка, 5/9 та збільшення потужностей котельні підприємства на вул. Квітучій, 6 для опалення осель решти мешканців району. Шкода, що безпідставний спротив мешканців одного будинку надовго відтермінував початок реконструкції котельні на вул. Квітучій і призвів до зміни її плану зі збільшенням кількості робіт, матеріалів та часу на виконання. Зараз реконструкція котельні ще триває. Продовжується і прокладання з’єднувальної перемички між тепловими мережами колишньої відомчої котельні турбомеханічного заводу і «Полтаватеплоенерго». Після їх завершення підприємство буде готове забезпечити (на мінімальних режимах) теплопостачання житлових будинків 109-го мікрорайону від цієї котельні в разі виникнення аварійної або непередбачуваної ситуації. А вже з опалювального сезону 2020-2021 років опалення цього мікрорайону стане однією зі сфер відповідальності «Полтаватеплоенерго».

2019 рік приніс нововведення і в систему взаємних розрахунків «Полтаватеплоенерго» зі споживачами. Його початок позначився законодавчою вимогою розділити рахунки підприємства за послугами. Тож, якщо раніше полтавці сплачували за опалення і гарячу воду одним платежем, то уже з січня 2019 року вони почали отримувати два рахунки — окремо за кожну послугу. Так само нарахування відображаються і в «Особистому кабінеті споживача».

У березні змінився механізм нарахування субсидій, за яким споживачі почали отримувати допомогу від держави на оплату комунальних послуг у грошовій формі — готівкою та на банківський рахунок. З цього моменту підприємство перестало отримувати інформацію від управлінь соціального захисту населення про розміри призначених споживачам субсидій. Натомість кожен споживач тепер самостійно визначає, яку суму йому виділити для оплати кожної отриманої послуги.

Прикметним 2019 рік став і з точки зору комунікацій підприємства зі споживачами. Зокрема, уперше генеральний директор «Полтаватеплоенерго» Олександр Олексенко ініціював зустріч із представниками місцевих ЗМІ, на якій розповів про ситуацію на підприємстві, про його готовність працювати в опалювальному періоді та перспективи на майбутнє. У цій зустрічі також узяли участь головний інженер Володимир Пасічко і заступник генерального директора із збуту Роман Кашин. Такий формат спілкування з журналістами для «Полтаватеплоенерго» був дещо незвичним, проте ефективним: полтавці почули всю актуальну інформацію з перших вуст й отримали відповіді на питання, що їх турбують найбільше. Тож надалі такі зустрічі, ймовірно, будуть повторюватись і стануть традиційними.

Озираючись на минулий рік, можна резюмувати: «Полтаватеплоенерго» потрапило в лещата фінансової скрути, яка відчутно обмежувала його можливості. Та попри це не тільки завершило попередній і розпочало новий опалювальний сезон без позаштатних ситуацій, а й зуміло виділити кошти на впровадження енергоощадних технологій. Чим буде знаковий 2020 рік, покаже час.

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО





Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

 

  

АКТУАЛЬНО

   

Обласне виробниче комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» у м. Полтаві на постійну роботу запрошує:

   — слюсаря–ремонтника; 
   — слюсаря з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (електроніка) газової служби;
   — асфальтобетонника;
   — муляра;
   — електрозварника ручного зварювання;
   — електромонтера з ремонту і обслуговування електроустаткування;
   — майстра служби головного енергетика;
   — машиніста крана автомобільного;
   — водія автотранспортних засобів категорій В, С, Е;
   — оператора котельні.

Докладніше про умови працевлаштування щодо кожної позиції можна дізнатися на офіційному сайті «Полтаватеплоенерго» у розділі «Вакансії».

Ми пропонуємо офіційне працевлаштування, постійну зайнятість, повний соціальний пакет.

По більш детальну інформацію звертайтеся до відділу кадрів ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» телефонами: (0532)510-427, (0532)510-428 або особисто на адресу: м. Полтава, вул. Комарова, 2-А.

Адміністрація ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


Цьогоріч опалювальний сезон у Полтаві розпочався 28 жовтня, найпізніше за останні роки. Проте 2019 рік виявився багатим на погодні сюрпризи: на зміну аномально теплому жовтню прийшов листопад, який також характеризується високими денними температурами зовнішнього повітря. І хоча +10–13°С восени й навесні відчуваються по-різному, варто частіше замислюватись про скорочення енергоспоживання на опалення житлових будинків у нашому місті. Це і перебування в оселях зробить комфортнішим, й істотно заощадити на опаленні дозволить. Про можливість регулювання обсягів споживання теплової енергії на опалення житлових будинків ми поспілкувалися із заступником генерального директора із збуту «Полтаватеплоенерго» Романом КАШИНИМ... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.


 
 
 
Полтавські теплоенергетики спільно з Державною виконавчою службою продовжують роботу з примусового стягнення заборгованості зі споживачів послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води. Цього разу вирушили в рейд по боржниках разом з державними виконавцями Київського району. Питання до містян – ті самі: стосуються оплати рахунків за використане тепло...

Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують: сценарій стягнення заборгованості через суд небажаний ні для підприємства, ні для споживачів. Адже в результаті до суми боргу додаються ще й інфляційні витрати за весь час прострочення, 3% річних і судовий збір. І все це збільшує суму оплати споживача до 30%. Тому вчасно розраховуватися за отримані послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води - найкращий спосіб не допустити виникнення заборгованості. Якщо ж уникнути заборгованості все-таки не вдалося, полтавські теплоенергетики рекомендують не доводити справи до суду варто і знайти шляхи ліквідації боргу якнайшвидше.



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

ОФІЦІЙНО