«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Абонентська служба підприємства продовжує працювати в умовах адаптивного карантину

2020-06-22  
Через зростання кількості хворих, спричиненого пандемією коронавірусної інфекції COVID-19, Кабінет Міністрів України подовжив дію карантинних обмежень до 31 липня 2020 року. А отже, прийом споживачів фахівцями абонентської служби «Полтаватеплоенерго» продовжиться, але із суворим дотриманням вимог МОЗ України: з обов’язковою дезінфекцією приміщення та соціальним дистанціюванням між відвідувачами. Які ще обмеження супроводжують взаємодію зі споживачами, читайте у статті нижче...


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Своєчасна оплата послуг підприємства — запорука його стабільного функціонування

2020-06-17  
Карантин — не привід забувати оплачувати отримані комунальні послуги. Попри те, що прострочені оплати не загрожують штрафними санкціями, закликаємо споживачів бути відповідальними...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Як зареєструватися в «Особистому кабінеті споживача»?

2020-06-16  
Повну, достовірну й актуальну інформацію щодо особового рахунку споживачі послуг «Полтаватеплоенерго» можуть знайти в «Особистому кабінеті споживача» (https://abon.te.pl.ua/), що функціонує на офіційному сайті підприємства. Однак процес реєстрації користувачів у сервісі має свої особливості…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Як проходить підготовка теплового господарства до наступного опалювального сезону?

2020-06-11  
Міжопалювальний період — у самому розпалі. У якому режимі полтавські теплоенергетики працюють у міжсезоння та які роботи виконують, готуючи місто до наступних холодів, розповів технічний директор «Полтаватеплоенерго» Володимир ПАСІЧКО…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В якому режимі абонентська служба підприємства обслуговує споживачів в період адаптивного карантину?

2020-06-10  
Із 9 червня відновився прийом споживачів фахівцями абонентської служби «Полтаватеплоенерго». Проте послаблення карантинних заходів зовсім не означає їх відміни. А отже, прийом споживачів відбувається із дотриманням вимог МОЗ України: з обов’язковою дезінфекцією приміщення та соціальним дистанціюванням між відвідувачами. Які ще обмеження супроводжують взаємодію зі споживачами, читайте у статті нижче…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Нарахування за травень 2020 року дивіться в «Особистому кабінеті споживача»

2020-06-05 
Кожен місяць для «Полтаватеплоенерго» починається однаково: фахівці підприємства проводять нарахування за спожиті протягом розрахункового періоду послуги...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: З 9 червня абонентська служба починає прийом споживачів в умовах адаптивного карантину

2020-06-04  
Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» прийматиме споживачів з дотриманням вимог МОЗ України: з обов’язковою дезінфекцією приміщення та соціальним дистанціюванням між відвідувачами. Які ще обмеження будуть введені?..

Головний інженер «Полтаватеплоенерго» Володимир ПАСІЧКО: «Минулий опалювальний період проходив в умовах фінансової та кадрової скрути»

2020-05-28  
Опалювальний сезон у Полтаві завершився 10 квітня. Які були його особливості та чи вдалося полтавським теплоенергетикам пройти його без позаштатних ситуацій? Відповіді на ці та інші питання дав головний інженер «Полтаватеплоенерго» Володимир Пасічко…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: «Мапа комерційного обліку» вже оновлена за підсумками опалювального сезону 2019-2020 рр.

2020-05-26  
Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Передавати показники лічильників через чат-бот у Viber — швидко, легко та зручно!

2020-05-22  
До 28 травня включно чекаємо цього місяця від споживачів на показники індивідуальних приладів обліку — лічильників гарячої води…


АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО