ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ: Коли починається опалювальний період?

2018-10-10  
Рішення про початок опалювального сезону приймається виконавчими органами міських рад за умови…

Яку інформацію споживач «Полтаватеплоенерго» може отримати за допомогою онлайн-сервісу «Особистий кабінет»?

2018-09-11  
В «Особистому кабінеті споживача» офіційного сайту «Полтаватеплоенерго», можна слідкувати за станом поточного рахунку, дізнатися про кількість зареєстрованих осіб та розмір опалювальної площі. Також тут є змога оплачувати рахунок, замовити його щомісячне надходження на електронну скриньку та багато інших корисних сервісів…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Як через «Особистий кабінет споживача» замовити рахунок на e-mail та що робити, якщо листи від підприємства не приходять?

2018-09-05  
З кожним новим місяцем кількість споживачів, котрі хочуть відмовитися від традиційної доставки паперових рахунків «Укрпоштою» й отримувати рахунки на електронну скриньку, зростає. Адже доставка рахунків підприємства на e-mail має низку переваг: споживачі швидше отримують інформацію про нарахування, їм можна не чекати на листоношу, та й відмова від зайвого паперу свідчить про їхню турботу про навколишнє середовище...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як уникнути заборгованості, маючи субсидію чи пільги на послуги підприємства?

2018-08-02  
За підсумками опалювального періоду почастішали звернення споживачів, які користувалися субсидією або мали пільги в опалювальному сезоні 2017-2018 рр. щодо…

«Полтаватеплоенерго»: через месенджери Viber і Telegram передавати показники лічильників швидко та зручно

2018-07-26  
Серед споживачів послуг підприємства все більшої популярності набирає спосіб передачі показників приладів обліку за допомогою чат-ботів у месенджерах Viber та Telegram…

«Полтаватеплоенерго»: Що необхідно знати при користуванні субсидією?

2018-07-17  
За підсумками минулого опалювального сезону майже кожен другий споживач «Полтаватеплоенерго» при оплаті послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води користувався допомогою держави у вигляді субсидії...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Лише обмежене коло питань потребує особистої присутності споживача в абонентській службі підприємства

2018-07-11  
Вирішення лише частини питань потребують особистої присутності споживача в абонентській службі. Відповіді на всі інші питання та отримання консультацій від фахівців підприємства можна отримати дистанційно…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Щомісячна доставка рахунка на e-mail — ще одна корисна функція «Особистого кабінету споживача»

2018-07-04  
Замовити щомісячну доставку рахунка за послуги «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» на електронну скриньку — дуже просто. Для цього достатньо скористатися...

За допомогою «Мапи комерційного обліку» можна дізнатися, скільки тепла знадобилося житловим будинкам в опалювальному сезоні

2018-06-26  
З червня за допомогою сервісу «Мапа комерційного обліку» можна дізнатися про обсяги теплової енергії, спожитої житловими приміщеннями будинків в опалювальному періоді 2017-2018 років. Аналіз та порівняння цієї інформації з теплоспоживанням у інших схожих багатоповерхівках відкриває… 

«Полтаватеплоенерго» запровадило передачу показників лічильників у месенджерах Viber та Telegram за допомогою бот-сервісу

2018-06-21  
Один з найзручніших способів передати показники — за допомогою чат-ботів у месенджерах Viber та Telegram, які з цього місяця запровадило обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго»…

АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО