«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Нарахування за серпень дивіться в «Особистому кабінеті споживача»

2019-09-04 
Кожен місяць для «Полтаватеплоенерго» починається однаково: фахівці підприємства проводять нарахування за спожиті протягом розрахункового періоду послуги...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Передавати показники лічильників через чат-боти у месенджерах — легко та зручно

2019-08-22 
Усім варто спробувати передавати показники лічильників через чат-бот PoltavaTE_Bot у месенджерах Viber чи Telegram...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В «Особистому кабінеті споживача» можна зареєструвати кілька особових рахунків на один e-mail

2019-08-13 
Донедавна «Особистий кабінет споживача» дозволяв зареєструвати лише один особовий рахунок на одну електронну адресу. Зараз ситуація змінилася...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Офіційний сайт — надійне джерело інформації про підприємство та способів взаємодії з ним

2019-08-07 
На офіційному сайті «Полтаватеплоенерго» можна знайти багато корисної, достовірної й оперативної інформації, передати показники лічильників, дізнатися про розмір нарахувань...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Нарахування за липень дивіться в «Особистому кабінеті споживача»

2019-08-06 
Кожен місяць для «Полтаватеплоенерго» починається однаково: фахівці підприємства проводять нарахування за спожиті протягом розрахункового періоду послуги...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Передати показники лічильників можна через офіційний сайт підприємства

2019-07-25  
Цілодобовий он-лайн сервіс «Передати показники лічильника» приваблює тим, що він не потребує обов’язкової реєстрації для внесення даних...

‹‹ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО›› НАГАДУЄ: Розрахунки за послуги підприємства слід проводити своєчасно та у повному обсязі

2019-07-18  
Вчасна оплата споживачами отриманих від «Полтаватеплоенерго» послуг дасть змогу підприємству розраховуватися за енергоносії та постійно працювати над покращенням теплопостачання. Сплачувати за централізоване опалення і гарячу воду необхідно повністю і до 20 числа місяця, наступного за розрахунковим

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Записатися на прийом в абонентську службу підприємства можна в «Особистому кабінеті споживача»

2019-07-17  
Через «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/) можна не тільки дізнатися розмір нарахувань чи звернутися по консультацію і роз’яснення, а й записатися на прийом до фахівців абонентської служби. Для цього... 

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Більш ніж половина теплового господарства міста вже готова до нового опалювального сезону

2019-07-11  
На екваторі літа «Полтаватеплоенерго» аналізує стан готовності об’єктів теплопостачання та теплових мереж міста до наступного опалювального сезону. Про те, що вже виконано, і про роботи, які полтавські теплоенергетики планують завершити до початку опалювального періоду 2019-2020 років, розповів головний інженер обласного комунального підприємства Володимир ПАСІЧКО

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Лише обмежене коло питань потребує особистої присутності споживача в абонентській службі підприємства

2019-07-08  
Вирішення лише обмеженого переліку питань, які час від часу виникають у споживачів послуг «Полтаватеплоенерго», потребує їхньої особистої присутності в абонентській службі. Відповіді на решту питань та отримання консультацій від фахівців підприємства можна отримати дистанційно...

АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО