2019-09-04
Кожен місяць для «Полтаватеплоенерго» починається однаково: фахівці підприємства проводять нарахування за спожиті протягом розрахункового періоду послуги...
2019-08-22
Усім варто спробувати передавати показники лічильників через чат-бот PoltavaTE_Bot у месенджерах Viber чи Telegram...
2019-08-13
Донедавна «Особистий кабінет споживача» дозволяв зареєструвати лише один особовий рахунок на одну електронну адресу. Зараз ситуація змінилася...
2019-08-07
На офіційному сайті «Полтаватеплоенерго» можна знайти багато корисної, достовірної й оперативної інформації, передати показники лічильників, дізнатися про розмір нарахувань...
2019-08-06
Кожен місяць для «Полтаватеплоенерго» починається однаково: фахівці підприємства проводять нарахування за спожиті протягом розрахункового періоду послуги...
2019-07-18
Вчасна оплата споживачами отриманих від «Полтаватеплоенерго» послуг дасть змогу підприємству розраховуватися за енергоносії та постійно працювати над покращенням теплопостачання. Сплачувати за централізоване опалення і гарячу воду необхідно повністю і до 20 числа місяця, наступного за розрахунковим…
2019-07-17
Через «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/) можна не тільки дізнатися розмір нарахувань чи звернутися по консультацію і роз’яснення, а й записатися на прийом до фахівців абонентської служби. Для цього...
2019-07-11
На екваторі літа «Полтаватеплоенерго» аналізує стан готовності об’єктів теплопостачання та теплових мереж міста до наступного опалювального сезону. Про те, що вже виконано, і про роботи, які полтавські теплоенергетики планують завершити до початку опалювального періоду 2019-2020 років, розповів головний інженер обласного комунального підприємства Володимир ПАСІЧКО…
2019-07-08
Вирішення лише обмеженого переліку питань, які час від часу виникають у споживачів послуг «Полтаватеплоенерго», потребує їхньої особистої присутності в абонентській службі. Відповіді на решту питань та отримання консультацій від фахівців підприємства можна отримати дистанційно...