2018-08-02
За підсумками опалювального періоду почастішали звернення споживачів, які користувалися субсидією або мали пільги в опалювальному сезоні 2017-2018 рр. щодо…
2018-07-31
У середу, 1 серпня 2018 року, у зв'язку з проведенням розрахунків спожитих протягом липня цього року послуг підприємства абонентська служба…
2018-07-30
З липня цього року передати показники лічильників гарячої води можна через смартфон - за допомогою месенджера Телеграм. Для цього потрібно знайти аккаунт підприємства, ввести свої дані та адресу...
2018-07-27
Щороку в останню п’ятницю липня кожне підприємство чи навіть дрібненька фірма…
2018-07-26
Серед споживачів послуг підприємства все більшої популярності набирає спосіб передачі показників приладів обліку за допомогою чат-ботів у месенджерах Viber та Telegram…
2018-07-25
Оскільки вирішення лише обмеженого кола питань потребує особистої присутності споживачів в абонентській службі підприємства, то все більше споживачів користується цілодобовими сервісами…
2018-07-24
Абонентська служба підприємства нагадує власникам квартирних лічильників гарячої води (водомірів) про…
2018-07-20
На адресу підприємства продовжують надходити поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на відсутність доставки рахунків на оплату послуг теплопостачання…
2018-07-19
Боляче і гірко назавжди прощатися з колегами, чиї світлі душі засмученими лелеками відлітають за обрій…